خانه » استخدام در استان بوشهر » اطلاعیه زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر سال ۹۶

اطلاعیه زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر سال ۹۶

متن آگهی:

خبر ۱۶ مهر ۹۶: اطلاعیه آغاز تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: زمان مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (سهمیه استان بوشهر) اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مورخ ۰۳/۰۶/۹۶ (موضوع مجوز شماره ۶۸۴۳۷۰ – ۱۱/۲/۹۶ سازمان امور اداری و استخدامی کشور) ، جهت تشکیل پرونده ، انجام مراحل مقدماتی استخدام براساس رشته پذیرش در تاریخ مقرر در پردیس علامه طباطبایی بوشهر حضور پیدا کنند.
کرمی ادامه داد: اگر پذیرفته شدگان آزمون که در زمان مقرر مراجعه نکنند، به منزله انصراف از ادامه فرایند آزمون استخدامی می باشد.
وی تصریح کرد: مدارک شخص قبول شده باید با فرم ثبت نام مطابقت داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایا خاطر نشان کرد: مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز براساس جدول زمان بندی از روز سه شنبه ۱۸/۰۷/۹۶ تا روز سه شنبه ۲۵/۰۷/۹۶ از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار می شود.
گفتنی است، اطلاعات کامل جدول زمان بندی ثبت نام براساس رشته پذیرش در کانال (روی عکس پایین کلیک کنید تا وارد کانال آموزش و پرورش استان بوشهر شوید) و در پرتال اداره کل آموزش و پرورش استان قسمت اطلاعیه ها درج شده است.

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش  بوشهر


خبر ۱۲ مهر ۹۶: اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر
اطلاعیه شماره یک
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مورخ ۹۶/۰۶/۰۳(موضوع مجوز شماره ۱۱۴۷۲۵۷ – ۹۶/۰۲/۱۱ سازمان امور اداری و استخدامی کشور) می رساند جهت تشکیل پرونده ، انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس : بوشهر ـ خیابان جهادسازندگی ـ پشت سینما بهمن ـ پردیس علامه طباطبایی مراجعه نمایند.
مدارک لازم :
*چهار قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ ( تهیه شده در سال جاری )
*اصل شناسنامه و دو برگ تصویر از تمامی صفحات آن .
*اصل کارت ملی و دو برگ تصویر از پشت و روی آن .
* اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و دو برگ تصویر آن ( ویژه آقایان ) .
* اصل دانشنامه یا گواهی موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز ( برابر کد شغل ـ محل انتخابی ) و دو برگ تصویر آن (در دست داشتن اصل یا تصویر برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای افرادی که با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند. )
* اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین .
* اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کسانی که از سهمیه ایثارگران استفاده نموده اند.
* اصل سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ به بعد که حقوق ایشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است . (جهت محاسبه سن داوطلب)
* اصل مدارک مربوط به بومی بودن مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در زمان ثبت نام آزمون استخدام پیمانی .
* همراه داشتن دفترچه بیمه (سلامت، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و …) در صورتی که فرد تحت پوشش بیمه قرار دارد. (جهت انجام معاینات پزشکی)
تذکر :
۱ . پذیرفته شدگان آزمون که در زمان و مکان مقرر مراجعه ننمایند، به منزله انصراف ایشان از ادامه فرایند آزمون استخدامی می باشد.
۲ . در صورتی که مدارک با فرم ثبت نام مطابقت نداشته باشد، ادامه فرایند استخدام منتفی و نفر ذخیره جایگزین خواهد شد.
توجه :
ـ فرآیند و مراحل فوق جهت بررسی شرایط احراز بوده و به هیچ عنوان به منزله­ی استخدام نمی باشد.
ـ زمان مراجعه داوطلبان جهت تحویل مدارک اشاره شده و شرکت در مصاحبه حضوری، حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۷/۹۶ در اطلاعیه بعدی و از طریق همین سایت و همچنین با ارسال پیامک به آگاهی رسانیده خواهد شد.

 اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.