خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور سال ۹۷

اعلام زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور سال ۹۷

متن آگهی:

خبر ۲۴ شهریور ۹۷: اعلام زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور سال ۹۷

جزییات برنامه زمان بندی مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی تیر ماه ۹۷ و مدارکی که داوطلبان حائز شرایط باید در روز آزمون (چهارم و پنجم مهر ماه سال جاری)  به همراه داشته باشند اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی این سازمان با حضور داوطلبان ۱۶ استان کشور در مورخ ۴ و ۵ مهرماه ۹۷ در محل ساختمان شماره دو سازمان دامپزشکی کشور، بر اساس تفکیک ساعت های مشخص شده در دو مقطع زمانی ساعات ۸ صبح و ۱۴ ،انجام خواهد شد که شرح جزییات دقیق آن در قالب جدول پیوست این خبر اعلام گردیده است؛

بنابراین گزارش، بر اساس اطلاعیه امور اداری سازمان دامپزشکی کشور، داوطلبان حائز شرایط مصاحبه تخصصی استخدامی باید همزمان در روز مصاحبه، مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

*اصل کارت ملی جهت احرازهویت ( الزامی)

*اصل و کپی مدرک تحصیلی (درمدرک تحصیلی حتما معدل کل ذکر شده باشد).( الزامی)

* اصل و کپی گواهی دوره زبان خارجی صرفا TOFEL (IBT،CBT، TOLIMO، Paper Based ) و IELTS و MSRT

*مقالات ISI،ISC ،SCOPUS و علمی و پژوهشی در مجلات معتبر داخلی که ویژگی های زیر را برخوردار باشند:

– مقالاتی که سال چاپ آن از سال ۱۳۸۶ به بعد باشد، قابل قبول است.

– مقالات می بایست درحوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد.

– نام فرد در بین سه نفر اول ذکر شده باشد.

* اصل و کپی روی جلد و صفحه نخست کتاب تالیفی و ترجمه ای( سال چاپ کتاب از سال ۱۳۸۵ به بعد و در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا باشد)

* طرح پژوهشی در حوزه علوم کاربردی شغل مورد تقاضا: گواهی صادره از سوی دانشگاه یا محل اجرای طرح پژوهشی

* گواهی صادره ازسوی بنیاد ملی نخبگان و جشنواره های علمی معتبر و گواهی ثبت اختراعات

برپایه این گزارش، مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی داوطلبان حائز شرایط از استان های یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، کرمان جنوب در ساعت ۸ صبح مورخ چهارشنبه، چهارم مهرماه ۹۷ و داوطلبان استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر و هرمزگان در ساعت ۱۴ همان روز برگزار می شود.

آزمون مصاحبه استخدامی داوطلبان استان های سمنان، قزوین، مازندران و مرکزی نیز در ساعت ۸ صبح مورخ پنج شنبه، پنجم مهرماه ۹۷ و داوطلبان استان های فارس، کرمانشاه و اردبیل نیز در ساعت ۱۴ روز یادشده برگزار خواهد شد.

ساختمان شماره دو سازمان دامپزشکی کشور در آدرس تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان شهید مطهری، کوچه حسینی راد ( افتخار) پلاک ۳۳ واقع است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.