خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

متن آگهی:

خبر ۲۲ آذر ۹۶: اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی
نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور موارد زیر جهت اطلاع یادآور می شود، با توجه به اینکه فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده جهت انجام مراحل گزینش از کلیه داوطلبان در مرحله بررسی مدارک و مستندات اخذ شده است لذا نیازی به پر کردن مجدد فرم یا مراجعه حضوری به گزینش استان وجود ندارد.
زمان مصاحبه گزینش از طریق هسته گزینش استان به صورت تماس تلفنی به اطلاع شما خواهد رسید. لذا از تماس با هسته گزینش و امور اداری استان در این خصوص جداً خودداری نمایید.
معرفی افراد نهایی برای انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه بعد از اعلام نظریه هسته گزینش خواهد بود . لذا زمان دقیق معرفی افراد برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات پزشکی از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اطلاع رسانی خواهد شد.
درصورت تائید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و …. پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظوردر سایت درج خواهد شد مراجعه نمایند


خبر ۱۱ مهر ۹۶: زمان و مکان تکمیل پرونده پذیرفتگان آزمون استخدامی اعلام شد

اطلاعیه شماره ۲
زمان و مکان تکمیل پرونده پذیرفتگان آزمون استخدامی اعلام شد
به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی میرساند جهت تکمیل پرونده و طی مراحل استخدامی بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده درمحل دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر بیرجند با همراه داشتن مدارک حضور به هم رسانند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در ادامه این اطلاعیه آمده است:  به همراه داشتن پرینت کارنامه دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور، ۳ قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده درسال جاری، اصل و ۲ سری تصویر از تمام صفحات شناسنامه، اصل و ۲ سری تصویر پشت و روی کارت ملی، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن، اصل و ۲ برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی )، اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت ۳ درصد معلولین، اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی، اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند) و  ارائه مدارک و مستندات مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶الزامی است.
لازم به ذکر است، داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .
برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و مستندات

حروف الفباء ابتدای نام خانوادگیتا ساعتاز ساعتتاریخ مراجعهروز
از حرف  (الف)   تا حرف  (ح)۱۳:۳۰ بعدازظهر۷:۳۰ صبح۱۵/۷/۹۶شنبه
از حرف    (خ)  تا حرف   (ع)۱۳:۳۰ بعدازظهر۷:۳۰ صبح۱۶/۷/۹۶یکشنبه
از حرف    (غ)   تا حرف   (ی)۱۳:۳۰ بعدازظهر۷:۳۰ صبح۱۷/۷/۹۶دوشنبه

زمان مصاحبه عمومی و تخصصی از داوطلبان در « اطلاعیه شماره ۳ »  از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اطلاع رسانی خواهد شد.
بیرجند – بلوار معلم – خیابان شهید خلیل طهماسبی – دانشگاه فرهنگیان : پردیس شهید باهنر بیرجند

 

 اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی


خبر ۵ مهر ۹۶: آغاز مرحله بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی افراد پذیرفته شده از ۱۵ مهر
قابل توجه شزرکت کنندگان در آزمون استخدامی
اطلاعیه شماره ۱ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶
آغاز مرحله بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی افراد پذیرفته شده از ۱۵ مهر
به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی مورخ سوم شهریورماه ۱۳۹۶ می رساند مرحله  بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی افراد پذیرفته شده از تاریخ ۱۵ مهر ماه آغاز خواهد گردید . ضمناً اطلاعیه شماره ۲ مربوط به برنامه زمانبندی جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی  از تاریخ ۱۱ مهرماه  در بخش اطلاعیه ها همین سایت قابل دسترسی خواهد بود .

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.