خانه » استخدام در استان مرکزی » اطلاعیه سیر سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی

اطلاعیه سیر سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی

متن آگهی:

خبر ۲۲ آذر ۹۶: اطلاعیه سیر سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی

اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶
با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ آموزش و پرورش استان مرکزی به اطلاع می رساند جهت انجام سایر مراحل قبل از استخدام (انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه و …) از روز یکشنبه ۹۶/۹/۲۶ به مدت ده روز کاری به این اداره کل واقع در اراک- خیابان شهید شیرودی- ساختمان شماره۴ کارشناسی استخدام مراجعه نمایند.
**توضیح اینکه همراه داشتن دو قطعه عکس ۴*۳ و اصل مدرک شناسایی (شناسنامه- کارت ملی و کارنامه قبولی) الزامیست.
نظر به اینکه بررسی صلاحیت های عمومی در حال انجام می باشد لذا چنانچه به هر دلیلی صلاحیت  عمومی(گزینش) فرد پذیرفته شده مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات و … هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده نخواهد بود.


خبر ۱۷ مهر ۹۶: بررسی مدارک ، مستندات و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ آغاز شد
بررسی مدارک ، مستندات و مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۹۶ آموزش و پرورش استان مرکزی براساس دستورالعمل های وزارتی از روز شنبه پانزده مهر با توجه به رشته های شغلی و دامنه پذیرش هر یک از داوطلبان شروع و تا پایان روز هجدهم مهرماه ادامه دارد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی ، پس از بررسی مدارک ، برنامه و جدول زمانی حضور داوطلبان واجد شرایط در مرحله مصاحبه از طریق وب سایت دانشگاه فرهنگیان – پردیس شهید باهنر به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
در ضمن صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه به داوطلبانی که بنابر دلایل موجه امکان مراجعه براساس جدول زمانبندی را نداشته اند اختصاص یافته است.
شایان ذکر است ؛ عدم مراجعه داوطلبان برای پذیرش و تشکیل پرونده به منزله انصراف از روند استخدامی خواهد بود.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرکزی


خبر ۱۲ مهر ۹۶: اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرکزی

اطلاعیــــه( شماره ۳) آزمون استخدامی سال ۹۶ آموزش و پرورش استان مرکزی
متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:
پیرو اطلاعیه های صادره برنامه و جدول زمانبندی ثبت نام و پذیرش پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت استخدام ۹۶ به شرح ذیل اعلام می­گردد. داوطلبان واجد شرایط با به همراه داشتن مدارک اعلام شده در اطلاعیه شماره۲ با توجه به رشته و دامنه پذیرش به محل ثبت نام مراجعه نمایند.
ساعت پذیرش : صبح از ساعت ۳۰/۷ تا ۱۲ و عصر ۳۰/۱۳ تا ۱۷ مکان: اراک-  میدان امام حسین(ع)- شهرک قائم – دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر

ایام هفتهتاریخنوبت صبحنوبت عصر
شنبه۱۵/۰۷/۹۶خواهران: رشته های آموزگاری و استثنایی دامنه های پذیرش ۲، ۳ و ۴خواهران: رشته های آموزگاری و استثنایی دامنه پذیرش۱
یکشنبه۱۶/۰۷/۹۶برادران: کلیه رشته های دبیری دامنه پذیرش ۴برادران: کلیه رشته های دبیری دامنه پذیرش ۳
دوشنبه۱۷/۰۷/۹۶خواهران: رشته های پرورشی و تربیت بدنی دامنه پذیرش کل استانخواهران: کلیه رشته های دبیری و هنرآموزی دامنه پذیرش کل استان
سه شنبه۱۸/۰۷/۹۶برادران: کلیه رشته های دبیری دامنه پذیرش۱ و۲برادران: آموزگاری و کلیه رشته های هنرآموزی، تربیت بدنی و پرورشی دامنه پذیرش کل استان

رشته های دبیری شامل: (ریاضی – زبان انگلیسی- ادبیات فارسی- زیست- شیمی- عربی- علوم اجتماعی- فیزیک- معارف- علوم تجربی- تاریخ- جغرافیا- حرفه و فن)
رشته های تربیت بدنی و پرورشی شامل:  تربیت بدنی – مشاوره – مراقب سلامت – مربی امور تربیتی
تذکر مهم : داوطلبانی که به هر دلیل در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام ننمایند و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه) حضور نیابند ، به عنوان منصرف از استخدام (۹۶) شناخته شده و هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.
پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir  دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی در زمان جلسه مصاحبه، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
دامنه پذیرش و محل خدمت به ترتیب شامل شهرستانهای ذیل می باشد:
– دامنه پذیرش۱: سربند، خنداب، شازند و اراک
– دامنه پذیرش۲: تفرش، آشتیان، کمیجان و فراهان
– دامنه پذیرش ۳: دلیجان، محلات و خمین
– دامنه پذیرش ۴: نوبران، زرندیه و ساوه
برنامه انجام مصاحبه پس از دریافت مدارک و مستندات از طریق وب سایت زیر  -دانشگاه فرهنگیان  پردیس شهید باهنر مرکزی (برادران) http://shba.cfu.ac.ir  اعلام خواهد گردید.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرکزی


خبر ۱۱ مهر ۹۶: جزئیاتی برای مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی

اطلاعیــــه( شماره ۲) آزمون استخدامی سال ۹۶ آموزش و پرورش استان مرکزی
متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش (سهمیه خدمتی استان مرکزی) می رساند، برنامه زمانبندی برای پذیرش و دریافت مدارک پذیرفته شدگان، جهت شرکت در مصاحبه از طریق وب سایت این اداره کل بزودی اعلام خواهد شد. لذا ضروری است پذیرفته شدگان ضمن مطالعه دقیق و مجدد دستورالعمل و ضوابط اولیه آزمون، با همراه داشتن اصل و تصویر مدارک و مستندات لازم طبق جدول زمانی که متعاقباً اعلام خواهد شد جهت تشکیل پرونده و پذیرش مراجعه فرمایند.
تذکر مهم : داوطلبانی که به هر دلیل در موعد اعلام شده جهت ارایه مدارک مورد نیاز مراجعه ننمایند، به عنوان منصرف از انجام فرایند پذیرش و استخدام شناخته شده و هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.
مدارک مورد نیاز:
– چهار قطعه عکس پشت نویسی شده ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشدو
– اصل و تصویر  از تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
– اصل و تصویر کارت ملی (دو طرف)
– اصل و  تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران)
– اصل معرفینامه برای واجدین شرایط سهمیه ایثارگران یا معلولین از ارگانهای ذیربط.
– اصل و  تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت لیسانس و  یا فوق لیسانس .
– کارنامه قبولی دریافتی از سایت سازمان سنجش در یک صفحه A4
– یک عدد پوشه روغنی جهت تشکیل پرونده
(رشته های آموزش ابتدایی و استثنایی به رنگ آبی – رشته های آموزش متوسطه (دبیری) رنگ زرد و رشته های پرورشی، تربیت بدنی و هنرآموزی به رنگ قرمز)
– مدارک مربوط به اثبات بومی بودن  شهرستان و استان حسب مورد
– اصل  گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی دولتی به منظور کسر از حداکثر سن برای داوطلبان ذینفع.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی


خبر ۵ مهر ۹۶: زمان اعلام تقویم زمانبندی بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان مرکزی
اطلاعیه شماره ۱ آزمون استخدامی سال ۹۶
با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ آموزش و پرورش استان مرکزی به اطلاع می رساند تقویم زمانبندی بررسی مدارک و کنترل ضوابط پذیرفته شدگان پس از وصول دستورالعمل های مربوط متعاقباً از طریق سایت این اداره کل به نشانی:markazi.medu.ir   اعلام خواهد شد و منتظر اطلاعیه های بعدی باشید لذا در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری به این اداره کل نمی باشد.

 اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرکزی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.