خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

متن آگهی:

خبر ۲۶ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نتایج مرحله اول آزمون استخدامی دی ماه سال ۱۳۹۶ اعلام شد، لذا به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول این آزمون می رساند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و طبق زمان اعلام شده به آدرس : بیرجند – خیابان غفاری – دانشگاه علوم پزشکی بیرجند – ساختمان کتابخانه دانشگاه طبقه همکف (انتشارات قدیم)– روبروی بوفه مرکزی دانشگاه از ساعت ۸ لغایت ۱۶ شخصاً مراجعه نمایند .
لازم به ذکر است، عدم مراجعه پذیرفته شدگان جهت تکمیل پرونده در مهلت مقرر به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد گردید.
با حمد و سپاس فراوان به درگاه خداوند متعال و با عرض سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و آرزوی توفیق روز افزون و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۶ می رساند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و طبق زمان اعلام شده به آدرس : بیرجند – خیابان غفاری – دانشگاه علوم پزشکی بیرجند – ساختمان کتابخانه دانشگاه طبقه همکف (انتشارات قدیم)– روبروی بوفه مرکزی دانشگاه از ساعت ۸ لغایت ۱۶ شخصاً مراجعه نمایند .

عدم مراجعه پذیرفته شدگان جهت تکمیل پرونده در مهلت مقرر به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد گردید.

تذکر ۱ : تمامی داوطلبین پذیرفته شده در این مرحله بایستی کلیه مدارک خواسته شده را در هنگام تحویل مدارک بهمراه خود داشته باشند در صورت نقص مدارک ، به هیج عنوان مدارک داوطلب تحویل گرفته نخواهد شد.
تذکر ۲ : تمامی داوطلبین پذیرفته شده در این مرحله موظفند فرم شماره ۱-۱ را (از همان قسمت اعلام نتیجه) پرینت و پس از تکمیل آن توسط دانشگاه محل تحصیل در زمان تحویل مدارک ، ارائه نمایند . در صورت عدم ارائه فرم مذکور ، سایر مدارک ایشان تحویل گرفته نخواهد گردید.

تذکر۳ : داوطلبین شرکتی پذیرفته شده در این مرحله موظفند فرم شماره ۲-۱ را پرینت و پس از تکمیل آن ، در زمان تحویل مدارک ، ارائه نمایند .

جهت مشاهده نتایج آزمون و مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.