خانه » استخدام در استان کرمان » اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی علوم پزشکی جیرفت

اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی علوم پزشکی جیرفت

متن آگهی:

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۱- اصلاحیه نتایج آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
اصلاحیه نتایج آزمون استخدام بهورزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام گردید.

جهت مشاهده اصلاحیه نتایج کلیک نمایید


خبر ۱۲ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی  علوم پزشکی جیرفت
احتراما بدینوسیله به پیوست لیست اسامی داوطلبین آزمون کاردان و کارشناس  فوریت های پزشکی جهت انجام مصاحبه، مورخ ۱۴ / ۰۴ / ۱۴۰۱ راس ساعت ۳۰ / ۷ صبح در محل سالن ورزشی معاونت دانشجویی دعوت بعمل می آید.
لازم به ذکر است که همراه داشتن لباس و کفش ورزش و همچنین بیمه ورزش نیز الزامی می باشد.

جهت مشاهده لیست داوطلبین کلیک نمایید


خبر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱- اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی علوم پزشکی جیرفت

پیرو اطلاعیه مورخ  ۱۴/۰۹/۱۴۰۰ و با توجه به عدم تکمیل ظرفیت برخی مشاغل و با یاداوری این موضوع که تحویل مدارک از داوطلبین به منزله قبولی تلقی نگردیده ، بدینوسیله از افراد واجد شرایط طبق جدول زمانبندی در پیوست شماره ۱جهت بررسی مدارک و تعیین محل خدمت به جایگزینی افراد انصرافی در شغل محل های مورد نیاز دعوت بعمل می آید. لذا در صورت تمایل شخصا و مطابق با زمان تعیین شده (با داشتن ماسک و فاصله اجتماعی ) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۰۶/۰۲/۱۴۰۱ و ۰۷/۰۲/۱۴۰۱ به نشانی : جیرفت میدان سپاه جنب هتل ناجی (ستاد مرکزی)/مدیریت منابع انسانی اتاق ۲۳۴–  خانم شریفی  مراجعه نمایند.

تذکرات مهم :
لیست اعلام شده در رشته های شغلی که امتیاز کرونا بررسی نشده است حداکثر تا  ۳ برابر ظرفیت صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط می باشد.لذا پس از بررسی و تایید مدارک و مستندات ارائه شده توسط داوطلب (امتیاز کرونا ،بومی و …) نتیجه نهایی در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.لازم به ذکر است اعلام نتایج نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها محرز نگردد،اولویت فرد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب نمره فضلی جهت بررسی مدارک دعوت به عمل می آید.
لیست اعلامی در سایر مشاغلی که امتیاز کرونا بررسی شده است به میزان یک برابر ظرفیت می باشد.
بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت به عمل می آید و هیچ گونه ادعای بعدی قابل قبول نخواهد بود.
اخذ مدارک استخدامی به هیچ وجه تعهدات استخدامی ایجاد نخواهد کرد و اعلام نتایج پس از بررسی مدارک و نمرات ماخوذه صورت خواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز :
دوقطعه عکس ۴*۳ با زمینه سفید و پشت نویسی شده
تصویر کارنامه ازمون(صادره توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور)
اصل و کپی کارت ملی(پشت و رو)
اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
اصل و کپی مدرک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنمای آزمون
اصل و کپی کارت پایان خدمت نظام یا معافیت دایم(برادران/پشت و رو)
اصل گواهی دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر سهمیه ۲۵درصد)به تاریخ روز
اصل و تصویر گواهی تعیین وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های اجباری(پایان طرح ،معافیت از طرح،اشتغال به طرح)به تاریخ روز
اصل و کپی گواهینامه رانندگی ب ۲ یا پایه دو (ویژه رشته شغلی فوریت های پزشکی)
مدارک مورد نیاز جهت تایید بومی طبق صفحه ۷ آگهی استخدام ( صرفا ویژه داوطلبانی که در فرم خوداظهاری خود را مشمول این امتیاز دانسته اند )
لازم است داوطلبینی که در زمان ثبت نام خود را مشمول امتیاز کرونا دانسته ، فرم تکمیل شده را از واحد محل خدمت خود دریافت و حداکثر تا تاریخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۱ به معاونت تخصصی تحویل نمایند.
لازم به یادآوری است داوطلبینی که  قبلا” فرم امتیاز کرونا را تحویل معاونت تخصصی داده اند نیاز به تکمیل مجدد فرم ندارند.

جهت مشاهده اسامی تکمیل ظرفیت کلیک نمایید


خبر ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ – برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون استخدام بهورزی مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۶

ضمن اعلام نتیجه آزمون استخدام بهورزی مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ بدینوسیله اسامی افراد واجد شرایط جهت شرکت در مصاحبه تخصصی طبق جدول زمانبندی شماره ۱ اعلام میگردد . بنابراین ضروری است افراد ذکر شده در جدول ذیل  براساس زمان مصاحبه مربوط به خانه بهداشت محل  تقاضا  با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر(شناسنامه/کارت ملی) و در زمان تعیین شده مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


خبر ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ – به اطلاع داوطلبین آزمون استخدامی سال ۹۹  رشته های شغلی شبکه و تحلیل گر سیستم می رساند روز چهارشنبه ۱۹/ ۰۲/ ۱۴۰۰ رأس ساعت ۷ صبح در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جهت مصاحبه حضور به هم رسانید.

ضمنا مدارک لازم در اطلاعیه می باشد که به همراه داشتن آنها الزامی است.

اطلاعیه شرایط و مدارک لازم جهت انجام مصاحبه


خبر ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ –  به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون قراردادی کار معین ( آزمون مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ توسط مرکز سنجش پزشکی) می رساند، جهت تشکیل پرونده گزینش طبق جدول زمانبندی به آدرس جیرفت میدان انقلاب(سپاه)-  ستاد مرکزی دانشگاه-هسته گزینش مراجعه نمایید.

بدیهی است استخدام قراردادی  پذیرفته شدگان،مشروط به اعلام نظر مدیریت هسته گزینش،رضایت عملکرد ،گواهی عدم سوء پیشینه کیفری،تاییدیه جسمانی ،روانی،تاییدیه تحصیلی و با رعایت سایر شرایط می باشد.

توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماید:

۱- صرف تکمیل فرم مشخصات فردی و تشکیل پرونده در گزینش به منزله پذیرش نهایی نبوده و گزینش پس از بررسی  سوابق افراد با اعمال ضابطه عمومی و انتخاب اصلح  نسبت به اعلام اسامی نهایی داوطلبان جهت استخدام اقدام خواهد کرد .

۲-پذیرفته شدگان گرامی آزمون جهت دریافت فرم مشخصات (دانلود از اینجا)  اقدام و و پس از تکمیل همراه با مدارک زیر به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت واقع جیرفت میدان انقلاب(سپاه)-  ستاد مرکزی دانشگاه – طبق جدول زمانبندی (دانلود از اینجا )مراجعه نمایند.

«دقت شودکه فرم اطلاعات فردی حتما به صورت پشت و رو پرینت گرفته شود.»

۴-قبل از مراجعه جهت تحویل فرم ، بروشور گزینش در یک نگاه (دانلود از اینجا) مطالعه شود.

۵- جهت دانلود فایل راهنمای مصاحبه (اینجا) کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده:

۱- فرم تکمیل شده مشخصات فردی.  ( دانلود فایل نکاتی در خصوص تکمیل فرم اطلاعات فردی)

۲-کپی کلیه صفحات شناسنامه

۳-کپی کارت ملی( دوطرف کارت)

۴- سه قطعه عکس پشت نویسی شده که یک قطعه آن به فرم مشخصات فردی الصاق شود .

۵-گواهی مدارک ایثارگری (خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ازادگان ، رزمندگان و اعضای نیروی مقاومت بسیج و…)

۶- کپی مدرک تحصیلی ( با ذکر معدل)

مدارک مورد نیاز جهت احتساب ملاکهای تقدم :

۱-مستندات مربوطه به مقالات علمی و پژوهشی ، تألیف کتاب و…

۲-مستندات مربوط به کسب رتبه های برتر علمی ، فرهنگی ، مذهبی و…

۳-تأئیدیه سوابق کاری مرتبط

۴-گواهی آشنایی با فناوری اطلاعات ( مهارتهای هفت گانه (ICDL)

موفق باشید.


خبر ۲۴ اسفند ۹۹- اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 

با عنایت به اعلام نتیجه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه های علوم پزشکی مورخ ۲۴/۱۱/۹۹ ، به اطلاع داوطلبان میرساند: برنامه زمانی و مکان تحویل مدارک (متعاقبا)از طریق وب سایت دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام خواهد شد.
داوطلبان گرامی میتوانند ابهامات احتمالی خود را از طریق سایت سازمان سنجش پیگیری نموده و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به دانشگاه خودداری نمایند.


خبر ۱۱ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی علوم پزشکی جیرفت

اعلام نتایج اولیه آزمون قراردادی کار معین مورخ ۲۴/۰۷/۹۹ توسط مرکز سنجش پزشکی

برای دیدن فایل اعلام نتایج اینجا کلیک کنید.


خبر ۲۶ اسفند ماه ۹۸ – احتراماً پیرو اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی مورخ ۳۰/۰۸/۹۸ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بدینوسیله به اطلاع می رساند پذیرش نهایی داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش در هر رشته شغلی و به ترتیب نمره فضلی انجام گرفته است. لذا با توجه به وضعیت کنونی کشور خواهشمند است ضمن پرهیز از مراجعه حضوری به دانشگاه در صورت وجود هرگونه ابهام با شماره – ۴۳۳۱۸۹۶۰– تماس حاصل نمائید . ضمناً سایر مراحل بکارگیری و استخدام متعاقباً از طریق سایت دانشگاه به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون خواهد رسید.

لازم به یادآوری است کلیه افرادی که به نتیجه اعلام شده از سوی سازمان سنجش در کارنامه نهایی اعتراض دارند می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان مذکور و با توجه به ضوابط و برنامه زمانبندی اعلام شده در آن نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.


خبر ۱۹ بهمن ۹۸: اصلاحیه اسامی رشته های شغلی ماما و ساعت مصاحبه رشته سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 

به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۹۸/۰۸/۳۰ میرساند  جهت دانلود اصلاحیه لیست اسامی رشته های شغلی ماما – قلعه گنج ،ماما-کهنوج وماما- منوجان اینجا کلیک نمایدد.

جهت مشاهده لیست اسامی رشته ماما اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶ بهمن ماه ۹۸ – به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۳۰/۸/۹۸ میرساند جهت اطلاع از شرایط مصاحبه تخصصی و همچنین فهرست افراد واجد شرایط مصاحبه تخصصی روی لینک های ذیل کلیک نمایید.

لیست افراد واجد شرایط مصاحبه تخصصی

شرایط مصاحبه


خبر ۲۳ دی ماه ۹۸ – برای مشاهده اطلاعیه روی لینک زیر کلیک کنید 

اطلاعیه آزمون  


خبر ۲۰ دی ماه ۹۸ – به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون شرکتی رشته های شغلی پرستار و اتاق عمل مورخ ۱۴/۹/۹۸ رسانده می شود از تاریخ ۲۱/۱۰/۹۸ لغایت پایان وقت اداری ۲۳/۱۰/۹۸ مهلت ثبت اعتراضات در اداره بازرسی دانشگاه می باشد.


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – به اطلاع کلیه دواطلبین پذیرفته شده در مرحله اول رسانده می شود

اسامی اعلام شده صرفا اعلام نتیجه اولیه می باشد ، بدیهی است در

صورت عدم تایید هسته گزینش دانشگاه داوطلبین ذخیره از لیست

آزمون به ترتیب امتیاز جایگزین میگردند.

جهت دانلود لیست اسامی اینجا کلیک کنید.


خبر ۳۰ مرداد ۹۶: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

نتایج آزمون مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه عزیزان شرکت کننده در آزمون مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۴دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  بدینوسیله لیست سه برابر ظرفیت  پذیرش نیروهای شرکتی  در رشته های پشتیبانی ( حسابدار ، کامپیوتر و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی ) براساس حروف الفبا اعلام می گردد .
داوطلبان عزیز براساس جدول زمانبندی ذیل لازم است با در دست داشتن – اصل شناسنامه ، اصل کارت ملی ، اصل مدرک تحصیلی و پایان خدمت یا کارت معافیت ( آقایان )  ومدارک دال بر بومی بود ن جهت شرکت در مصاحبه در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت حاضر شوند در صورت عدم مراجعه در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف تلقی میشود وهیچ گونه اعتراضی قابل پذیرش نمی باشد .
ضمنا ً به اطلاع شرکت کنندگان خدمات تنظیفی میرساند که اسامی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ از طریق سایت دانشگاه اعلام  می گردد.
تذکر:  داوطلبین در صورت داشتن هرگونه اعتراض می توانند حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ اعلام نتایج حضورا اعتراض خود را به صورت کتبی به دبیرخانه دانشگاه علوم پزشکی تسلیم کرده  و شماره پیگیری دریافت نماید.

پاسخ اعتراضات به صورت کتبی به آدرس اعلام شده ارسال یا ایمیل خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.