خانه » استخدام در استان آذربایجان غربی » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

متن آگهی:

خبر ۱۵ بهمن ۹۹: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه دررشته شغلی نگهبانی آزمون قراردادی مهرماه ۹۹ می رساند به منظورانجام مرحله تست ورزشی و BMI با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی و همچنین کفش و لباس ورزشی در مورخ ۹۹/۱۱/۱۵ راس ساعت ۸ صبح در سالن ورزشی شهید یعقوبی ستاد مرکزی دانشگاه حضور بهم رسانند.


خبر ۹ دی ماه ۹۹ – قابل توجه دعوت شدگان جهت تکمیل مدارک آزمون قراردادی کارمعین مورخ ۹۹/۰۷/۲۴  دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی

اطلاعیه

قابل توجه دعوت شدگان جهت تکمیل مدارک آزمون قراردادی کارمعین مورخ ۹۹/۰۷/۲۴  دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی

بدینوسیله به اطلاع افراد مجاز به ارائه مدارک آزمون قراردادی کارمعین مورخ ۹۹/۰۷/۲۴ میرساند ، پذیرفته شدگان این مرحله از آزمون میبایست مدارک ذیل را از روز چهارشنبه ۹۹/۱۰/۱۰ لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه ۹۹/۱۰/۱۴ به کارگزینی شبکه بهداشت و درمان محل پذیرش شده و یا به واحد استخدام مدیریت منابع انسانی ستاد دانشگاه یا کارگزینی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محل زندگی خود در استان آذربایجان غربی مراجعه و  تحویل نمایند.

شایان ذکر است اخذ مدارک از داوطلبان در این مرحله صرفا جهت بررسی مستندات و سوابق داوطلبان بوده و به منزله جذب و بکارگیری نهایی نمی باشد لذا در صورت مغایرت مدارک هریک از داوطلبان با مفاد مندرج در آگهی از ادامه فرآیند جذب حذف خواهند شد.

تذکر۱ : عدم تحویل به موقع مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از مراحل جذب و بکارگیری خواهد بود.

تذکر۲ : پس از بررسی مدارک ، زمان و نحوه اجرای مصاحبه شغلی و تست ورزش برای رشته شغلی نگهبان متعاقباً از طریق همین سایت  اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

۱ : پرینت کارنامه آزمون

۲ : اصل و تصویر شناسنامه تمامی صفحات(متاهلین به همراه کپی شناسنامه همسر)

۳: اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو

۴: اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معاوفت (داوطلب مرد)

۵ :اصل و تصویر گواهی پایان خدمت طرح

۶ : اصل گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای داوطلبان دارای سهمیه ۲۵ درصد)

۷:یک عدد پوشه رنگی

۸:دوقطعه عکس

۹:اصل و کپی مدرک تحصیلی


خبر ۶ دی ماه ۹۹ – قابل توجه داوطلبین آزمون قراردادی شهریورماه ۹۹ دانشگاه علوم پزشکی
اطلاعیه قابل توجه داوطلبین آزمون قراردادی شهریورماه ۹۹ دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون قراردادی شهریور ماه ۹۹ میرساند ، واحد استخدام دانشگاه با توجه به محدودیت های کرونایی درحال زمانبندی جهت دریافت مدارک میباشد و پس از اتمام متعاقباً در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد . لذا خواهشمند است از مراجعه حضور و تماس با واحد استخدام خودداری گردد.

خبر ۱۲ بهمن ماه ۹۸ – با عرض سالم و ضمن آرزوی موفقیت ، بدینوسیله به اطالع قبولین مرحله اول از محل آزمون پیمانی مورخ ۰۳/۸/۸۸ رشته فوریت های پزشکی می رساند ، که به منظور تست آمادگی جسمانی داوطلبان میبایست براساس جدول زمانبندی ذیل از روزشنبه ۲۱/۲۲ /۸۸لغایت روزیکشنبه صبح ۸/۰۳ ساعت از ۸۸/۲۲/۲۰ در سالن ورزشی شهید بهشتی واقع در میدان شهدا ابتدای باغ رضوان مجتمع ورزشی شهید بهشتی حضور بهم رسانند ، بدیهی است در صورت عدم مراجعه هریک از داوطلبین براساس جدول زمانبندی ، از مراحل بعدی حذف و از نفر بعدی به جایگزینی آنان استفاده خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ آذر ۹۶: اعلام زمان و مکان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
بدینوسیله به اطلاع داوطلبین آزمون استخدامی بهورزی می رساند ،آزمون فوق روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۲۴ راس ساعت ۱۱ صبح به نشانی : ارومیه – خیابان رسالت – جنب فوریتهای پزشکی استان – ستاد دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد. ضمناً داوطلبین گرامی می توانند از روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۱۹ لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۳ با مراجعه به مرکز بهداشت شهرستان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.لازم به ذکر است که بهمراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی بوده و از ورود آندسته از داوطلبین که کارت ورود به جلسه آنان فاقد عکس ممهور شده توسط مرکز بهداشت شهرستان باشد جلوگیری بعمل خواهد آمد. همچنین به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه در روز آزمون الزامی می باشد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.