خانه » استخدام در استان تهران » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران سال ۹۹

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۱۷ بهمن ماه۹۹ – زمان و مکان انجام مصاحبه و تشکیل پرونده معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اعلام شد .

اطلاعیه شماره ۲
قابل توجه معرفی شدگان (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹
سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه
به اطلاع داوطلبین گرامی می رساند، پذبرفته شدگانی که اسامی آنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده مرحله اول اعلام شده است جهت دریافت نوبت تشکیل پرونده بر اساس برنامه و جدول زمانبندی از قسمت پایین همین صفحه با ورود کد ملی اقدام کنند.


توجه: داوطلبین رشته های فنی از روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ جهت مشاهده جدول زمانبندی از قسمت پایین همین صفحه با ورود کد ملی اقدام کنند.


لذا شایسته است معرفی شدگان محترم بر اساس زمانبندی مذکور و رعایت نکات ذیل در محل تشکیل پرونده حضور یابند.
۱- 
از آوردن همراه با توجه به شیوع ویروس کرونا اکیدا خودداری نمایید.
۲- 
حتما در ساعت مقرر در محل حضور داشته باشید و حتی الامکان از آوردن خودرو با توجه به مشکل عدم وجود پارکینگ خودداری نمایید. (مراجعه زودتر یا دیرتر از ساعت مقرر باعث اختلال در فرایند تشکیل پرونده دیگران خواهد شد.)
۳- تمامی مراجعین حتما از ماسک استفاده نمایند.(همراه داشتن اسپری ضد عفونی کننده و دستکش توصیه می شود.)

یادآوری :
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی و تطبیق شرایط احراز :
۱-پرینت کارنامه قبولی در آزمون (از سایت سازمان سنجش کشور دریافت شود)
۲-شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)
۳-اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری)
۴-اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا از پشت و رو (دو سری)
۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا (برای آقایان)
۶-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی ) و یک برگ فتوکپی برابر اصل آن
۷-اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان (برای معلولین)
۸-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)و صرفا با این نمونه متن قابل قبول می باشد. نمونه گواهی انجام کار مورد قبول
۹-معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از
الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)
۱۱-ارائه اصل و کپی گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و دانش کامپیوتر (بر اساس فرم پیوست ۱) این فرم توسط تیم مصاحبه ارائه و تکمیل می گردد
۱۲-آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی ، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۲۷/۷/۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور (فرم پیوست ۲) را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
۱۳-داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی (فرم پیوست ۲) مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا.

************************************************************

مدارک لازم برای تشکیل پرونده مصاحبه عمومی (گزینش)
پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت در هشتمین آزمون استخدامی، لازم است علاوه بر تشکلیل پرونده برای مصاحبه تخصصی(علمی)، مدارک ذیل را بصورت جداگانه برای تشکیل پرونده مصاحبه عمومی در تاریخ تعیین شده برای اولین مراجعه به همراه داشته باشند و به نماینده هسته گزینش مستقر در محل تشکیل پرونده، تحویل دهند.

۱-فرم دو صفحه‌ای اطلاعات فردی گزینش سال ۱۳۹۹ را در سه نسخه از یکی از درگاه‌های اطلاع رسانی هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرس:
 https://gozinesh-teo.medu.ir/fa/announcement  

یا دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به آدرس:
 https://gozinesh.medu.ir 

و یا از تارنمای روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرسhttps://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=809f7c257c3699fdf4a04f1612361706 
دانلود کنید و پس از الصاق عکس پرسنلی جدید بر روی تمامی نسخ، آنها را با خودکار آبی تکمیل و امضاء کنند.
۲-کپی تمامی صفحات شناسنامه.
۳-کپی کارت ملی (پشت و روی کارت).
۴-کپی آخرین مدرک تحصیلی.
۵-ارائه کپی مدارک ایثارگری، عضویت در بسیج، هلال احمر، نهادهای انقلابی و یا کسب رتبه‌های اول تا سوم در مراحل منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین المللی (صرفاً یک مدرک شامل بالاترین رتبه و مرحله کسب شده در هر رشته مربوط به پنج سال اخیر) در مسابقات هریک از رشته‌های علوم قرآنی، علمی_مهارتی، فرهنگی، هنری و ورزشی اگرچه الزامی نیست، اما در صورت ارائه موجب کسب امتیاز برای پذیرفته شدگان خواهد بود.

 تذکر۱: به همراه داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و مدارک مندرج در بند۵ برای مطابقت دادن با تصاویر آنها در مراجعه به نماینده گزینش الزامی است.
تذکر۲: در صورت قبولی داوطلبان گرامی در مرحله مصاحبه تخصصی(علمی)، زمان و مکان مصاحبه عمومی(گزینش) هریک از آنها متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیریت هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

برای جستجو بر اساس کد ملی کلیک کنید 

برای مشاهده اطلاعیه شماره یک کلیک کنید 

لوکیشن محل تشکیل پرونده


خبر ۱۵ بهمن ماه۹۹ – مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی وتطبیق شرایط احرازمعرفی شدگان مرحله اول (سه برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی دی ماه سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش  و پرورش  در هشتمین آزمون استخدامی  متمرکز دستگاهای اجرایی (سهمیه شهرستانهای استان تهران) از سوی معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام شد .

اطلاعیه شماره ۱

قابل توجه معرفی شدگان مرحله اول (سه برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی دی ماه سال ۱۳۹۹وزارت آموزش  و پرورش  در هشتمین آزمون استخدامی  متمرکز دستگاهای اجرایی (سهمیه شهرستانهای استان تهران)

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی وتطبیق شرایط احراز :

۱- پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه)

۲- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده  (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)

۳- اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری)

۴-اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا از پشت و رو (دو سری)

۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا  (برای آقایان)

۶-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ فتوکپی برابر اصل آن

۷-اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان (برای معلولین)

۸-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)

۹-معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از

 الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۰-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)

۱۱- گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی و دانش کامپیوتر ( بر اساس فرم پیوست ۱ )

۱۲-آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی ، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره 369488  مورخ ۲۷/۷/۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور ( فرم پیوست ۲ ) را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

۱۳-داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان  به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی (فرم پیوست ۲)  مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا

          بر اساس ابلاغیه طرح جامعه مدیریت هوشمند و محدودیت ها متناسب با وضعیت روند بیماری کووید ۱۹ در استان و در راستای صیانت از حقوق داوطلبین ،  توصیه می شود داوطلبان در فرصت باقیمانده نسبت به جمع آوری اصل مدارک مربوط اقدام نمایند.

زمان و مکان تحویل مدارک و بررسی  طی اطلاعیه های بعدی  (اطلاعیه شماره ۲ ) اعلام می گردد

تذکر: عدم مراجعه در زمان و مکان مقرر به منزله انصراف از ادامه فرایند آزمون استخدامی می باشد

معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع

مدیریت منابع انسانی و امور اداری

 

پیوند ها :    فرم پیوست ۱    فرم پیوست ۲  

 

مدارک لازم برای تشکیل پرونده مصاحبه عمومی (گزینش)

پذیرفته شدگان در هشتمین آزمون استخدامی، لازم است علاوه بر تشکلیل پرونده برای مصاحبه تخصصی(علمی)، مدارک ذیل را بصورت جداگانه برای تشکیل پرونده مصاحبه عمومی در تاریخ تعیین شده برای اولین مراجعه به همراه داشته باشند و به نماینده هسته گزینش مستقر در محل تشکیل پرونده، تحویل دهند.

۱_فرم دو صفحه‌ای اطلاعات فردی گزینش سال ۱۳۹۹ را در سه نسخه از یکی از درگاه‌های اطلاع رسانی هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرس:

gozinesh-teo.medu.ir/fa/announcement یا دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به آدرس:gozinesh.medu.ir و یا از اینجا  دانلود کنید و پس از الصاق عکس پرسنلی جدید بر روی تمامی نسخ، آنها را با خودکار آبی تکمیل و امضاء کنند.

۲_کپی تمامی صفحات شناسنامه.

۳_کپی کارت ملی (پشت و روی کارت).

۴_کپی آخرین مدرک تحصیلی.

۵_ارائه کپی مدارک ایثارگری، عضویت در بسیج، هلال احمر، نهادهای انقلابی و یا کسب رتبه‌های اول تا سوم در مراحل منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین المللی (صرفاً یک مدرک شامل بالاترین رتبه و مرحله کسب شده در هر رشته مربوط به پنج سال اخیر) در مسابقات هریک از رشته‌های علوم قرآنی، علمی_مهارتی، فرهنگی، هنری و ورزشی اگرچه الزامی نیست، اما در صورت ارائه موجب کسب امتیاز برای پذیرفته شدگان خواهد بود.

 تذکر۱: به همراه داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و مدارک مندرج در بند۵ برای مطابقت دادن با تصاویر آنها در مراجعه به نماینده گزینش الزامی است.

تذکر۲: در صورت قبولی داوطلبان گرامی در مرحله مصاحبه تخصصی(علمی)، زمان و مکان مصاحبه عمومی(گزینش) هریک از آنها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. 

مدیریت هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای مواردی را به آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون  استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ در مرحله چند برابر ظرفیت می رساند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل امور اداری و تشکیلات با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور( آبان ۱۳۹۸) جهت آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون، اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل‌توجه پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۸

با سلام و احترام

   بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوزهای شماره۱۵۱۶۱۰  مورخ ۲۷ خرداد۱۳۹۸  و۱۶۰۴۹۱ مورخ  1تیر۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور)، موارد ذیل اعلام می­گردد؛

معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به‌منزله قبولی فرد تلقی نمی­گردد بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل – محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فصلی داوطلبان معرفی‌شده با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) آزمون کتبی و سی درصد(۳۰ %) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.

معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش‌وپرورش محل موردتقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و … خود مطلع گردند.

عدم مراجعه معرفی‌شدگان به هر دلیل جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به‌منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.

گذراندن دوره یک‌ساله مهارت­آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور، مطابق ضوابط و مقررات اعلام‌شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته­شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است، محل برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه­های مجری دوره مهارت­آموزی اعلام خواهد شد.

مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی مربوط بخشی از هزینه­های برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.

داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از پرتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

چنانچه پذیرفته­شدگان در طول برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش‌وپرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.

دانشگاه مجری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.

رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه­های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه­های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می باشد.

شایان ذکر است؛ آدرس سامانه های اطلاع رسانی ستادی و استانی ادارات کل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.


خبر ۱ آبان ۹۷: اتمام مراحل گزینش داوطلبان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران

پایان انجام امور گزینش داوطلبان آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷
رضا روستائی مدیر هسته گزینش شهرستان های تهران در نشستی که به منظور بررسی عملکرد هسته گزینش در حوزه آزمون استخدام پیمانی برگزار گردید گفت : از سوی سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش ۹۴۴ نفر از پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی به هسته گزینش معرفی که پس از طی نمودن مراحل قانونی گزینش اعم از مصاحبه ، تحقیقات و استعلام های لازم پذیرفته شدگان نهایی به وزارت آموزش و پرورش جهت طی نمودن مراحل نهایی استخدام معرفی شدند.

لازم به توضیح است پذیرفته شدگان نهایی باید در دوره کارآموزی و آموزشی یک ساله که در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود حاضر و پس از این دوره و موفقیت در آزمون پایانی به استخدام آموزش و پرورش در آمده و از مهر سال ۹۸ مشغول به کار می شوند.


خبر ۲۲ آذر ماه ۹۶ – اطلاعیه مهم در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی  شهریور ماه ۱۳۹۶

( اعلام  سازمان سنجش  درتاریخ ۹۶/۰۹/۲۱ )

     باعنایت به اینکه فرم اطلاعات فردی گزینش ( صلاحیت های عمومی ) در زمان تشکیل پرونده اولیه از داوطلبین اخذ گردیده و در اختیار هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته است. لذا؛ پذیرفته شدگان این مرحله لزومی به مراجعه حضوری به این اداره کل ندارند و باید منتظر تماس تلفنی هسته گزینش برای انجام مصاحبه ( دعوت به مصاحبه) به منظور تایید صلاحیت های عمومی باشند. بعد از اعلام نهایی نظر گزینش ، پذیرفته شدگان نهایی توسط این اداره کل تعیین منطقه شده و پذیرفته شدگان پس از مراجعه به منطقه محل خدمت ؛ اقدامات مربوط به آزمایشات پزشکی (صحت مزاج) ، معرفی جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و …. انجام خواهند داد.

تذکرات مهم:

۱-   اطلاع از منطقه خدمتی تعیین شده پذیرفته شدگان نهایی ( بعد از اعلام نظر هسته گزینش) از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس:  www.tehranedu.ir   ابلاغ خواهد شد.

۲-   پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نظر هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران، می بایست؛ از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام جهت شرکت دوره مهارت آموزی اقدام نمایند. شایان ذکر است: عدم ثبت نام به موقع در سایت وزارت آموزش و پرورش به منزله انصراف از استخدام خواهد بود.

۳-   پذیرفته شدگان محترم باید از مراجعه به این اداره کل خودداری نموده و تمامی مراحل را از طریق همین سایت پیگیری نمایند.

لینک اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش تهران


خبر ۱۷ مهر ۹۶: اطلاعیه زمان شروع مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران

به گزارش اداره  اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران, شرایط و مدارک لازم برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شد.
با عرض تبریک به لحاظ موفقیت درآزمون مذکور خدمت پذیرفته شدگان محترم ، مقتضی است جهت ارائه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه و دریافت  معرفی نامه  برای انجام مصاحبه , بر اساس برنامه زمانی (جدول شماره ۲و ۱) با همراه داشتن مدارک به شرح ذیل ، به آدرس: تهران ، میدان فلسطین ، خ طالقانی غربی ، بعد از خیابان شهید سرپرست ، کوچه شهید دستخوش ، پلاک ۱۵ معاونت آموزش و پرورش نظری و مهارتی ( ساختمان شماره ۳)  طبقه چهارم ، مراجعه فرمایید.
شایان ذکر است عدم مراجعه  برای ارائه مدارک، تشکیل پرونده و مصاحبه در زمان و محل اعلام شده به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت.
جدول شماره ۱ برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک

ایامهفتهتاریخنوبت صبح ساعت  پذیرش ۸ الی ۱۲نوبت عصر  ساعت پذیرش ۱۳ الی ۱۶
خوشه شغلیجنسیتخوشه شغلیجنسیت
۳شنبه۱۸/۷/۹۶****************آموزگار ابتدایی براساس حروف الفبا : از حرف الف تا جزن
۴شنبه۱۹/۷/۹۶امورتربیتی مدارس ، آموزگار ابتدایی ، آموزگار استثنایی و مشاورهمردمعارف اسلامیمرد
شنبه۲۲/۷/۹۶آموزگار ابتدایی ازحروف چ تا یزنعربیمرد
۱شنبه۲۳/۷/۹۶تاریخ ، جغرافیا، علوم اجتماعی، حسابداری ، کامپیوتر، نقشه کشی معماری و الکتروتکنیکمردادبیات فارسیمرد
۲شنبه۲۴/۷/۹۶ریاضی و علوم تجربیمردعلوم تجربی و تربیت بدنیمرد
۳شنبه۲۵/۷/۹۶زبان انگلیسی و هنرمرددبیری حرفه و فن و جامانده آقایانمرد
۴شنبه۲۶/۷/۹۶جامانده خانم هازنجامانده آقایانمرد

 مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی :
۱- ارائه تصویرکارنامه قبولی درآزمون کتبی ( قابل دریافت از سایت سنجش )
۲- ارائه فرم اطلاعات فردی تکمیل شده گزینش که باید قبلاً داوطلب از سامانه مربوطه دریافت نموده باشد.
۳-   ارائه اصل و ۲ سری تصویرازگواهینامه فراغت از تحصیل مندرج در آگهی استخدام (تاریخ فارغ‌التحصیلی قبل از۰۳/۰۶/۹۶ )
۴- ارائه اصل و ۲ سری تصویراز تمامی صفحات شنا سنامه
۵-ارائه اصل و ۲ سری تصویراز پشت و روی کارت ملی
۶-ارائه اصل و ۲ سری تصویراز کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (ویژه آقایان )
۷-ارائه پاکت عکس حاوی ۶ قطعه عکس جدید ۴×۳ پشت نویسی شده (شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی و رشته تحصیلی)
۸-  سایر مدارک  درصورت لزوم:
الف –  ارائه اصل و تصویرمدارک  بومی بودن خود ، همسر ، پدر و مادر
ب- ارائه  اصل و تصویرگواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح
ج – ارائه اصل و تصویر مدارک مربوط به کسر از سن براساس دفترچه راهنمای آزمون
د- ارائه اصل و تصویر معرفی نامه از بهزیستی برای داوطلبانی که از سهمیه ۳%معلولین استفاده نموده اند
هـ- سایر مدارک
تذکر بسیارمهم : مدارک ناقص به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی پذیرفته نخواهد شد .
نام و نشانی پردیس های مجری انجام مصاحبه استخدامی آزمون سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل اعلام می گردد:
دانشگاه شهید رجائی : لویزان ، خیابان شهید شعبانلو . تلفن : ۲۲۹۷۰۰۲۴
پردیس شهید چمران ( پسران ) : حکیمیه ، انتهای بلوار بهار .   تلفن :   ۲- ۷۷۳۰۹۸۹۱
پردیس نسیبه ( دختران ) : شهرک ژاندارمری ، بلوار مرزداران ، زیر پل یادگار امام ، کوچه نسیبه. تلفن : ۴۴۲۳۰۸۲۸
جدول شماره ۲ برای انجام مصاحبه

خوشه شغلیمحل برگزارکننده مصاحبهایام هفتهتاریخساعت  مراجعه حضوریتوضیحات بیشتر
آموزگار ابتدایی – زن براساس تاریخ  معرفی نامهپردیس نسیبه ( دختران )شنبه۲۲/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۵پذیرش تا ساعت ۱۲
آموزگار ابتدایی – زن براساس تاریخ  معرفی نامهپردیس نسیبه ( دختران )۱ شنبه۲۳/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۵پذیرش تا ساعت ۱۲
آموزگار ابتدایی – زن براساس تاریخ  معرفی نامهپردیس نسیبه ( دختران )۲ شنبه۲۴/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۵پذیرش تا ساعت ۱۲
آموزگار ابتدایی – زن براساس تاریخ  معرفی نامهپردیس نسیبه ( دختران )۳ شنبه۲۵/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴.۳۰پذیرش تا ساعت ۱۲
آموزگار ابتدایی – زن براساس تاریخ  معرفی نامهپردیس نسیبه ( دختران )۴ شنبه۲۶/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴.۳۰پذیرش تا ساعت ۱۲
آموزگار ابتدایی –  زن جامانده از روزهای قبلپردیس نسیبه ( دختران )۵ شنبه۲۷/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴.۳۰پذیرش تا ساعت ۱۲
      
آموزگار ابتدایی، آموزگاراستثنایی ، مشاوره و امورتربیتی مدارس (مرد)پردیس شهید چمران (پسران )شنبه۲۲/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴.۳۰پذیرش تا ساعت ۱۲
عربی و معارف اسلامی (مرد)پردیس شهید چمران (پسران )۱ شنبه۲۳/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴پذیرش تا ساعت ۱۲
ادبیات فارسی ، تاریخ ، جغرافیا و علوم اجتماعی (مرد)پردیس شهید چمران (پسران )۲ شنبه۲۴/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴پذیرش تا ساعت ۱۲
حسابداری ، کامپیوتر، نقشه کشی معماری و الکتروتکنیک (مرد)دانشگاه شهید رجائی۲ شنبه۲۴/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۲ ( زمانی برای جامانده از مصاحبه تعریف نشده است )
ریاضی ، علوم تجربی و تربیت بدنی(مرد)پردیس شهید چمران (پسران )۳ شنبه۲۵/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴پذیرش تا ساعت ۱۲
زبان انگلیسی ، هنر و حرفه و فن ( کاروفناوری) (مرد)پردیس شهید چمران (پسران )۴ شنبه۲۶/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴پذیرش تا ساعت ۱۲
افراد جامانده از مصاحبه پردیس شهید چمران(مرد)پردیس شهید چمران (پسران )شنبه۲۹/۷/۹۶۸.۳۰ الی ۱۴پذیرش تا ساعت ۱۲

تذکر مهم : عدم مراجعه  برای ارائه مدارک ، تشکیل پرونده و مصاحبه درزمان ومحل اعلام شده به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت .

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران


خبر ۵ مهر ۹۶: زمان بررسی مدارک و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهر تهران
قابل توجه پذیرفته شدگان سه برابرظرفیت آزمون استخدام پیمانی
زمان مراجعه برای بررسی مدارک وتشکیل پرونده اولیه اعلام شد
قابل توجه پذیرفته شدگان سه برابرظرفیت آزمون استخدام پیمانی زمان مراجعه برای بررسی مدارک وتشکیل پرونده اولیه اعلام شد
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با عنایت به اینکه لیست اسامی قبول شدگان سه برابر ظرفیت تا کنون به دست این اداره کل نرسیده است. لذا؛ زمان مراجعه برای بررسی مدارک ،تشکیل پرونده اولیه و اعلام برنامه زمانی مصاحبه تخصصی ، بعد از ۱۵ مهر ماه از طریق همین سایت (سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران) به اطلاع خواهد رسید .
بنابراین از مراجعه حضوری به این اداره کل و تماس تلفنی خودداری فرموده و اخبار مربوطه را از طریق همین سایت پیگیری نمایید.

 اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران


اطلاعیه ۱۶ مهر ۹۶ – برگزاری مصاحبه تخصصی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری مصاحبه تخصصی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در مهرماه سال ۹۶ خبرداد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی ، تعداد ۳۳۴ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در یک مرحله مورد مصاحبه قرار خواهند گرفت.
وی افزود: فرآیند مصاحبه در دو گروه خواهران و برادران براساس زمان بندی انجام شده از سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۶ شروع و تا ۲۵ مهرماه ادامه خواهدداشت.

 اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستهای استان تهران 


خبر ۵ مهر ۹۶: زمان اعلام جدول زمان بندی و آدرس مکان مصاحبه و چگونگی حضور معرفی شدگان

قابل توجه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۶ وزارت آموزش و پرورش (مرحله اول)
اطلاعیه شماره ۱
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش، به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت (مرحله اول) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۶ وزارت آموزش و پرورش می رساند که متعاقبا در اطلاعیه بعدی (شماره ۲) جدول زمان بندی و آدرس مکان مصاحبه و چگونگی حضور معرفی شدگان به طور کامل و جامع اطلاع رسانی خواهد شد.
لذا خواهشمندیم از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و همچنین ادارات آموزش و پرورش تابعه، جدا خودداری نموده و صرفا از طریق همین سامانه، فرآیند ارائه مدارک و حضور در مکان تشکیل پرونده و انجام مصاحبه را پیگیری نمایید.
از صبر، شکیبایی و همکاری شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.