خانه » اطلاعیه های مهم »  اعلام زمان بندی بررسی اعلام نیاز دانشگاه ها به جذب هیات علمی

 اعلام زمان بندی بررسی اعلام نیاز دانشگاه ها به جذب هیات علمی

متن آگهی:

خبر ۳۰ دی ۹۶: اعلام زمان بندی بررسی اعلام نیاز دانشگاه ها به جذب هیات علمی

بررسی و تایید نیاز دانشگاه ها به جذب هیات علمی از امروز ۳۰ دی ماه به مدت ۵ روز (۴ بهمن ۹۶) توسط مرکز امور هیات علمی وزارت علوم انجام می شود .

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی و تایید اعلام نیاز دانشگاه ها به جذب هیات علمی در هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن  ۱۳۹۶ از امروز ۳۰ دی ماه به مدت ۵ روز (۴ بهمن ۹۶) توسط مرکز امور هیات علمی وزارت علوم انجام می شود.

بعد از بررسی های صورت گرفته، سهمیه هر دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی، با هماهنگی مرکز امور هیأت علمی تعیین شده و ثبت نام داوطلبان از تاریخ ۱۴ بهمن ماه جاری آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر


خبر ۲۲ دی ۹۶: اعلام جزئیات جذب اعضای هیات علمی در بهمن ماه ۹۶ 

زمانبندی هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۶ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو سیاست های ابلاغی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت عالی جذب، برنامه زمانبندی هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن  ۱۳۹۶ به شرح زیر اعلام می شود.

براساس برنامه زمانبندی اعلام شده، دانشگاه ها تا ۲۸ دی ۹۶ برای اعلام نیاز فرصت دارند.

مرکز امور هیات علمی نیز از ۳۰ دی ۹۶ تا ۴ بهمن ۹۶ به مدت ۵ روز اعلام نیاز دانشگاه ها را تایید خواهد کرد.

۷ بهمن ۹۶ تا ۱۲ بهمن ۹۶ دانشگاه ها نیازهای خود را با تاییدیه مرکز امور هیات علمی تطبیق می دهند.

۱۴ بهمن ۹۶ فراخوان جذب اعضای هیات علمی توسط مرکز جذب وزارت علوم آغاز شده و تا ۲۳ بهمن ۹۶ به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

فرایند جذب دانشگاه ها از یک اسفند ۹۶ آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ۹۷ به مدت ۹۰ روز ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه زمانبندی شده، از یک خرداد ۹۷ الی ۱۵ تیر ۹۷ به مدت ۴۵ روز بررسی مرکز جذب و طرح در هیات مرکزی توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی انجام می شود.

براساس برنامه زمانی اعلام شده دانشگاه ها ملزم هستند، حداکثر تا ۲۵ تیر  ۹۷ نتیجه نهایی را به متقاضی اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.