خانه » استخدام در استان خوزستان » اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

متن آگهی:

خبر ۱۴ شهریور ۱۴۰۱-اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

جهت مشاهده نتایج آزمون کلیک نمایید


خبر ۲۷ بهمن ۹۹- اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 

نتایج نهایی مصاحبه آزمون بهورزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام گردید. داوطلبان می توانند جهت ثبت و پیگیری شکایات خود حداکثر تا تاریخ۱۵/ ۱۲/ ۹۹ از طریق آدرس زیر اقدام نمایند.

جهت مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت و پیگیری شکایات اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ دی ماه ۹۸ – اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه تخصصی رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی اعلام گردید. اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه تخصصی رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی افراد پذیرفته شده می بایست برای مصاحبه تخصصی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۸ و ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۸ راس ساعت ۸:۳۰ به آدرس : اهواز ،دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – سالن تربیت بدنی شهید زکوی – جنب دانشگاه دندانپزشکی مراجعه نمایید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ فروردین ۹۸: اعلام اسامی واجد شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۱۲/۲۰، با توجه به بررسی مدارک صورت گرفته، بدینوسیله فهرست واجدین شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی اعلام گردید.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۰ مهر ۹۷: اعلام نتیجه نهایی فراخوان استخدام پرستار قراردادی

اسامی پذیرفته شدگان فراخوان پرستار قراردادی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر به تعداد هشت نفر و مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) به تعداد پنج نفر جهت اطلاع داوطلبان اعلام می شود.

قابل ذکر است به منظور ادامه مراحل استخدامی و زمان مراجعه پذیرفته شدگان به هسته گزینش متعاقباً مراتب از طریق پیامک یا تماس تلفنی به اطلاع افراد پذیرفته شده خواهد رسید.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ خرداد ۹۷ – اطلاعیه مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی ۱۳۹۶/۱۰/۰۱

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ خرداد ۹۷: اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ دانشگاه علوم پزشکی اهواز
بدین وسیله فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز براساس شماره ملی و نوع شغل ثبت نامی در آزمون اعلام می‌شود. – پذیرفته شدگان پس از معرفی به گزینش وادامه مراحل گزینشی بکارگیری می شوند(جهت زمان تعیین نوبت گزینش و مدارک مورد نیاز ارائه به هسته گزینش متعاقباً با پذیرفته شدگان تماس گرفته می شود.) – در صورت نیاز به تکمیل ظرفیت در برخی از مشاغل مراتب تحت عنوان اطلاعیه تکمیل ظرفیت به اطلاع داوطلبان آزمون مذکور خواهد رسید. – نتیجه نهایی گروه فوریت های پزشکی پس از انجام مصاحبه(زمان و مکان مصاحبه از طریق همین سامانه اطلاع رسانی می شود) اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید


خبر ۸ خرداد ۹۷: اعلام اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۶ دانشگاه با عنایت به اطلاعات خوداظهاری ثبت شده شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور و با در نظر گرفتن شرایط احراز عناوین شغل های مورد نیاز این دانشگاه و اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی تاریخ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ ، اسامی مشمولین بررسی مدارک در رشته های بدون مصاحبه به تعداد یک و نیم(۱/۵) برابر و در رشته های دارای مصاحبه به تعداد سه(۳) برابر سهمیه انتخاب شده به شرح فایل پیوست اعلام می گردد.

با عنایت به این که ظرفیت برخی از شغل محل های آزمون به دلیل عدم وجود شرکت کننده واجد شرایط تکمیل نشده است. مقتضی است داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی ۰۱ ضمن مطالعه مجدد مفاد آگهی با در دست داشتن کلیه مدارک مندرج در پیوست ، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ روزهای سه شنبه(۹۷/۳/۸) و چهارشنبه(۹۷/۳/۹) به محل سالن آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه به نشانی: اهواز – گلستان – خیابان اسفند – دانشگاه علوم پزشکی اهواز – واحد آموزش کارکنان دانشگاه مراجعه نمایند.

جهت دانلود فایل پیوست اینجا کلیک نمایید


 

خبر ۲۶ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۶ دانشگاه با عنایت به اطلاعات خوداظهاری ثبت شده شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور و با در نظر گرفتن شرایط احراز عناوین شغل های مورد نیاز این دانشگاه و اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی تاریخ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ ، اسامی مشمولین بررسی مدارک در رشته های بدون مصاحبه به تعداد یک و نیم(۱/۵) برابر و در رشته های دارای مصاحبه به تعداد سه(۳) برابر سهمیه انتخاب شده به شرح فایل پیوست اعلام می گردد.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ بهمن ۹۶: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.