خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون مرحله دوم داوطلبان تصدی منصب قضا

دریافت کارت آزمون مرحله دوم داوطلبان تصدی منصب قضا

متن آگهی:

خبر ۲۸ آذر ۹۷: دریافت کارت آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضاء سال ۹۷ 

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ آذر ۹۷: اعلام زمان دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضاء 

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۷ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۳۰ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و دربهای ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن دربهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهار‌‌شنبه ۹۷/۰۹/۲۸ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد، شماره ملی و شماره سریال کارت اعتباری نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج درکارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۹ از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی۱۷:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۶۱ – ۰۲۶ تماس حاصل فرمایند.


خبر ۲۱ آذر ۹۷: اعلام زمان دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۷ (

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون قضاوت سال ۱۳۹۷ می‌رساند، کارت‌ شرکت در‌ مرحله دوم (آزمون‌ تشریحی)‌ از روز سه شنبه ۹۷/۰۹/۲۷ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.
داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانیسازمان سنجش کشور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.


خبر ۲۰ آذر ۹۷: زمان اعلام نتایج آزمون تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۷ ویژه داوطلبان حوزوی سال ۹۷

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان حوزوی شرکت کننده در آزمون تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۷ می‌رساند، نتایج آزمون مذکور تا نیمه دی ماه از طریق پایگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌شود.

شایان ذکر است، داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون به مرحله بعدی که مصاحبه علمی شفاهی است، راه می‌‌یابند.


خبر ۳۰ آبان ۹۷: اطلاعیه‌ معاونت منابع انسانی قوه قضائیه درخصوص‌ نتایج اولیه آزمون داوطلبان ‌تصدی منصب قضاء ویژه داوطلبان دانشگاهی سال ۱۳۹۷

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی آزمون تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۷ می‌رساند، که نتایج اولیه آزمون مذکور به صورت کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور از امروز (چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۳۰) قرار می گیرد.

لذا داوطلبان گرامی براساس مشاهده نتیجه مندرج درکارنامه آزمون درصورت هرگونه سوال یا اعتراض می توانند حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتیجه به سایت سازمان سنجش مراجعه و در قسمت تعبیه شده دراین خصوص(سیستم پاسخگویی)، موضوع خود را مطرح نمایند.

ضمناً داوطلبان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و یا کانال ارتباطی پیام رسان سروش مراجعه نمایند.

لازم به توضیح است که نتایج آزمون تشریحی ویژه داوطلبان حوزوی متعاقباً اعلام خواهد شد

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ آبان ۹۷: اعلام زمان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۹۷ 

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، مصاحبه علمی داوطلبان جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۷ از ۵ آذر ماه آغاز خواهد شد.
زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:

۱٫ اصل و تصویر کارت ملی
۲٫ اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳٫ مدارک تحصیلی (سطح ۲ یا کارشناسی و بالاتر)
۴٫ گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
۵٫ گواهی لازم از کانون وکلاء دادگستری یا مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه قضائیه برای وکلا و نفرات برتر آزمون‌های وکالت
تذکر ۱: همه مدارک می بایست در قطع A4 تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
مصاحبه‌ها در دو محل به نشانی‌های زیر برگزار می‌شود و محل برگزاری مصاحبه هر داوطلب در تماس تلفنی به وی اعلام می‌گردد.

نشانی محل‌های مصاحبه:

* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم
* قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.