خانه » اطلاعیه های مهم » نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش

نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش

متن آگهی:

خبر ۲۱ بهمن ماه ۹۶ – نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش

ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما کارجویان سایت استخدامی ،  نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش اعلام گردید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ دی ماه ۹۶ – اطلاعیه شرکت در خصوص زمان اعلام نتایج مرحله دوم آزمون و مصاحبه

اعلام نتایج مصاحبه در اوایل بهمن ماه توسط پیامک و در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل رویت میباشد در ضمن در صورت عدم اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش داوطلبان عزیز میتوانند نتنایج را در سامانه اعلام نتایج شرکت مشاهده نمایند  شرکت قابل رویت میباشد

کلیه داوطلبان میبایست تا زمان مقرر منتظر اعلام نتایج بمانند. و از تماس بیهوده در این زمینه خودداری نمایند .بعد از اعلام اسامی ۱۲۰ نفر پذیرفته شدگان آزمون و مصاحبه ، کلیه افراد برای بستن قرار داد و تعهد نامه با شرکت تعاونی حمل و نقل دریایی چابهار به دفتر خانه رسمی واقع در ساختمان شرکت معرفی میشوند این قرار داد به منظور تعهد اشتغال افراد بعد از اتمام زمان آموزش میباشد.

کلیه افرادی که برای استخدام اسامی آنها اعلام میشود باید برای گرفتن پاسپورت اقدام نمایند و در تاریخ اعلام شده در فایل خود در  محل شرکت به منظور معرفی به دفتر خانه و پزشک معتمد سازمان بنادر جهت گرفتن کارت سلامت حضور داشته باشند.

داوطلبان میتوانند جهت اطلاع از مابقی اطلاعیه ها و اخبار مریوط به استخدام به وبسایت شرکت تعاونی حمل و نقل دریایی چابهار مراجعه نمایند


خبر ۲۴ آذر ۹۶- اعلام نتایج آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان که درآزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش در سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند برای مشاهده نتایج آزمون روی لینک زیر کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.