خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام فراخوان جدید جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در اسفند ماه سال جاری

اعلام فراخوان جدید جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در اسفند ماه سال جاری

متن آگهی:

خبر ۲۳ بهمن ۹۶: اعلام فراخوان جدید جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در اسفند ماه

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در پاسخ به سوال بازارکار در زمینه فراخوان جدید جذب مدرس گفت: تا پایان امسال فراخوان جدید برای جذب مدرس در مراکز این دانشگاه اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بازارکار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: در حال نیازسنجی هستیم و هر استانی که نیازمند جذب مدرس باشد، در این فراخوان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
امید اضافه کرد: در این فراخوان اگر تعداد متقاضیان بیش از نیاز باشد، آزمون کتبی برگزار می‌شود؛ در غیر این صورت متقاضیان بر اساس مصاحبه، ارزیابی خواهند شد.
وی گفت: در اولین فراخوان این دانشگاه، تعداد ۴۵ هزار نفر شرکت کرده‌ که حدود ۳۰ هزار نفر در آزمون کتبی حاضر شده‌اند و در نهایت ۸ هزار نفر پذیرفته شدند که تا پایان بهمن ماه مراحل ارزیابی این افراد پایان می‌یابد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: تعداد کمی از افراد حاضر در مصاحبه به روند مصاحبه اعتراض داشتند که به تمامی اعتراضات این افراد رسیدگی شد.
دکتر امید خاطرنشان کرد: با توجه به رشته های متنوع در حوزه علمی و کاربردی و تحول در آموزش های مهارتی و نیازهای جدید بازارکار آزمون های جذب مدرس هر سال توسط این دانشگاه برگزار می شود.

منبع: بازار کار
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.