خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص برنامه زمان بندی انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز برای آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص برنامه زمان بندی انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز برای آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور

متن آگهی:

خبر ۸ شهریور ۹۵: اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص برنامه زمان بندی انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز برای آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور
پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۱۳۹۵/۶/۲۹، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان واجد شرایط رتبه و حدنصاب آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور می رساند که براساس برنامه ریزی ها و زمان بندی های انجام گرفته شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، داوطلبان فوق الذکر ضرورت دارد قبل از انجام مصاحبه در زمان های مقرر شده، مدارک مورد نیاز شامل: کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات درصورت دارا بودن، کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دوره خدمت ضرورت برای آقایان، سوابق بیمه ای مربوط به اشتغال خود و تکمیل شده فرم رزومه (فایل فرم مذکور در ذیل این اطلاعیه می باشد) را اسکن نموده و از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۲ لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۷ به آدرس و نشانی اینترنتی Http://dastyar.karmandiran.ir ارسال نمایند.
تبصره: داوطلبانی که اسکن مدارک خواسته شده به شرح فوق را در زمان مقرر شده به صورت الکترونیکی به آدرس مذکور ارسال ننمایند از انجام مصاحبه این داوطلبان خودداری به عمل خواهد آمد.
در خاتمه یادآور می شود داوطلبان فوق الذکر باید اصل مدارک اشاره شده در فوق را در روز و زمان مشخص شده برای انجام مصاحبه برای هر داوطلب به شرح ذیل این اطلاعیه به منظور ارائه این مدارک، همراه خود داشته باشند.

جهت دریافت فایل اسامی و فرم مربوطه اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.