خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام زمان نتایج و ضوابط آزمون استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

اعلام زمان نتایج و ضوابط آزمون استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

متن آگهی:

خبر ۱۴ آذر ۹۵: اعلام زمان نتایج و ضوابط آزمون استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش، نحوه و زمان اعلام نتایج و همچنین شرایط و ضوابط پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری این وزارتخانه را تشریح کرد.
سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری در آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: ۱۰ هزار نفر از طریق کنکور سراسری وارد آموزش و پرورش شده و به دانشگاه فرهنگیان رفتند زیرا این افراد متعهد به خدمت هستند و چهار سال در آنجا تحصیل می‌کنند و سپس به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی آزاد وارد آموزش و پرورش خواهند شد که این آزمون در تاریخ ۲۱ آبان ماه برگزار شد، گفت: مطابق سنوات گذشته سازمان سنجش آموزش کشور یکماه زمان نیاز دارد تا اسامی پذیرفته شدگان اولیه را مطابق قانون ۳ برابر ظرفیت را برای مصاحبه اعلام کند.

حسینی با اشاره به چگونگی پذیرش نفرات جذب شده از طریق آزمون استخدامی، خاطرنشان کرد: پس از پذیرش اولیه، مصاحبه و معاینه، بررسی مدارک انجام می‌شود و اگر از سهمیه استفاده کرده است این مدارک بررسی و امتیازی را کسب می‌کند که این امتیاز مصاحبه با نمره آزمون با ضریب ۷۰ به ۳۰ جمع می‌شود و نتیجه نهایی را سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام می‌کند و افراد برای مراحل بعدی استخدامی راهنمایی می‌شوند.

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاس‌های آموزشی این افراد گفت: این افراد قطعاً باید یکسال دوره آموزشی را سپری کنند و باید منتظر باشیم که چه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه این آزمون را به آموزش و پرورش اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: این ۱۰ هزار نفر تعداد کمی نیست زیرا باید تمامی مدارک آنها و مصاحبه‌های آنها انجام شود و تا زمانی که سازمان سنجش بخواهد نتیجه نهایی را اعلام کند، این فرایند به طول خواهد انجامید و برای مابقی آن باید با دانشگاه فرهنگیان در این خصوص صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.