خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام زمان و ضوابط برگزاری آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

اعلام زمان و ضوابط برگزاری آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

متن آگهی:

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش زمان و ضوابط برگزاری آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش را تشریح کرد.
سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «تعداد دقیق ردیف استخدامی سال جاری، چگونگی و زمان آزمون آموزش و پرورش چطور است؟»، اظهار داشت: امسال ۱۰ هزار ردیف استخدامی برای جذب دانش‌آموختگان دانشگاه‌های دیگر دریافت کردیم.
وی افزود: در تاریخ ۳۰ مردادماه سال جاری مجوز این ۱۰ هزار ردیف استخدامی را از سازمان امور اداری و استخدامی دولت دریافت کردیم.
حسینی با بیان اینکه باید آگهی استخدام در این خصوص تنظیم و صادر شود، خاطرنشان کرد: پس از تهیه و تنظیم، این آگهی باید به تأیید سازمان امور اداری و استخدامی برسد و سپس باید با سازمان سنجش آموزش کشور به توافق برسیم.
وی اضافه کرد: قاعدتاً خود سازمان امور اداری و استخدامی باید با آنها توافق کند، از طرفی آگهی استخدام را آموزش و پرورش بر اساس ضوابط، مشخصات، تعداد، جنسیت و جاهایی را که می‌خواهد نیرو تخصیص دهد در پرتالی که برای این موضوع تهیه می‌شود، وارد می‌کند.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه پذیرش نیرو در آموزش و پرورش بوم از بوم خواهد بود، تصریح کرد: برای اینکه کمتر دچار جابه‌جایی و معضلات این چنینی شویم، به صورت بوم از بوم نیروها را جذب می‌کنیم.
وی افزود: نیروهای مازاد آموزش و پرورش اکثراً در کلان شهرها مانند تهران، مشهد، اصفهان و شیراز هستند زیرا استخدام در گذشته به این شکل نبوده است و در شهرهای توسعه یافته مازاد نیرو و در مناطق کمتر توسعه یافته با کمبود نیرو مواجه هستیم.
حسینی با بیان اینکه در آزمون استخدامی سال گذشته حتی یک مورد هم نداریم که حق فردی ضایع شده باشد، گفت: ادعا نمی‌کنم در آزمون استخدامی سال گذشته اشکالی وجود نداشت اما این ادعا را می‌کنم که خلاف قانون پیش نرفتیم.
وی افزود: تمام موارد قانونی را در آگهی استخدام سال گذشته آوردیم و اشکالاتی که در آن زمان بود را یادداشت کردیم تا در آزمون استخدامی سال جاری، این مشکلات را رفع کنیم.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش عنوان کرد: با توجه به اینکه در اواخر مردادماه مجوز استخدام را دریافت کردیم لذا مدت زمان کافی برای برگزاری این آزمون تا پایان تابستان فراهم نیست ضمن اینکه باید این موضوع هر چه زودتر انجام شود زیرا پذیرفته شدگان باید یکسال دوره آموزشی را سپری کنند تا مهر سال آینده وارد مدارس شوند.
حسینی در پاسخ به این پرسش که «آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پاییز امسال برگزار می‌شود؟»، گفت: تلاش بر این است که پاییز امسال آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش برگزار شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.