خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش

متن آگهی:

خبر ۱۹ خرداد ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش 

نتایج نهایی قبولین دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اعلام شد.

توجه: مدارک مورد نیاز پذیرش در دانشگاه های افسری آجا اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ بهمن ۹۶: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش در سال ۹۶
قابل توجه قبول شدگان در آزمون کتبی
مدارک مورد نیاز جهت تکمیل فرآیند گزینش:
۱- اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه ۵ سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی ۵ برگ پشت و رو).
۲- ۱۵ قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش باشد).
۳- ۵ نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).
۴- داوطلب می‌بایست مشخصات بستگان نسبی و سببی شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، ناپدری و نامادری ارائه نماید. (دانلود فرم مشخصات بستگان)
۵- ارائه اصل گذر نامه داوطلب ( در صورت دارا بودن ).
۶- اصل و رو‌گرفت مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرک پیش دانشگاهی (در صورت اخذ) – (در صورت نداشتن مدرک پیش دانشگاهی گواهی اشتغال به تحصیل ارائه گردد)
( معدل کل برای رشته های ریاضی‏ فیزیک و علوم تجربی ۱۴ و معدل کل برای رشته علوم انسانی و معارف اسلامی ۱۶می باشد.
و معدل کتبی برای تمامی رشته ها ۱۰ می باشد. )
(در صورتی که مدرک دیپلم داوطلب فاقد معدل کتبی باشد، ریز نمرات یا کارنامه با مهر آموزش و پرورش ارائه شود).
۷- اصل مدرک نظام وظیفه (اصل کارت پایان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت یا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غیبت یا گواهی اشتغال به خدمت سربازی یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان).
۸- لباس ورزشی و کفش ورزشی مناسب.
۹- پوشه روغنی یک برگ.
۱۰- خودکار.
۱۱- کارکنان پایور آجا یک برگ خلاصه وضعیت خدمتی عکس‌دار با مهر و امضاء ف‌ یگان عمده به همراه معرفی‏نامه از یگان و مجوز دایره اعزام به مدارس نیروی مربوطه بدون قید و شرط به همراه داشته باشند.
۱۲- هزینه معاینات پزشکی مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال (پنجاه هزار تومان) می‌باشد. لذا داوطلبان بایستی مبلغ مذکور را به هنگام گزینش به همراه داشته باشند.
۱۳- داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏بایست هنگام مراجعه، کارت دانشجویی، معرفی نامه، پرینت کارنامه با درج تعداد واحدهای اخذ شده و گذرانده از دانشگاه مربوط را که ممهور به مهر آموزش دانشگاه باشد، ارائه نمایند. همچنین مجموع تعداد واحدهای مؤثر گذرانده شده آنها تا پایان ترم اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و اخذ شده در ترم دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ کمتر از ۴۴ واحد بوده و بایستی از دانشگاه مربوطه نامه‏ای مبنی بر اینکه مجموع واحدهای مؤثر گذرانده تا کنون چند واحد بوده و چند واحد در ترم دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اخذ نموده‏اند را به همراه داشته باشد. (لازم به ذکر است نامه مذکور و پرینت واحدهای مؤثر گذرانده شده و اخذ شده در ترم جاری باید ممهور به مهر دانشگاه مربوطه باشد).
۱۴- داوطلبانی که دانشجو بوده و انصراف داده‏اند، باید اصل نامه انصراف خود و اصل برگه تسویه حساب از دانشگاه مربوطه را که ممهور به مهر آن دانشگاه باشد به همراه داشته باشند.(لازم به ذکر است در اصل نامه انصراف باید تعداد واحدهای مؤثر گذرانده شده آن داوطلب تا زمان انصراف قید شده باشد.)
۱۵- فرزندان شهید و جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط معدل و حداکثر سن معاف می‏باشند.
۱۶- داوطلبان دارای بسیج فعال نیم نمره به معدل کل و فرزندان نظامی ۱ نمره به معدل کل و نیم نمره به معدل کتبی‏شان اضافه می‏گردد.
۱۷- داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با استفاده از شرایط(فرزند نظامی و ایثارگران – آزادگان از کار افتاده کلی – جانبازان از کار افتاده کلی – و دارندگان گواهی بسیج فعال) در شرط معدل آن‌ها ارفاق در نظر گرفته شده است،و در زمان ثبت نام اینترنتی به دفاتر حوزه های استخدام مستقر در استان محل سکونت تحویل نداده اند، بایستی مدارک خود را به همراه سایر مدارک در زمان پذیرش ارائه دهند.(لازم به ذکر است جانبازان از کار افتادگی کلی محترم در برگه هایی که از بنیاد شهید مرکز استان خود می آورند صرفا باید از کار افتاده کلی بدون قید درصد – ذکر شده باشد؛ بدیهی است سایر معرفی نامه ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
۱۸- داوطلبانی که دارای احکام قهرمانی در رشته‌های ورزشی هستند، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۱۹- داوطلبانی که حافظ قرآن کریم هستند، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۰- داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۱- داوطلبانی که فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان هستند معرفی نامه از آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.
۲۲- داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۳- داوطلبانی که دارای مدرک زبان انگلیسی (TOEFL) تافل هستند مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۴- نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی باید با هم همخوانی داشته باشد.
تذکر:
الف- سن بین ۱۶ تا ۲۲ سال (مبنا ۹۶/۸/۸)، یعنی متولد ۷۴/۸/۸ به بعد باشند، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‏گردد.
ب- داوطلب حتما بایستی مجرد باشد.(در خصوص درجه‏داران و کارمندان رسمی و پیمانی کلیه نیروها، در صورت متاهل بودن منعی وجود ندارد)
پ- از پذیرش داوطلبانی که مدارک ذکر شده را به‌همراه نداشته باشند و یا شرایط آنان مغایر با دستورالعمل و یا آگهی استخدام باشد، خودداری خواهد شد.
ت- کلیه درجه‏داران و کارمندان آجا برابر تبصره ۲ ماده ۴۹ ق آجا(درجه داران تا درجه استواریکمی داخل و کارمندان تا سن ۲۵ سال مجاز و باید پس از قبولی در آزمون ورودی در روز گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه‏های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی مروبطه به همراه داشته باشند) می‏توانند در فرآیند گزینش شرکت نمایند.
ث- از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامی و غیرنظامی به محل اجرای گزینش جلوگیری به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزینش از پذیرش و ادامه کار داوطلب خودداری خواهد شد.
ج- هر داوطلب با مسئولیت خود جهت ادامه مراحل گزینش مراجعه و پیش بینی رفت و آمد و سایر هزینه‌های ضروری (خوراک و اسکان) خود را برای مدت حداقل ۳ روز بنماید.
چ- از پذیرش داوطلبان در غیر از ساعت و تاریخ ذکر شده ممانعت بعمل آمده و درهای ورودی رأس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان طوری حرکت نمایند که حداقل یک ساعت قبل در محل مذکور حضور داشته باشند.
ح- داوطلبان گرامی لطفا از آوردن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (پیجر، انگشتر، دستبند، زنجیر، گردن‌بند، فندک، سیگار، چاقو، پنجه ‏بوکس و…) خود داری نمایید.
خ- شروع دوره آموزش در نیمه دوم تیر ماه خواهد بود، لذا داوطلبان باید حداکثر در خرداد ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده باشند و اگر داوطلبی تمام مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده ولی موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی نشده باشد، پذیرش نهایی نخواهد شد.
د- داوطلبان نظامی و سربازان وظیفه باید با لباس شخصی جهت انجام مراحل گزینش در محل مذکور حضور داشته باشند.

آدرس محل برگزاری فرآیند گزینش:
تهران: میدان حُرّ – خ امام خمینی(ره) – نرسیده به چهارراه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.