خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

متن آگهی:

خبر ۲۳ بهمن ۹۷: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس از اعلام تاریخ دقیق ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی سینا در اوایل سال آینده خبر داد.

جواد گلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی سینا امسال برگزار نمی‌شود و هلدینگ خلیج فارس سال آینده در نظر دارد یک مجموعه استخدامی برای شرکت‌های تابعه در نظر گرفته که پتروشیمی بوعلی نیز جز این مجموعه استخدامی‌ها بوده است. تاریخ دقیق برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی سینا اوایل سال آینده اعلام می‌شود. وی افزود: مسئله اصلی که موجب تاخیر در برگزاری آزمون استخدامی شده است در رابطه با شیوه اجرایی این آزمون بوده که نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و جامعی است و ما با طراحی یک نظام جامع استخدامی و برگزاری آزمون‌ها، استخدامی‌ها را در آینده اجرا می‌کنیم. مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس با اشاره به دغدغه‌ بعضی از داوطلبانی که هزینه‌ی آزمون را پرداخته کرده‌اند بیان کرد: آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی سینا حتما در سال آینده برگزار شده و داوطلبانی که هزینه‌ی ثبت‌نام را پرداخت کرده و مایل هستند از شرکت در آزمون انصراف دهند هلدینگ خلیج فارس هزینه‌ای که برای ثبت‌نام پرداخت کرده‌اند را به آنها مرجوع می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از دلایل تاخیر در آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی سینا گفت: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی سینا موضوع بومی‌ها بوده که در آزمون تنها ساکنان بندرماهشهر بومی بوده و یا اینکه ساکنان کل استان خوزستان بومی محسوب می‌شوند؛ البته اعتقاد هلدینگ خلیج فارس این بوده که ساکنان کل استان خوزستان بومی محسوب می‌شوند اما برخی مسئولین شهرستان بندرماهشهر معتقد بودند تنها ساکنان شهرستان بندرماهشهر بومی به شمار می‌روند. گلی عنوان کرد: طرح جامعی که هلدینگ خلیج فارس در حال تدون آن بوده تا درصد بومی‌ها را مشخص کرده و در آن بومی‌ها را به درستی تعریف کرده است؛ در دستورالعمل جدید همه موارد، نکات و زوایا دیده شده و همچنین نظر مسئولین استانی نیز جلب شده است. به گزارش تسنیم، پتروشیمی بوعلی سینا یکی از پتروشیمی‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در شهرستان بندرماهشهر بوده که مرداد ماه سال جاری در نظر داشت ۲۰ مرد واجد شرایط در رشته مهندسی شیمی و ۵ مرد واجد شرایط در کاردانی گروه شیمی و صنایع شیمیایی را جذب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.