خانه » اطلاعیه های مهم » زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵

متن آگهی:

خبر ۵ دی ماه ۹۵ – به اطلاع داوطلبان عزیز می رساند اطلاعیه و کارنامه سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور( دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۵) از ساعت ۲۲ امشب از طریق این سامانه قابل دسترس خواهد بود


خبرگزاری ایلنا : مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج، ضوابط و شرایط قبولی در آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش را تشریح کرد.

سیدحسن حسینی؛ مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش که حدود ۲ ماه گذشته برگزار شد، اظهار داشت: مطابق سنوات گذشته سازمان سنجش ۳ برابر ظرفیت را به آموزش وپرورش اعلام می‌کند، البته کسانی نمره حد نصاب را در آزمون داشته باشند؛ یعنی در هر شغل-محلی نباید پایین‌ترین نمره از ۵۰ درصد بالاترین نمره، پایین‌تر باشد. به طور مثال اگر بالاترین نمره ۸۰ باشد، تمام کسانی که می‌خواهند معرفی شوند؛ نمره آنها باید از ۴۰ بالاتر باشد. زیر ۴۰ باشد به عنوان قبول شده محسوب نمی‌شوند و مردود هستند.
وی افزود: به عنوان مثال نمره دبیر فیزیک ۸۰ است؛ ۵۰ درصدِ ۸۰، ۴۰ می‌شود، پس تمام کسانی که بالای ۴۰ نمره آورده باشند، در مرحله اول قبول هستند. اگر در شهر تهران به یک دبیر فیزیک نیاز باشد، سازمان سنجش ۳ نفر که بالاترین نمره را آورده باشند، معرفی می‌کند و اگر ۲ نفر نیاز باشد، ۶ نفر معرفی خواهند شد.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از قبولی، افراد برای بررسی مدارک و مصاحبه به آموزش و پرورش دعوت می‌شوند. اگر کسی ادعا کرده، لیسانسه فیزیک است، باید تا قبل آزمون مدرک خود را گرفته باشد و کارت پایان خدمت هم داشته باشد.
حسینی با اعلام اینکه سازمان سنجش احتمالا ظرف ۲-۳ روز آینده نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام خواهد کرد، افزود: پس از انتشار نتایج، زمانبندی کلاس‌های آموزشی را به سازمان سنجش اعلام خواهیم کرد. سازمان نیز در یک آگهی دقیقا مشخص خواهد کرد که  افراد در هر استان در چه تاریخی برای بررسی و تحویل مدارک و مصاحبه به کجا باید مراجعه کنند.
وی در ادامه تاکید کرد که پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند؛ تعهد کتبی مبنی بر ۱۰ سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا به آموزش‌وپرورش بسپارند. (استخدام و انتقال آنها منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود.)
گفتنی است؛ شرط استخدام پیمانی در آموزش‌وپرورش گذراندن دوره یک ساله مهارت‌آموزی است. تمام پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون جامع بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور است.


خبر ۲۰ آذر ۹۵: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش تا آخر آذر ماه
معاون آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت :نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام دکتر عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکز موفق در بحث پژوهش هست گفت: امروز از ۴ دانشجو و۵ استاد پژوهشگر تجلیل شد.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دانشجویان است.
حجت الاسلام توان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در محل دانشگاه فرهنگیان واقع در چهارراه شهید رجایی برپا شده و تا دوشنبه از ۸ تا ۱۶ برای بازدید عموم دایر است افزود :امروز از لگوی جدید دانشگاه فرهنگیان هم رونمایی شد.
همچنین دکتر موسی پور معاون آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دراین دانشگاه پژوهش حرف اول را می زند و دانشجویان واساتید ما دراین زمینه موفق عمل کرده اند .
وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش گفت: نتایج ازمون تا آخر آذر اعلام می شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.