خانه » استخدام در استان اردبیل » اطلاعیه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل سال ۹۶

اطلاعیه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل سال ۹۶

متن آگهی:

خبر ۱۸ مهر ۹۶: تغییر زمان شروع مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل

اطلاعیه شماره ۳ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اطلاعیه شماره ۲ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به شرح زیر صادر کرد.
تغییر مکان تطبیق مدارک و مستندات و زمان انجام مصاحبه
زمان و محل بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون:
– زمان انجام بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون ، از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۳ تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر ، در فاصله زمانی روز شنبه مورخ ۲۲ مهر ۹۶ تا روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهر ۹۶ طبق جدول ذیل خواهد بود.

روزتاریخکد شغل محل
شنبه۹۶/۷/۲۲۱۱۴۵۶ – جنسیت مرد – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( الف ) تا حرف ( ج )۱۱۴۵۶ – جنسیت زن – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( الف ) تا حرف ( ج )
یکشنبه۹۶/۷/۲۳۱۱۴۵۶ – جنسیت مرد براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( ح ) تا حرف ( ش )۱۱۴۵۶ – جنسیت زن – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( ح ) تا حرف ( ف )
دو شنبه۹۶/۷/۲۴۱۱۴۵۶ – جنسیت مرد – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( ص ) تا حرف ( ق )۱۱۴۵۶ – جنسیت زن – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( ف ) تا حرف ( ی )
سه شنبه۹۶/۷/۲۵۱۱۴۵۶ – جنسیت مرد – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( ک ) تا حرف ( ی )۱۲۱۶۰ – جنسیت مرد و زن

۱۲۴۳۹ – جنسیت مرد

۱۲۷۹۳ – جنسیت زن

۱۳۳۶۰ – جنسیت مرد

تذکر: بدیهی است عدم مراجعه درمهلت مقرر  برای بررسی مدارک ومستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد. ضمناً حضور خود داوطلب جهت تطبیق مدارک الزامی است. داوطلب بایستی در روز تعیین شده برای تطبیق مدارک مراجعه نماید و حوزه تطبیق مدارک از پذیرش سایر افراد به غیر از روزهای تعیین شده جداً معذور خواهد بود.
–  مکان بررسی مدارک و مستندات : اردبیل – درمانگاه فرهنگیان (بزرگراه شهدا – میدان حافظ به طرف ایستگاه سرعین – روبروی پارک شهریار) – شماره تماس  ۳۳۵۲۱۷۵۹-۰۴۵

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل


خبر ۱۷ مهر ۹۶:  اطلاعیه زمان شروع مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل

اطلاعیه شماره ۲ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اطلاعیه شماره ۲ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به شرح زیر صادر کرد.
بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز چهارشنبه مورخ ۵ مهر ۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور ، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت قرار گرفته و یا دارای سهمیه خاص (ایثارگران ، خانواده شهداء و …) در آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۶ آموزش و پرورش سهمیه استان اردبیل (موضوع مجوز شماره ۱۱۴۷۲۵۷ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور) می باشند ، می رساند ؛ باتوجه به انتشار اسامی داوطلبان مجاز به شرکت در مراحل بعدی (بررسی مدارک و مستندات ، مصاحبه و گزینش) آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می دارد :
« بررسی مدارک و مستندات مربوط به ثبت نام در آزمون و انجام مصاحبه استخدامی از آنان در دو مرحله براساس کد” شغل- محل انتخابی ” به شرح ذیل و مطابق جدول زمان بندی اعلامی صورت می پذیرد. »
مرحله اول : بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون
داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در ردیف سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش قرارگرفته و همچنین معرفی شدگان دارای سهمیه ایثارگری ، موظفند در این مرحله ، اصل مدارک و مستنداتی که در زمان ثبت نام درآزمون استخدام پیمانی در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نموده اند را براساس کد” شغل- محل انتخابی ” در استان مربوط با مراجعه به محل تعیین شده جهت بررسی ارائه نمایند. لازم بذکراست معرفی شدگان دارای سهمیه خاص (ایثارگران، خانواده شهداء و…) می باید مدارک و مستندات مربوط به استفاده از سهمیه مزبور و رشته شغلی مرتبط را ارائه نمایند.
زمان و محل بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون:
– زمان انجام بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون ، از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۳ تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر ، در فاصله زمانی روز شنبه مورخ ۲۲ مهر ۹۶ تا روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهر ۹۶ طبق جدول ذیل خواهد بود.

روزتاریخکد شغل محل
شنبه۹۶/۷/۲۲۱۱۴۵۶ – جنسیت مرد – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( الف ) تا حرف ( ش )
یکشنبه۹۶/۷/۲۳۱۱۴۵۶ – جنسیت مرد براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( ص ) تا حرف ( ی )۱۲۱۶۰ – جنسیت مرد

۱۲۴۳۹ – جنسیت مرد

۱۳۳۶۰ – جنسیت مرد

دو شنبه۹۶/۷/۲۴۱۱۴۵۶ – جنسیت زن – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( الف ) تا حرف ( ط )
سه شنبه۹۶/۷/۲۵۱۱۴۵۶ – جنسیت زن – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( ع ) تا حرف ( ی )۱۲۱۶۰ – جنسیت زن

۱۲۷۹۳ – جنسیت زن

تذکر: بدیهی است عدم مراجعه درمهلت مقرر  برای بررسی مدارک ومستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد. ضمناً حضور خود داوطلب جهت تطبیق مدارک الزامی است. داوطلب بایستی در روز تعیین شده برای تطبیق مدارک مراجعه نماید و حوزه تطبیق مدارک از پذیرش سایر افراد به غیر از روزهای تعیین شده جداً معذور خواهد بود.
–  مکان بررسی مدارک و مستندات : اردبیل – خیابان سعدی – کوچه کرد احمد – پردیس علامه طباطبایی اردبیل
شماره تماس ۳۳۴۴۴۷۸۸-۰۴۵
–  مدارک لازم :
۱- کارنامه قبولی چاپ شده از سایت سازمان سنجش
۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری با زمینه سفید
۳- اصل شناسنامه به همراه یک سری کپی از تمام صفحات آن
۴- اصل کارت ملی به همراه یک برگ کپی پشت و روی
۵- اصل کارت پایان خدمت  به همراه یک برگ کپی پشت و روی (برادران)
۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) به همراه  یک برگ کپی
۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان برای معلولین
۸- اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای سهمیه ایثارگران
۹- اصل گواهی از یگان اعزام کننده برای رزمندگان و فرزندان آنان
۱۰- اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ( موضوع تبصره بند «اول» صفحه دوم آگهی استخدام )
۱۱- مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور
۱۲- پوشه روغنی
مرحله  دوم : مصاحبه استخدامی
۱- معرفی شدگان سه برابر ظرفیت و داوطلبان دارای سهمیه خاص ( ایثارگران ، خانواده شهداء و…) که مدارک و مستندات آنان در مرحله اول ، براساس کد” شغل- محل انتخابی” در استان مربوط مورد تایید قرارگرفته است ، باید فرم تایید مدارک و مستندات و معرفی نامه برای شرکت در مصاحبه استخدامی (نمون برگ ۲-د) را دریافت کنند و مطابق زمان اعلام شده در فرم مزبور به مرکز مجری مصاحبه استخدامی مراجعه نمایند.
مرکز مصاحبه برادران : اردبیل – خیابان سعدی – کوچه کرد احمد – پردیس علامه طباطبایی اردبیل
مرکز مصاحبه خواهران : اردبیل – میدان ججین – روبروی اداره کل پست – پردیس بنت الهدی صدر اردبیل
تذکر : داوطلب موظف است پس از تهیه نسخه ی از پرینت “فرم اطلاعات فردی” ازسایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، تحویل نماینده هسته گزینش مستقر در مرکز مصاحبه استخدامی استان نماید.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش ااردبیل


خبر ۶ مهر ۹۶: زمان اعلام برنامه زمانبندی بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اطلاعیه مربوطه را از همین پرتال پیگیر باشند.
با توجه به اعلام نتایج اولیه استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۶، به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت می رساند برنامه زمانبندی بررسی مدارک و انجام مصاحبه تخصصی در اطلاعیه بعدی از طریق همین پرتال اعلام خواهد گردید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.