خانه » استخدام در استان کرمانشاه » اطلاعیه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه سال ۹۶

اطلاعیه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه سال ۹۶

متن آگهی:

خبر ۱۷ مهر ۹۶: اطلاعیه معاینه پزشکی و مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش

اطلاعیه معاینه پزشکی و مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش
پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۲ / ۷ / ۹۶ به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۸۰۰۰ نفری وزارت آموزش و پرورش «سهمیه مدیریت ها و ادارات تابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه » که مدارک آن ها مورد پذیرش قرار گرفته است می رساند، جدول زمان بندی معاینه پزشکی، مصاحبه به شرح ذیل اعلام می شود.
پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه اعلام شده با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در محل تعیین شده حضور یابند.
بدیهی است عدم مراجعه در زمان مقرر به هر دلیل به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
ضمناً درصورت هرگونه تغییر در برنامه اعلام شده، مراتب از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.


تذکر: زمان مصاحبه در زمان معاینه پزشکی اعلام خواهد شد.
مکان: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی شرکت نفت، پژوهشکده تعلیم وتربیت
مدارک مورد نیاز:
۱- شناسنامه و کارت ملی
۲- گواهی های مربوط به چاپ مقاله، انجام تحقیق، ترجمه مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی (این مدارک در زمان مصاحبه تخصصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت).

 اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه


خبر ۱۵ مهر ۹۶: آغاز به کار بررسی چند برابر ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش
فرایند بررسی مدارک و مستندات چند برابر ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش آغاز شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، کار بررسی مدارک و مستندات داوطلبان و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش خواهران از امروز ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد یافت.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی کرمانشاه


خبر ۵ مهر ۹۶ – به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۸۰۰۰ نفری وزارت آموزش و پرورش «سهمیه مدیریت ها و ادارات تابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه »می رساند جدول زمان بندی بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی، مصاحبه و گزینش به شرح ذیل اعلام می گردد، پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه اعلام شده با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در محل تعیین شده حضور یابند، بدیهی است عدم مراجعه در زمان مقرر به هردلیل به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
ضمناً درصورت هرگونه تغییر در برنامه اعلام شده ، مراتب ازطریق همین سایت اعلام خواهدشد.
 
تذکر:
زمان مصاحبه و سایر مراحل گزینش در موعد بررسی مدارک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.
 
مکان:
کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی شرکت نفت ، پژوهشکده تعلیم وتربیت
 
مدارک مورد نیاز:
۱- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
۲- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی
۳- اصل و تصویر پشت و روکارت پایان خدمت یا معافیت «برادران»
۴- چهار قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ تهیه شده در سال جاری
۵- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل- محل انتخابی
۶- اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و… مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلبانی که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام، داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی را اعلام نموده اند.
۷- اصل وتصویرمدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه ثبت نام (حسب مورد براساس بندهای ده گانه مندرج در آگهی استخدامی).
۸- معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افراد خانواده شهداء ، جانبازان و آزادگان) و ناحیه مقاومت سپاه پاسداران (برای رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ خدمت نموده اند و خانواده آنان) در خصوص داوطلبان ایثارگر.
۹- معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است.
۱۰- معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه
* بدیهی است معرفی نامه های مندرج در بندهای ۸ تا ۱۰ باید تحت عنوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صادر شده باشد.
۱۱- پرینت قبولی
۱۲- مقاله، تحقیق، ترجمه مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی . (این مدارک در زمان مصاحبه تخصصی مورد استفاده خواهد بود.
 
سایر موارد قابل توجه:
۱- رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در چهارمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی (مورخ ۰۴ / ۷ / ۹۶) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می‌باشد.
۲- پس از بررسی و احراز صحت مدارک براساس کلیه شرایط و ضوابط مندرج در آگهی استخدام ، در صورتی که داوطلب براساس تشخیص پزشک معتمد آموزش و پرورش ، دارای سلامت جسمانی، روانی و توانایی حسن انجام وظایف محوله برای شغل معلمی شناخته شود، با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می شود.
۳- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (۷۰%) آزمون کتبی و سی درصد (۳۰%) مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.
۴- داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی “را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir یا لینک زیردریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
۵- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدام و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب، محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارایه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.