خانه » استخدام در استان البرز (کرج) » اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش البرز سال ۹۶

اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش البرز سال ۹۶

متن آگهی:

خبر ۲۳ آذر ۹۶: اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش البرز
اطلاعیه شماره ۷ استخدام
مراد مالمیر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی فرآیند تکمیل مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، مراد مالمیر گفت با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶وزارت آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش کشور  به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند فرآیند تکمیل مراحل استخدام به شرح زیر می باشد.
۱-انجام مراحل آزمایشات ومعاینات پزشکی وعدم سوءپیشینه پس از اعلام نتیجه هسته گزینش متعاقباً  از طریق همین پرتال اطلاع رسانی خواهد شد .
۲-پذیرفته شدگان نهایی می بایست پس از اعلام نتیجه گزینش به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور در سایت درج خواهد شد مراجعه نمایند .
۳-برابر اطلاعیه مندرج درسایت سازمان سنجش کشور داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام ویا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳باپیش شماره ۰۲۱در میان بگذارند .


خبر ۲۹ مهر ۹۶: اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی آموزش و پرورش

حسین رحمانیان معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی گفت : جا ماندگان مصاحبه علمی تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال۹۶ در کلیه رشته ها می توانند حداکثر تا روز دوشنبه ۹۶/۰۸/۰۱ به اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مراجعه نمایند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، حسین رحمانیان گفت : باتوجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش وپرورش در سال ۱۳۹۶ و پایان انجام مصاحبه تخصصی ، جاماندگان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کلیه رشته های تحصیلی می توانند  برای تشکیل پرونده وبررسی مدارک ومستندات وانجام معاینات پزشکی از  روز شنبه ۹۶/۰۷/۲۸ تا روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۲ با دردست داشتن مدارک مورد نیاز به اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مراجعه و سپس برای انجام مصاحبه تخصصی ، علمی به همراه معرفی نامه ونمون برگ شماره (۴-ه ) به پردیس های دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی کرج مراجعه نمایند .


خبر ۱۶ مهر ۹۶:  اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش البرز

اطلاعیه شماره ۲ استخدام
برنامه زمان بندی بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت استخدامی آزمون ۱۳۹۶
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، با توجه به اعلام نتایج اولیه استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۶ به اطلاع آن دسته از  پذیرفته شدگان سه برابرظرفیت استخدام پیمانی سال ۱۳۹۶  سهمیه استخدامی استان البرزمی رساند :برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات برابر جدول زمانبندی و با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس: کرج – رجایی شهر – بلوار شهید موذن-کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده مراجعه نمایند.
بدیهی است اطلاعیه های بعدی نیز از همین سایت اعلام خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در هر مرحله از اقدام ، مطابق با اطلاعیه های مندرج در سامانه اقدام نمایند .
مدارک مورد نیاز:
– کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
– ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری
– اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
– اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
– اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه برادران)
– اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل – محل انتخابی
یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی خود را نیز بایستی ارایه نمایند .
– افرادی که سوابق خدمت غیررسمی در دستگاههای اجرایی دارند لازم است گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت خود را با قید پرداخت از اعتبارات دولتی طی نامه رسمی از دستگاه مورد نظر برای اداره کل آموزش و پرورش استان البرز (کارگروه بررسی مدارک) ارائه نمایند.
– اصل و کپی معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افرادی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند.)
– اصل و کپی معرفینامه رسمی از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندکان از سهمیه رزمنده و فرزند رزمنده
– اصل و کپی معرفینامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین
* معرفی نامه ها باید جدید و به نام اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صادر گردد.
شرایط استفاده از سهمیه بومی:
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند ، داوطلب بومی استان یا شهرستان تلقی می گردند .
۱ – شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .
۲-  استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .
۳ –  همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۴-  همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .
۵-داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی )ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه( را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
۶- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی )ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه ( را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
۷- داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۸- داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۹- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
۱۰- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکرات :
* چنانچه داوطلبی بدون توجه به آگهی استخدامی ، خود را به عنوان بومی شهرستانی کد شغل محل انتخابی معرفی نموده و قادر به ارایه مدرک بومی شهرستانی آن کدشغل محل نگردد ، کارگروه بررسی مدارک و مستندات ، نسبت به حذف امتیاز بومی در کد شغل محل انتخابی داوطلب اقدام و در صورتی که با حذف اولویت بومی ، داوطلب در فهرست ۳ برابر ظرفیت کدشغل محل انتخابی قرار نگیرد ، از چرخه رقابت با سایر داوطلبان حذف و به جایگزینی وی از سایر داوطلبان واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آمد .
* در صورتی که داوطلب براساس تشخیص پزشک معتمد آموزش و پرورش ، دارای شرایط جسمانی لازم برای شغل معلمی شناخته شود با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می شود.
تذکر خیلی مهم : داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد .
برای انجام مصاحبه برابر  برنامه زمان بندی اعلامی از سوی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان البرز به آدرس های ذیل مراجعه نمایید.
* دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر : paka.cfu.ac.ir
* دانشگاه فرهنگیان ابوالقاسم حکیم فردوسی : alborz.cfu.ac.ir
ساعت مراجعه: ۸ صبح لغایت ۱۶
جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان آزمون استخدامی:

ردیفروزتاریخرشته قبولی
۱دوشنبه۱۷/۷/۹۶آموزش ابتدایی(فقط مرد)دبیرمعارف اسلامی-عربی و ادبیات فارسی(مرد و زن)
۲سه شنبه۱۸/۷/۹۶آموزش ابتدایی(زن)از حرف الف تا سیندبیر زبان انگلیسی-تاریخ-جغرافیا-هنر و علوم اجتماعی(مرد و زن)
۳چهارشنبه۱۹/۷/۹۶آموزش ابتدایی(زن) از حرف شین تا یاءدبیرریاضی-زیست-علوم تجربی-شیمی-حرفه و فن و فیزیک(مرد و زن)
۴پنج شنبه۲۰/۷/۹۶مراقب سلامت-مشاور-مربی امور تربیتی-آموزگار استثنایی و تربیت بدنی(مرد و زن)
۵شنبه۲۲/۷/۹۶     هنرآموز و استاد کار: الکترونیک – الکتروتکنیک- تاسیسات-حسابداری-ساخت و تولید-طراحی دوخت-کامپیوتر-مکانیک خودرو و نقشه کشی و معماری(مرد و زن)

اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش البرز اینجا


خبر ۵ مهر ۹۶: زمان اعلام برنامه زمانبندی دریافت مدارک و مصاحبه تخصصی استخدام آموزش و پرورش البرز

اطلاعیه شماره ۱ استخدام
بر اساس این اطلاعیه برنامه زمانبندی دریافت مدارک و مصاحبه تخصصی متعاقبااعلام خواهد گردید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، با توجه به اعلام نتایج اولیه استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۶ به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت می رساند ، برنامه زمانبندی بررسی مدارک و انجام مصاحبه تخصصی در اطلاعیه بعدی از طریق  همین پورتال  اعلام خواهد گردید.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش البرز

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.