خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

متن آگهی:

خبر ۳۰ آذر ۱۴۰۰- اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی نیشابور نتایج اولیه پذیرفته شدگان آزمون بهورزی اعلام شد.

پیرو برگزاری آزمون استخدام قراردادی بهورزی ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ نتایج پذیرفته شدگان اولیه با توجه به دستورعمل اجرایی جذب بهورز و رعایت سهمیه ها به شرح زیر اعلام می شود و نتایج نهایی پس از شرکت افراد مذکور در مصاحبه برابر ظرفیت و رعایت سهمیه ها از طریق سایت دانشکده ابلاغ خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ دی ماه ۹۸ –  پیرو اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی ۹۸/۰۸/۳۰ در سایت سازمان سنجش، داوطلبان هریک از رشته شغل های دانشکده علوم پزشکی نیشابور پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتایج مندرج در کارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان برای بررسی مدارک باشند، لازم است برای اقدامات بعدی به معاونت توسعه و مدیریت نیروی انسانی این دانشکده (واحد استخدام)، واقع در خیابان شهید جعفری، ابتدای خیابان رازی طبقه اول مراجعه و براساس توضیحات مندرج  در این قسمت  اقدام نمایند.


خبر ۸ بهمن ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی نیشابور

پیرو اعلام لیست اسامی سه برابر ظرفیت آزمون عملی شغل پرستاری و برگزاری آزمون مذکور، به استحضار می رساند نتایج نهایی برابرظرفیت به شرح ذیل اعلام می گردد  ،افراد مذکور بایستی از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۳ لغایت ۹۷/۱۱/۱۷ جهت تکمیل پرونده به هسته گزینش و مدیریت نیروی انسانی دانشکده مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده وحق اعتراض نخواهند داشت .

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی نیشابور

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ این دانشکده خبر داد.

محمدصادق دشتی در مصاحبه با وبدا گفت: پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۱۲/۲۶ در خصوص لیست یک و نیم برابر ظرفیت شغل محل های دانشکده علوم پزشکی نیشابور، به استحضار می رساند پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده داوطلبان . نتایج نهایی برابر ظرفیت هرشغل محل به شرح ذیل اعلام می گردد.

وی افزود: افراد مذکور بایستی از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۵ لغایت ۹۷/۰۲/۱۸ جهت تکمیل پرونده به هسته گزینش و مدیریت نیروی انسانی دانشکده مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده وحق اعتراض نخواهند داشت.

جهت مشاهده نتایح نهایی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۶ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور 

فهرست داوطلبان معرفی شده جهت بررسی مدارک به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام گردید.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.