خانه » اطلاعیه های مهم » نتایج آزمون استخدامی بانک سپه (نتایج مصاحبه اعلام شد)

نتایج آزمون استخدامی بانک سپه (نتایج مصاحبه اعلام شد)

متن آگهی:

اطلاعیه جدید – نتایج مصاحبه بانک سپه اعلام شد

به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که برای انجام مصاحبه حضوری از آنان دعوت به عمل آمده است می رساند؛ نتایج پس از اخذ تأییدیه از مراجع ذیصلاح اعلام شد.
با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی، به اطلاع پذیرفته شدگان در این مرحله می رساند به منظور ادامه مراحل استخدامی (گزینش، معاینات پزشکی و…) طی تماس تلفنی از آنان دعوت به عمل خواهد آمد. بر این اساس شایسته است از پیگیری و تماسهای تلفنی با واحدهای بانک خودداری فرمایند.
 
زمانبندی برای انجام مصاحبه:
لازم به ذکر است که این اسامی مربوط به زمانبندی مراجعه از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۳ می باشد. سایر اسامی داوطلبان، متعاقباً به صورت هفتگی در سایت بانک درج خواهد شد.
مدارک مورد نیاز:
کارت شناسایی ملی یا شناسنامه
محل مراجعه:
نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، مرکز همایشهای بانک سپه (باشگاه بانک سپه)
اطلاعیه ۲۸ آبان ماه ۹۳
قابل توجه داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه
به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که امتیاز لازم را در آزمون استخدامی این بانک کسب نموده اند؛ می رساند، از شما به منظور انجام مصاحبه حضوری طی آذرماه سال جاری دعوت بعمل می آید.
مدارک مورد نیاز:
کارت شناسایی ملی یا شناسنامه
محل مراجعه:
نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، مرکز همایشهای بانک سپه (باشگاه بانک سپه)
اطلاعیه ۲۷ مهر ۹۳
قابل توجه داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه

به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که امتیاز لازم را در آزمون استخدامی این بانک کسب نموده اند؛ می رساند، از شما به تدریج طی تماس تلفنی، از طریق شماره تلفن (ثابت / همراه) -که در فرم ثبت نام درج کرده اید- به منظور ارائه مدارک، دعوت بعمل خواهد آمد.

خواهشمند است ضمن خودداری از مراجعه حضوری و تماس تلفنی، در موعد مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، شخصاً با مدارک زیر به نشانی اعلام شده مراجعه فرمایید.

مدارک مورد نیاز:

          ۱٫ اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن

۲٫ اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

۳٫ اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن

۴٫ اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر پشت و روی آن (برای آقایان)

          ۵٫ دو قطعه عکس ۴*۳ با پس زمینه روشن (پشت نویسی شده)

          ۶٫ نسخه چاپ شده نتیجه آزمون (از سایت بانک سپه)

ضمناً در صورت آماده نبودن مدرک تحصیلی و یا کارت پایان خدمت، ارائه گواهی معتبری که در آن اطلاعات مورد نظر (رشته تحصیلی، معدل، تاریخ فراغت از تحصیل و تاریخ پایان خدمت) درج شده باشد، در این مرحله الزامی است.

محل مراجعه:
 * داوطلبان در استان تهران:
    نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا، خیابان نوروز، ساختمان نگین بانک سپه، طبقه دوم، اداره کل کارگزینی ـ دایره استخدام

 * داوطلبان در سایر استانهای کشور:

    نشانی: مدیریت شعب بانک سپه استان محل مورد تقاضا، دایره کارگزینی
          اداره کل کارگزینی بانک سپه    

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه از اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه توسط سازمان سنجش خبرداد و گفت: نتایج این آزمون در سایت بانک سپه به نشانی اینترنتی www.banksepah.ir قابل رویت است.

لینک اعلام نتایج

دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی و گزینش

اطلاعیه ۲۰ مهر ماه ۹۳

نتایج آزمون استخدامی بانک سپه با تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آتی از طریق سایت این بانک اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این بانک به منظور تأمین نیروی انسانی خود در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری شد.

این گزارش می افزاید: بعد از اخذ مجوز، بانک سپه در چهارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و به منظور رعایت عدالت استخدامی در فضای رقابتی برای جذب نیروی انسانی، آزمون خود را در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ با حضور بیش از ۸۷ هزار نفر در ۸۴ حوزه امتحانی در سراسر کشور، با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار کرد.

براساس گزارش فوق، طی پیگیری های بعمل آمده از سوی بانک سپه، نتایج آزمون استخدامی یاد شده پس از تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آتی از طریق سایت بانک سپه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

اطلاعیه قبلی

 

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: با حضور حدود ۸۷۴۵۲ نفرآزمون استخدامی بانک سپه در سراسر کشور و در ۸۴ حوزه امتحانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک با حضور در حوزه های امتحانی تهران گفت: بانک سپه با ۹۰ سال حضور پررنگ در عرصه های اقتصادی و خدمات بانکی کشور، خوشبختانه پس از گذشت ۵ سال از آخرین آزمون استخدامی خود (۱۳/۱۰/۸۷) در سال ۹۳ موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور شد.

وی اظهار داشت: سهمیه تخصیصی از محل این مجوز تعداد ۹۸۴ نفر تعیین شده است.

مدیرعامل بانک سپه با بیان این که به موجب قوانین و مقررات از تعداد ۹۸۴ نفر درصدی ازآن به فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان ۲۵% و به بالا و آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: این عزیزان که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک سپه معرفی شده اند و از شرط شرکت در آزمون معاف هستند، اکنون در حال طی مراحل استخدامی خود می باشند.

رئیس هیأت مدیره بانک با تأکید بر این که آزمون استخدامی بانک سپه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود افزود: در اجرای مواد ۴۲ و ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور رعایت عدالت استخدامی در فضای رقابتی برای جذب نیروی انسانی، آزمون با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

سیدکامل تقوی نژاد گفت: این آزمون از دو بخش امتحان توانمندی های عمومی شامل ۹۰ سؤال و امتحان تخصصی شامل ۷۰ سؤال تشکیل شده است که مدت زمان پاسخگویی به آن مجموعاً ۲۰۰ دقیقه می باشد.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: کسب حد نصاب نمره در امتحان عمومی (۶۰ درصد)، شرط لازم برای تصحیح اوراق امتحان تخصصی داوطلبان است.

مدیرعامل بانک سپه با بیان این که تعداد شرکت کنندگان این آزمون ۸۷۴۵۲ نفر است افزود: این آزمون با توجه به تعداد شرکت کنندگان در ۸۴ حوزه امتحانی در تهران و سایر مراکز استان های کشور به طور همزمان برگزار شد.

وی با اشاره به این که از کل شرکت کنندگان در آزمون، ۵۲۳۶۷ نفر داوطلبان زن و ۳۵۰۸۵ نفر داطلبان مرد هستند؛ اضافه کرد: قبول شدگان پس از مصاحبه، گزینش و سایر مراحل مربوط، به استخدام بانک سپه نخستین بانک ایرانی درخواهند آمد.

مدیرعامل گفت: داوطلبان با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته های بانکداری، حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت، آمار، ریاضی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)، علوم کامپیوتر و حقوق با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تقوی نژاد در ادامه سخنانش با اشاره به این که بانک سپه در دوره ۹۰ ساله حیات خود همواره کوشیده تا بهترین و زبده ترین نیروها را جذب و استخدام کند؛ گفت: بانک سپه از وجود باسوادترین و سالم ترین کارکنان نظام بانکی کشور بهره مند است و یکی از دلایل برگزاری استخدام توسط سازمان سنجش، حساسیت و دقت در انتخاب افراد شایسته در این بانک است.

وی ادامه داد: آزمون امسال با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و محل های آزمون مشتمل بر ۸۴ حوزه است که ۱۵ حوزه آن مربوط به تهران و ۶۹ حوزه مربوط به مراکز استان ها است.

تقوی نژاد گفت: کلیه مراحل برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است و بانک سپه بر روند برگزاری آن نظارت دارد.

وی افزود : نتایج اولیه آزمون در شهریور ۹۳ اعلام می شود و سه برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه معرفی و به مرحله مصاحبه راه پیدا خواهند کرد.

رئیس هیأت مدیره بانک سپه با اشاره به این که در حال حاضر مبنای استخدام در بانک مبتنی بر عدالت و شایسته سالاری است، گفت: بانک سپه مشتاقانه در انتظار است تا هرچه زودتر اعضای جدید خانواده خود را بشناسد و از وجود آنها در مجموعه خویش در راستای تحقق اهداف و آرمان های بلند جمهوری اسلامی ایران بهره گیرد.

وی همچنین با آرزوی توفیق برای تک تک داوطلبان عزیز افزود: امید آن دارم که بانک سپه در سایه نیروی انسانی توانمند خود همچنان بتواند در پیشگاه خداوند و در راستای تحقق آرمان های بلند جمهوری اسلامی و در عمل به وظایف در برابر ملت بزرگوار ایران همچنان سربلند و پرافتخار باشد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۶۲ دیدگاه تاکنون.

  1. سید گفت:

    تو استان ما موقع تحویل مدارک حدودا با ۲۰نفر قبول شده های کتبی ارتباط تلفنی برقرار کرده بودم آخر سر متوجه شدم همه ردن….همشونم رتبه برتر کنکور و فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر.حال شما قضاوت کنین

    [پاسخ]

  2. سید گفت:

    همه استخدامیا پارت میخاد.چون استخدامیا براساس شایسته سالاری نیس همه کارمندا عذاب وجدان دارند و این منجر به فساد اداری و اختلاس و … میشه.آینده ای برا فقرا اینجا در کار نیس… و دیگر هیچ…

    [پاسخ]

  3. علی گفت:

    همش پارتی بازی. آخه مگه می شه من هر بار آزمون کتبیو قبول می شم ولی مصاحبه رد میشم. بعد اومدن تو سایت بانک نوشتن افراد علاقه مند به بانک رو استخدام کردیم. من نمی دونم با ۱۰ دقیقه مصاحبه روانشناسی با اون سوال های مسخره کی می فهمه تو به بانک علاقه مندی یا نه. این همه زحمت بکش بیا بالا و آخر سر مصاحبه پارتی دارهارو استخدام کنن. این حقه؟

    [پاسخ]

  4. fact گفت:

    سلام به همگی
    و به مدیر محترم که احتمالا تایید نمیکنه
    توی استان ما در کل ۶ نفر میخواستن
    این چند نفر هم سهم فرزندان و همسران و خانواده شهدا جانبازان ۲۵ درصد به بالا جانبازان ۲۰ درصد به پایین ایثارگران کارمندان بانک و الی آخر شد

    [پاسخ]

  5. yaser گفت:

    بخدا چندساله دارم امتحان میدم خودم هم برادرشهیدهستم تاحالا هم هیچ سهمیه ای تعلق نگرفته .ماشدیم موش آزمایشگاهی اونوقت آقازاده ها تمام امکانات دراختیارشونه بعدهم میگن حق الناسسسس/

    [پاسخ]

  6. جواب گفت:

    جناب ادمین برای مصاحبه فقط سوالات عقیدتی رو گذاشتین ولی مثل اینکه تست هوش و ریاضی می گیرن برای مصاحبه، جزوه هوش و ریاضی تشریحی ندارین؟

    [پاسخ]

  7. شایان گفت:

    خوبه همه جا خانوم میخان باز این حرفو میزنی.شما شوهر میکنی وظیفه اونه خرجتو بده بزارین ما پسرا بریم سر کار زن بگیریم

    [پاسخ]

  8. خانم ناشناس گفت:

    سلام.من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران هستم.۲۸ سالمه از ۱۸ سالگی امتحان میدم از زمانی که دیپلم گرفتم.دیدم نشد رفتم لیسانس گرفتم.دوسال گشتم دنبال کار هرکاری که حداقل جای یک خانم باشه نشد.رفتم ارشد گرفتم.یکساله بیکارم.تا حالا نزدیک به ۵۰۰ جا رزومه دادم.کلی دوره دیدم.میگن مدیریت دولتی هم شد رشته.برای تدریس همه جا دورترین شهرها درخواست دادم.گفتن دکترا ریخته.برای کارگری تو کارگاه روغن موتورسازی درخواست دادم رفتم خواهش کردم گفتن دیپلم میخوایم ارشدت برامون دردسر میشه.ما حیفمون میاد بیای.گفتم حیفتون نیاد.رفتم منشی شم دوماه پیش تو دفتر بیمه.رییسش یه خانم بود فوق لیسانس.گفت شرمندم با صدتومن بیا بازاریابی کن منشی هم نمیتونم یه فوق لیسانس بذارم.کرایه ماشینم ۲۰۰ میشد تو ماه.امیدم به بانک سپه بود که قبول نشدم.من سوالای استخدامیارو فولم مخصوصا عمومیاشو.ده ساله دارم امتحان میدم.ولی یکبارهم نشد بگن خانم اینقد شده درصدات امتیازت.اونکه استخدام کردیم امتیازاش فلان بود.فقط یک جمله مردود می باشید.یا متاسفانه امتیاز لازم را کسب نکردید.خب بگن امتیازارو ببینیم چند شدیم.بهرحال.منکه امیدمو کلا از همه بریدم.خدا نظرشو از رومن برداشته.میدونه چقد نیاز دارم تو چه شرایطی هستم ولی خب حالمو میگیره.

    [پاسخ]

  9. نغمه گفت:

    سلام به همه ی دوستان بیکار و باکار . تقریبا با نظرات دوستان موافقم .
    من کارشناسی نرم افزار دارم برای این ازمون رفتم کتاب بانکداری خریدم وجزوهاشو از اینترنت دانلود کردم کنابهای عمومی و تخصصی و خوندم … مطمئن بودم که قبولم اما نشدم جا خوردم جلوی خانوادم ضایع شدم اصلا کاری به سهیمه و آیا حق بچه های شهید و جانباز هست ندارم ..
    من میگم تقصیر این مسولانه . خودمونم بی تقصیر نیستیم که اینقدر ساده لوحیم تا یه جا اگهی مزنه ۳ نفر میخواد سه هزار نفر پامیشیم میریم آزمون میدهیم اخرشم معلوم نیست اون سه نفر خوش شانس کی هستن…. یک بار چند سال پیش همین اتفاق برای وزارت آموزش و پرورش اتفاق افتاد و خیلی ها شرکت کردن و اون وزارتخونه به قول شما ها حقوق یکسال استخدامی هاشو تامین کرد
    اگه واقعا راست میگید بیان خودمون یه کار کنیم تو این اوضاع هیچکس نمیاد حرفای مارو بخونه دلش بسوزه و کاری بکنه و فقط خودمون هستیم، بیاین این آزمون ها رو تحریم کنیم الان تامین اجتماعی آزمون زده با ۵۰ هزارتومن اگه راست میگید شرکت نکنید . در ضمن من تو سایت بانک سپه اعتراض نوشم بیاین یه موجی از اعتراض ها رو درست کنیم و به هشون نشون بدهیم که ما از این وضعیت ناراضی هستیم .. شاید نتیجه ای نداشته باشه اما حرف خودمون و زدیم
    .. با دیدن این صفحه خوشحال شدم اول خیلی دپرس بودم فکر میکردم فقط خودم این احساسو ناراحتی رو دارم اما الان دیدم نه مثل من زیادن این صفحه را میخوام پرینت بگیرم بزارم تو دفتر خاطاراتم تا اگه یه روز بچم بزرگ شد و پرسید چرا با این همه استعداد و معدل بالا ودرس خوندنا شدی خونه دار با افتخار به هش نشون بدهم بگم مادرجان من ۳ سال دارم به هردری میزنم … اما تو این مملکت انگار عدالتی درکارنیست و به ما دهی شصتی ها واقعا ظلم شد نمونشم این نوشته های دوستانم که اینجا هست
    در اخر برای هم تون چه اونایی که قبول شدن چه نشدن ارزوی سلامتی و عاقبت بخیری میکنم.
    یا علی .

    [پاسخ]

  10. ح ط گفت:

    سلام
    بچه ها لطفأ اینقدر بی انصاف و بدبین نباشید، اگه خودتون قبول نشدید حتمأ دلیل بر پارتی بازی و سهمیه نیست، من هم مثل شما تو آزمون شرکت کردم اولین آزمونی بود که می دادم خداییش نه یک درصد سهمیه داشتم نه پارتی، ولی تو دانشگاه پیام نور کارشناسی حسابداریمو گرفتم و چون شرایط پیام نور خیلی سخت بود عادت کردم به سخت کوشی و واسه این آزمون ۳۵تا۴۰ روز با تمام توان خوندم به لطف و رحمت خدا تو آزمون قبول شدم، آزمونی که در استان ما (خوزستان) ۲۲۱۲ نفر مرد شرکت کرده بودند و ۲۰ نفر میخواستند و تقریبأ ۳۰درصد اون هم سهم سهمیه دارهاست(که من معتقدم حقشونه، کسی که عزیزشو در راه وطن داده یا عزیزش طی سالها با بیماری دست و پا میزنه حقشه) شما هم تلاش بیشتری کنید و امیدوار باشید ان شاء الله تو آزمون های بعدی موفق میشید، واسه من هم دعا کنید تا تو ادامه راه موفق بشم.

    [پاسخ]

  11. مهدی گفت:

    از بچه های کامپیوتر اگه کسی قبول شده واقعا باید بهش تبریک خیلی عالی گفت!!! آخه سوالات تخصصی رشته حسابداری رو هم آورده بودن حتی تو سوالات برنامه نویسی هم باید فرمولای حسبداری رو بلد بودین تا بتونید جواب بدید!!!

    [پاسخ]

  12. MBA مالی گفت:

    سلام به همه دوستان
    آزمون بسیار سنگینی بود. امیدوارم همه موفق باشند توی مراحل زندگی. ولی توی کشوری که متقاضی زیاده و شغل کم، نباید توقع داشت که آزمون راحت باشه. من نه سهمیه دارم و نه پارتی، فقط کمی درس خوندم (البته نه برای آزمون بلکه برای دکتری مالی) این پیامی بود که برای من اومد:
    با توجه به کسب امتیاز لازم در مرحله آزمون استخدامی بانک سپه، از شما برای ارائه مدارک دعوت بعمل خواهد آمد. بدیهی است استخدام نهایی شما منوط به احراز شرایط مندرج در آگهی و موفقیت در سایر مراحل استخدامی (مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و…) خواهد بود.

    [پاسخ]

  13. نام شما گفت:

    لطفا اگه کسی قبول شده بگه. اصلا من موندم کی قبول شده

    [پاسخ]

  14. سرکاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفت:

    متأسفانه شما موفق به کسب امتیاز لازم برای استخدام در بانک سپه نشده اید. امید است در سایر مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.
    شما هم با پول های ما موفق و پیروز باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    [پاسخ]

  15. زهرا گفت:

    من خودم آزمون دادم و قبول نشدم ولی دوستم قبول شده بی انصاف نباشین اگه خوب می نوشتین حتما قبول میشدین دیگه

    [پاسخ]

  16. علی تبریز گفت:

    لااقل درصدها رو هم نزدن نامردا!!!

    [پاسخ]

  17. نادر گفت:

    با سلام
    خدایی حق خوری کردند و فقط پول به جیب زدن من آزمون و بد ندادم اما قبول نشدم شک ندارم همش پارتی بازی شده نمیدونم این همه درس خوندیم و مدرک گرفتیم برا چی بود.

    [پاسخ]

  18. حامد گفت:

    خدایا ظلم ظالمان رو به خودشون برگردون و نذار حق هیچکس رو ازش بگیرن و بدن یکی دیگه.

    [پاسخ]

  19. مهدی گفت:

    ولی خودمونیما!
    بانک سپه پول خوبی به جیب زدا.

    [پاسخ]

  20. علی گفت:

    واقعا مسخره است که ملاک ۶۰ درصد آزمون عمومی است. پس ملاک تخصصی چیه؟! مگه برای بانکدار شدن معارف وادبیات فارسی نیازه؟ پس اقتصاد و مدیریت و حسابداری چی میشه؟ من باهوش ترین دوستانی با مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری دارم که در این آزمون شرکت کرده بودند و از سطح بالای این چنین آزمونی شکه و درمانده شده بودند.

    [پاسخ]

  21. نازنین گفت:

    اگه فرمالیته بوده اگه قراره حق حتی یه نفر هم پایمال بشه اگه با روح و روان ما میخواستید بازی کنید اگه میخواستید فقط پولامونو به جیب بزنید خدا ازتون نگذره مثلا مملکت اسلامیه ولی هیچ هیچ هیچ بویی از اسلام نبردید شماها منتظر امام زمانید شماها دارید دعا میکنید واسه ظهورش شماها؟؟ شک ندارم اگه امام زمان ظهور کنه اولین افرادی که در مقابل امام زمان می ایستند و باهاش میجنگند و قصد کشتن ایشون رو دارند همین شماها هستید همین سردمداران این نظامه همین نظامه. خدا ازتون نگذره که به اسم اسلام خون مردمو کردید تو شیشه. تو رو خدا اسم مسلمان را از خودتون و اسم اسلام رو از این مملکت بردارید و بیش از این آبروی اسلام و مسلمانان رو نبرید

    [پاسخ]

  22. علی گفت:

    سلام دوستان کلاهبردار حرفه ای آقای خاوری هم روزگاری مدیر عامل نخستین بانک ایرانی بودکه به همت مسولین آن دوره جمع کرد ورفت حالا سه هزار میلیارد به راحتی از جیب ماها خارج شد وفعلا صندوق پر شد آقازادها مراحل گزینش را تمام کرده اند ولی ما منتطر نتیجه ازمون هستیم

    [پاسخ]

  23. mahmoud گفت:

    سلام چرا الکی هی میگید دوستان سهمیه؟!!!!برا منم پیداکنید اگه هست این سهمیه ها.فرزند جانباز هفتاد درصدم و یک پسرم رشته حسابداری. دانشگاه یزد معدل هفده حالام بیکارم پس خواهشا انقد الکی نگید سهمیه ذهنیت میسازید واسه همه.فرزندان شهید استخدام میشن و حقشونه شما پدرت هست پشتت باشه ولی اون بدبخت همه عمرشو تو حسرت آغوش پدرش باید طی کنه.برو خدارو شکر کن پدرت هست.مدیر خواهشا این پیامو بذار تا همه بخونن.با تشکر

    [پاسخ]

  24. دهه شصتی گفت:

    دیگه ما دهه شصتی ها به این بد قولی ها عادت کردیم
    اگه یه روزی تو ایران کلاسی سر موقع تشکیل شد یا نتایج آزمونی به موقع اعلام شد بدونید که اون روز عدالت تو ایران جوونه زده

    [پاسخ]

  25. یه بیکار شاگرد ممتاز گفت:

    واقعا متاسف میشم که مردمان ما و خودم انقد بی اعتماد شدیم ه …..
    درصورتی که در کشور اسلامی زندگی میکنیم اما …….
    فقط خدا کنه ازموناتون دل خوش کنی جوانان لایق و تحصیل کرده ی ما نباشه در این صورت خدا ازتون نگذره

    [پاسخ]

  26. نیکی گفت:

    باسلام
    این نتایج کی قراره اعلام بشه فرموده بودین ۱۷ مهر ۱۷مهرم که گذشت
    امیدوارم این ازمون فرمالیته نباشه در این صورت هیچ وقت حلال نمیکنم

    [پاسخ]

  27. حدیث گفت:

    چرابااحساسات جوونا این جوری بازی میکنید!!!!!!!!!چراااااااا

    [پاسخ]

  28. مینا گفت:

    امیدوارم عادلانه استخذام کنندوجایی برای پارتی بازی نباشه.

    [پاسخ]

  29. سحر گفت:

    نتایج رو گفتن تا۱۷مهر اعلام میشه اگه بشه….

    [پاسخ]

  30. منتظر گفت:

    نتایج کی اعلام میشود

    [پاسخ]

  31. زحل گفت:

    مگه قرار نبود که نتایج امتحان بانک، نیمه دوم شهریور اعلام بشه؟ امروز سوم مهر هست و هنوز نتیجه ها اعلام نشده! همه میدونن چطور امتحان دادن! این اعلام نکردن یعنی چه؟ مردم که مسخره و بازیچه نیستن!!! حتی اگه کسی قبول هم نشه باز هم شما باید نتایج رو اعلام کنید. اصلا دلیل این محافظه کاری های مسوولین رو نمیفهمم؟!

    [پاسخ]

  32. سارا گفت:

    شایدبه دیدگاه منم مثل بازدیدکنندگان قبلی پاسخ ندین اما خواهشا خیال ماراراحت کنین کی دیگه نتایج اعلام میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هرچندشهرماهم۱نفرمیخواد و اونم فرزند شهدایاایثارگران و… قبول میشن نه ما که درس خوندیم وبازحمت خودمون تحصیلاتمون راادامه دادیم!!!!کاش یکی هم به فکرمابود که سهمیه نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  33. ممبینی گفت:

    پس نتایج چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  34. ......... گفت:

    ۳ مىلطىارد درآمد کسب کردن برا اونا که بد نىست از بدبخت هاىى مثل ما مىگىرن که گول استخدام کردنشون روخوردىم واقعا که اىن چه مملکتىه .

    [پاسخ]

  35. سرگردان گفت:

    خانم من توگرمای بندرعباس تواون شرایط سخت بدون کولر امتحان داداصلا گرماکاری کرده بود که نمیشد به سوالات نگاه کنه…بعدش هم میگن پولی که میگیریم واسه برگزاری وتشریفات امتحانه…پس کو تشریفات؟خلاصه تناقضات زیاده…اصلا موندم که واسه یه امتحان دادن چرا باید این همه پول بگیرن..

    [پاسخ]

  36. یوسف گفت:

    ای کاش بخت با ما یار باشه

    [پاسخ]

  37. حیدر بابا گفت:

    گل گفتین آی گل گفتین.

    [پاسخ]

  38. bita گفت:

    یک ماه تو این تابستون خودمو تو اتاقی حبس کرده بودم حتی قسم میخورم برا کنکور هم این همه درس نخونده بودم ولی اصلا ارزششو نداشت منم تو عمرم سوال به این سختی ندیده بودم

    [پاسخ]

  39. dahe 60ti badbakht گفت:

    khodemono alaf kardim ma 60ti ha bichareim be khoda ein ham az estekhdamihashon..ye vam bayad begirim hazine sabte namo bedim badam harkiro mikhan az ghabl darovordan khialrton rahat ina hamash vase mast malie ke yani ma resalatemono anjam dadim bazi sazmana khososi

    [پاسخ]

  40. دلت خوشه گفت:

    به خدا خونمو کردن تو شیشه با این ازمونه استخدامیشون کنکور دکتری و فوق لونگ مینداختن جلوش خیلی سخت بود تازه قربونش برم این سهمیه ها جانبازا و… دیگه هم جایی برا ما نمیزاره این بابام اگه میرفت جبهه ..اخخخخخخ…اینجا ول معتلیم چول هم نداریم بریم اونور…من که میخوهم با لیسانسم یه کفاشی بزارم سر کوچه خرجش یه صندوق میوه است …

    [پاسخ]

  41. مهسا گفت:

    خواهش میکنم زمان دقیق نتایج اولیه رو بگین. در ضمن بچه ها منم یه آدم متاهلم که برا ثبت نام پولمو از مامانم قرض گرفتم و کلی خجالت کشیدم.امیدوارم هممون موفق بشیم.

    [پاسخ]

  42. anna گفت:

    من پشیمونم که شرکت کردم سوالاتش نمیدونم از کجا اومده بود. تخصصیش واقعا سخت بود. با این تعداد شرکت کننده برای هر نفر اگه فقط هزینه اولیه رو حساب کنیم که ۳۵۰۰۰ ت بود کلا میشه ۳،۰۶۰،۸۲۰،۰۰۰ تومان پول کمی نیست. تازه تامیین اجتماعی میگیره ۵۰۰۰۰ ت اونجا چند نفر شرکت میکنن خدا میدونه روش خوبیه واسه زمانی که دچار کمبود بودجه میشن. :)

    [پاسخ]

  43. به دهه شصتی بدبخت بیکار گفت:

    این چه آزمونی بود؟ از کنکور سخت تر بود. حالا شرط هم گذاشتن آگه حد نصاب دروس عمومی (۶۰%) آوردی برگه تخصصی تصحیح میشه!’! آخه شاید به نفر تخصصی بهتر جواب داده باشه این دیگه چه جوریشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا ماها چه گناهی کردیم هان؟؟؟؟

    [پاسخ]

  44. بد بخت ها گفت:

    نفری ۳۵۰۰۰ناقابل بدیم اخرش هم بگن اشتباه شده واز قبل گزینش شده هاشون رو استخدام کنن والا اگه بچه شهید استخدام کنن دردمون نمیگیره اخه سختی و درد و رنج کشیدن امابگن فلان اقازاده…….!!!!

    [پاسخ]

  45. هرانوش گفت:

    به نظر من که استخدام شدن کلا دسته خداست اگه خدا بخواد و قسمت باشه استخدام میشیم ، بندهء خدا هیچ کاره اس . به خدا توکل کنید دوستان ، انشالله که قبول میشیم امیدتون به خدا
    برای همتون ارزوی قبولیو خوشحالی دارم

    [پاسخ]

  46. ارشد اقتصاد گفت:

    واقعا عجب دنیاییه ………..بانک واسه چی باید اوراق قرضه منتشر کنه بهترین وسریعترین روش تامین مالی همین ازمون های استخدامیی …………………………………….

    [پاسخ]

  47. یک بیکار بدون سهمیه گفت:

    عدالت رو میخوان برقرار کنن اونا هم باید ازمون بدن اگه حد نصابو اوردن تو مصاحبه قبولشون کنن پدرم شهید نشد اما برادرم به خاطر بمب باران دزفول تشنج کرد و دچار عقب ماندگی شد اونو به عنوان جانباز قبول نکردن اون وقت یه اقایی تو استانی که اصلا کوچکترین ترکشی به اونجا اصابت نکرده معلوم نیست انگشتش کجا ناخنش افتاده رو زدن جانباز الانم سه تا فرزندش با سهمیه بهترین دانشگاه بهترین شغل این عدالت شماست واگذارتون میکنم به خدا

    [پاسخ]

  48. دهه شصتی بدبخت گفت:

    ۸۷۴۵۲*۳۵۰۰۰=۳۰۶۰۸۲۰۰۰۰
    سه میلیارد پول کمی نیست که به جیبشون رفت حالا میدونید که چرا مجوز گرفتن واسه استخدام سخته فقط واسه استخدام ۹۸۲ نفر

    [پاسخ]

  49. دهه شصتی بدبخت گفت:

    رفتیم از کاشان به اصفهان دانشگاه اشرفی اصفهانی ۲۰۰ دقیقه بدون کولر تو اوج گرما امتحان دادیم با برگه سوالات فقط خودمون رو باد می زدیم چه مملکتی داریم ما چقدر برای جوونش ارزش قائله حالا گیر دادن بچه دار شین که دهه شصتی ها دوباره تکرار شن از من به شما نصیحت در این مملکت یک بچه هم زیادیست

    [پاسخ]

  50. بیکار گفت:

    هیچیش عادلانه نیس اونا ک باید قبول میشدن ک دارن مراحل استختدامشونو میگذرونن مافقط حقوق ی سال اونا رو تا مین کردیم.

    [پاسخ]

  51. نادر گفت:

    مینویسم اما میدونم که نشون نخواهیدداد….از شهر ما تنها یک نفرمجزه که استخدام بشه اونم صددرصدازفرزندان محترم شهدا خواهدبود!!!!!!!!واقعا این همون عدالتیه که شهیدبخاطرش جونشو فدا کرد؟؟؟؟؟؟فقط اینو میخوام بدونم…..شماها کیو مسخره کردین؟؟؟؟؟؟میدونین اون پول ثبت نامو باقالی بافی توروز گرم بهتون دادم تا بیام از شماها بشنوم که فرزندا محترم شهدا استخدام بشن…..به والله قسم بانیان این امتیازدهیارو حلال نخواهم کرد

    [پاسخ]

  52. fatima گفت:

    واقعا که مسخره بود. این همه آدم شرکت کرده اونوقت یه عده از الان مراحل استخدامیشون رو دارن طی می کنن. فقط بلدین ادای اجرای چیزی رو در بیارین که خودتون بهش می گید عدالت!

    [پاسخ]

  53. ویکی گفت:

    واقعا راه درآمد خوبیه.حقوق استخدام شدگان رو تا یکسال تامین میکنن .اول که ۹۰۰۰تومن استخدامی دولت قبل بود که دیگه هیچ خبری حتی از تاریخ آزمونش نشد.حالا بانک سپه که۴۸۰۰۰نفر و هر کدوم ۳۵۰۰۰تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا هم که نوبت تا مین اجتماعیه که خیلی بیشتر خوشبحالشه.۵۰۰۰۰تومان بابت ثبت نامش میگیره.یکی نیست بگه به کجا چنین شتابان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  54. شادی گفت:

    تراخدابفکر اونایی که سهمیه ندارن هم باشید

    [پاسخ]

  55. کویر گفت:

    ای خدا
    خودت کمک کن

    [پاسخ]

  56. غريبه گفت:

    مسلماً عادلانه است آخه یکسری ها ۷۰ درصد سهمیه دارن بعضی هام بدون ازمون استخدام میشن ،جا زیاده نه واسه استخدام واسه بیکارا

    [پاسخ]

  57. maryam گفت:

    واقعا متاسفم این اولین و آخرین آزمون استخدامی بود که شرکت کردم .

    [پاسخ]

  58. ontony گفت:

    بابت این امتحان مبلغ ۳ میلیارد تومن ناقابل زدن به جیب!!!
    به همین سادگی به همین خوشمزگی
    خدایا چقدر بدبخت شدیم که برای باجه دار شدن باید مثل کنکور آزمون بدیم
    اسم سنجش و قیافه اون مسئولش برامون کابوسه

    [پاسخ]

  59. tannaz گفت:

    در تمام عمرم امتحان به این سختی نداده بودم,از خودم بدم اومد که چرا بازیچه ی این استخدامی های دولتی شدم و ثبت نام کردم!

    [پاسخ]

  60. نگار گفت:

    امیدوارم عادلانه استخدام کنن
    امیدوارم

    [پاسخ]

  61. shamim گفت:

    واقعا در عدالت کامل است با وجود شهدا ورزمندگان اسلام دیگه جایی برا ما نمیمونه شرکت نفت بانک کنکور با سهمیه استخر مجانی و…. واقعا حقشونه

    [پاسخ]

  62. پیام گفت:

    از کی تا حالا آزمون های مبتنی بر دروس دانشگاهی شده شایسته سالاری؟!
    چند درصد از فارغ التحصیلان سطوح عالیه رشته های فنی توانایی کار در بازار آزاد و رقابتی رو دارند؟
    با دیدن سوالات آزمون از خودم شرمنده شدم که اصلا چرا شرکت کردم.متاسفم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.