خانه » اطلاعیه های مهم » اعتراض به عدم استخدام عده‌ ای در مجموعه گل‌ گهر

اعتراض به عدم استخدام عده‌ ای در مجموعه گل‌ گهر

متن آگهی:

خبر ۲۵ مرداد ۹۶: اعتراض به عدم استخدام عده‌ ای در مجموعه گل‌ گهر
گروه خبر:  هفته گذشته خبری مبنی بر اعتراض به استخدام نشدن عده‌ای در مجموعه گل‌گهر در نشریه پاسارگاد به چاپ رسید که واکنش برخی از این افراد را به همراه داشت. آنها در پاسخ به روابط عمومی شرکت گل‌گهر جوابیه ای را به دفتر نشریه ارسال‌ کرده‌اند که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید:
ضمن تشکر از انعکاس تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از پرسنل شاغل در گل‌گهر در چاپ اخیر نشریه پاسارگاد خواهشمند است در پاسخ به مدیر روابط‌عمومی گل‌گهر مبنی بر ادعای غیر واقعی این افراد مطالب را لحاظ نمایید..
با توجه به آگهی پذیرش نیروی قراردادی شرکت گل‌گهر و شرکت‌های تابعه که عینا به پیوست حضورتان می‌رسد پرسنلی که می‌بایست جهت شرکت‌های تابعه واگذار نمایند در این آگهی به تفکیک و به صورت واضح مشخص شده بود. افرادی که در این زمینه اعتراض کردند در ردیف شماره یک است که چیزی از شرکت‌های تابعه در آن عنوان نگردیده است.
از طرفی با توجه  به شکایتی که به دفتر ریاست‌جمهوری  ارسال گردیده و آن نهاد محترم اداره کار و رفاه اجتماعی سیرجان را ملزم به پیگیری این شکایت نموده و با توجه به مستندات ارایه شده طبق نامه شماره ص/۹۵/۷۹۵۰ این حق را با توجه به عدم اشاره گل‌گهر به جذب نیروهای دیپلم و فوق دیپلم در شرکت‌های تابعه به این افراد داده و نامه‌ای مبنی بر الزام به جذب این افراد در شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر ارسال نمود که این شرکت نیز پاسخی غیرقابل قبول از طرف معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با شماره ص/۹۵/۸۵/۸۵۴۹ در این رابطه ارسال که متن این آگهی(پذیرش در گل‌گهر) را تایید و تغییر در ساختار سازمانی و برون‌سپاری را بهانه‌ای برای عدم جذب این افراد ذکر نموده است. نکته قابل توجه این‌جاست که این آگهی توسط همین افراد تایید و چاپ گردیده که قطعا با جلساتی از طرف کمیته منابع انسانی و تاییدیه هیئت‌مدیره این شرکت همراه بوده، ثانیا در بند ۶-۸ این آگهی ذکر شده چنان‌چه داوطلب در یکی از شرکت‌های همکار و یا پیمانکار شاغل می‌باشد، ضروری است قبل از ثبت‌نام از محل قبلی استعفا نماید که تعدادی از این افراد از محل قبلی خود استعفا نمودند که پس از آن متاسفانه هیچ پیگیری از طرف اداره کار، رفاه و تعاون صورت نگرفت.
حال آیا می‌توان چنین حقی را برای عدم جذب این افراد در گل‌گهر به دلیل تغییر در ساختار سازمانی داد؟ چرا با روحیه و زندگی جوانانی که اکثرا در ابتدای روزهای زندگی مشترک می‌باشند، بازی می‌کنند. چگونه است افراد لیسانس را که در بین آن‌ها افراد غیر بومی نیز هستند طبق آگهی در این شرکت استخدام نمودند ولی برای افراد دیپلم که بومی این شهرستان هستند این امکان وجود ندارد و مسئولین این شهرستان در این رابطه سکوت اختیار کردند و نگران برهم خوردن تعاملات خود با این شرکت صنعتی و معدنی هستند. مشکل ما این است افرادی برای‌مان تصمیم می‌گیرند که خود چندین سال است بازنشسته شده‌اند و یا بر‌اساس روابط و بدون شرکت در هیچ آزمونی در این شرکت جذب شده‌اند. و نمی‌خواهند جوانانی که با هزار امید و با هزار سختی از بین چندین هزار شرکت‌کننده که در این آزمون قبول شده‌اند پس از ۲ سال به حق‌شان برسانند. در ابتدا پایین آمدن قیمت جهانی سنگ‌ آهن و نبود بودجه کافی جهت تکمیل پروژه‌هایی چون خطوط ۵ و ۶ کنستانتره و گندله ۲ را بهانه‌ای برای عدم جذب‌مان عنوان کردند و حالا که از اتمام این پروژه‌ها بیش از یک سال می گذرد و قیمت جهانی سنگ آهن به وضعیت مطلوبی رسیده، با روحیه این جوانان بازی می‌شود.
چگونه است در سال و سال‌های اخیر تعدادی را بدون هیچ ضابطه مشخصی فقط از طریق رابطه جذب این شرکت کردند و دیگران از ترس به خطر افتادن موقعیت‌شان سکوت اختیار نمودند.
از شما خواهشمندیم با مطالعه مستنداتی که به پیوست حضورتان ارسال می‌شود هر گونه صلاح می‌دانید جوابیه‌ای به آن شرکت در شماره بعدی نشریه خود چاپ نمایید. باشد یک عمر دعاگویتان باشیم.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.