خانه » استخدام در استان تهران » استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۷ (آخرین مهلت ثبت نام )

استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۷ (آخرین مهلت ثبت نام )

متن آگهی:

خبر ۵ شهریور ماه ۹۷-شروع ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۷

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی در بخش درمان سراسر کشور و بخش بیمه ای استانهای اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی و همدان دعوت به همکاری مینماید.
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی میرساند که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی از روز یکشنبه ۹۷/۶/۴ آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۱۳ پایان می پذیرد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
شرایط عمومی استخدام: 
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳ – دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام.
۴- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و تواناییهای لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر.
۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام (۹۷/۶/۱۳) و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (۹۷/۶/۴) می باشد.
شرایط اختصاصی استخدام: 
۱- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی میباشد.
داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند، پیشوند کمتر و یا بیش از آنچه در آگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
۲- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین میگردد:
۱/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام.
۲/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۳/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام.
۴/۲- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۸ سال تمام.
۵/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۷/۲ – دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی) با حداکثر ۳۵ سال تمام.
* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.
تبصره ۱: مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی (طرح لایحه نیروی انسانی حداکثر ۲۴ ماه و ضریب K)، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت های ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال و برای مقاطع تحصیلی دکترا (عمومی و تخصصی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.
توضیحات:
شرکت های ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
۱- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲- بانک رفاه کارگران ۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴- شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶- رفاه گستر ۷- سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰- کار و تامین ۱۱- گروه پزشکی حکمت ۱۲- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین ۱۴- شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین.
قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و مدت حضور در جبهه و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صلاح در زمان تحویل مدارک به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته های دکترا (عمومی و تخصصی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره ۲: فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان از کارافتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام (خارج از سهمیه ایثارگران) از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند می گردند.
۳- معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۵- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایرسازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار در سازمان الزامی میباشد.
۶- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمنا آندسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، ر ضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.
تبصره: به هنگام ثبت نام رعایت مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی الزامی میباشد.
مراحل ثبت نام: 
۱- تکمیل فرم ثبتنام اینترنتی.
۲- فایل عکس اسکن شده.
داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتیالامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
پرداخت وجه ثبت نام:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۶/۴ لغایت روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۱۳ انجام خواهد پذیرفت و این تاریخ به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ ریال (ششصد هزار ریال) به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
مدارک ومستندات لازم:
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
– کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۷/۱۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۷/۷/۲۰ در مراکز استانهابرگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی براساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.
مواد آزمون عبارتند از: 
به هر یک از داوطلبان یک دفترچه عمومی و یک دفترچه سوال تخصصی حسب مورد داده خواهد شد.
آزمون عمومی: 
۱- ریاضیات و آمار مقدماتی ۲- زبان انگلیسی- عمومی ۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه I.C.D.L)
۵- معارف اسلامی ۶- شناخت تامین اجتماعی ۷- اطلاعات عمومی ۸- استعداد و هوش
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

  • آزمون تخصصی: 

۱- در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.
۲- جهت پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط ذیربط برگزار خواهد شد بنابراین، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوزهای مندرج در این آگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در آزمون کتبی نمی باشد.
۳- سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هریک از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره (۲) درج گردیده است.
تذکرات و نکات مهم درخصوص استخراج نتایج اولیه:
۱- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
۲- استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمنا امتیازات بومی و… برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
۳- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند.
۴- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
۵- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطل

جهت ثبت نام و دریافت دفترچه راهنمای آزمون بر روی لینک های زیر کلیک نمایید

زمان برگزاری آزمون : روز جمعه ۱۳۹۷/۷/۲۰ می باشد.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی


 

خبر ۳۰ مرداد ماه ۹۷- مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۷ درقالب قرارداد پیمانی جهت مدیریت های درمان سراسر کشور و ادارات کل استانهای اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی، همدان و البرز در شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا ، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی جهت مراکز درمانی و بیمه ای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل استخدام می کند.

وی افزود: داوطلبان می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام اینترنتی طی روزهای ۵ الی ۱۳ شهریور ۹۷ اقدام کنند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی روز جمعه ۲۰ مهر ۹۷ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی انجام می شود و داوطلبان برای دریافت اطلاعات معتبر تنها از این طریق اقدام کنند.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۲۷ مرداد ۹۷: استخدام ۲ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی طی مهر ۹۷

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از برگزاری آزمون استخدام نیروی پرستاری سازمان تامین اجتماعی طی مهرماه خبر داد و افزود: قسمتی از مشکلات دریافتی پرستاری به دستورالعمل‌ و احکام حقوقی برمی‌گردد که از وزارت بهداشت دریافت می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کمبود نیرو وجود دارد؟، گفت: کمبود نیرو در تامین اجتماعی مانند سایر سازمان‌ها وجود دارد و هیچ بیمارستانی نمی‌تواند بگوید که مشکلی ندارد اما درصدد کاهش درصد آن هستیم.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از جذب قریب به ۲ هزار نیرو در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: بخش بزرگی از این نیروها را در حوزه پرستاری به کار خواهیم گرفت، ۳۰۰ نفر نیرو در بخش تکمیل کادر، تعدادی در توسعه و افت نیروها به کار گرفته می‌شوند.


خبر ۲۴ تیر ۹۷ – استخدام جدید در سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

 سید جلال جهان نیا، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بمنظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ای و درمانی از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی استخدام می کند.

وی افزود : متقاضیان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که در مرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، ثبت نام کنند.

جهان نیا با بیان اینکه ۱۰۰ نیرو در بدنه تامین اجنماعی استان کمبود وجود داشت که ۵۰ درصد نیروهای خدماتی بودند که جذب شدند ، گفت: مابقی نیروهای مورد نیاز از طریق آزمون استخدامی طی مرداد ماه امسال جذب خواهند شد.

کمبود فضای فیزیکی مهمترین مشکل بخش درمان

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه کمبود فضای فیزیکی را مهمترین مشکل بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان برشمرد و افزود: در صورت تکمیل کلینیک های تخصصی بخش زیادی از این مشکل برطرف می شود.

جهان نیا به رتبه یک بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد در انجام زایمان طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: ۵۸۷ زایمان طبیعی در این مرکز انجام شده است.

وی به انجام ۸۰۸ عمل جراحی در این بیمارستان از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه نیز اشاره کرد و تصریح کرد: به طور میانگین روزانه ۲۶ عمل جراحی در این مرکز انجام می شود.

این مقام مسئول از اضافه شدن ۲۴ تخت بیمارستانی به بخش اطفال بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد خبر داد و گفت: کیفی سازی در بسیاری از بخش های این مرکز انجام شده و هتلینگ بخش های مختلف ارتقا یافته است.

توجه ویژه به مناطق محروم استان

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در بخش دیگری توجه ویژه به مناطق محروم استان از جمله راز و جرگلان و گرمه و جاجرم را از اولویت های این سازمان برشمرد.

جهان نیا اظهار کرد: ایجاد و تجهیز درمانگاه، استقرار پزشک و توسعه کلینک های ویژه از جمله کلینیک دندانپزشکی از برنامه های پیش رو است.


خبر ۲۴ تیر ۹۷: جذب ۴۷ نفر در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل

مدیر درمان اداره ‌کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: آزمون استخدام درمان بیمه تامین اجتماعی در استان اردبیل به وسیله سازمان سنجش برگزار می‌شود و ۴۷ نفر مجوز جذب نیرو خواهیم داشت که قطعا با پذیرش این نیروها کیفیت ارائه خدمات در مراکز و درمانگاه‌های تامین اجتماعی ارتقا می‌یابد.


خبر ۲۳ تیر ۹۷ – استخدام ۲۷۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی تا یک ماه آینده

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام گفت: امیدوارم علاوه بر ایفای تعهدات حسب قانون، در این جنگ تمام عیار اقتصادی که از سوی استکبار انجام شده بتوانیم به رونق اقتصادی کمک کنیم.

وی افزود: فشارهای اقتصادی بر منابع و مصارف تامین اجتماعی وارد می‌شود اما تلاش می کنیم طبق برنامه‌ریزی های انجام شده از چهار ماه گذشته بدون آنکه خللی بر برنامه وارد شود ارائه خدمت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه سطح پوشش خدمات سازمان های بیمه گر تغییری ایجاد نشده است، گفت: افزایش پوشش ۱۸۰ قلم دارو در سال گذشته انجام شد و روند توسعه خدمات در سازمان تأمین اجتماعی پیگیری می شود.

دکتر نوربخش ادامه داد: امیدوارم برنامه حذف دفترچه های کاغذی به طور کامل در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد اجرایی شود و نیازی به دفترچه های کاغذی نباشد. اکنون دفترچه در تمام مراکز ملکی حذف شده و در هشت استان نیز پزشکان بخش خصوصی طرف قرار داد امکان استفاده از سامانه نسخه الکترونیکی را دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سال گذشته ۷۰ میلیون نسخه الکترونیک تولید شد و با توسعه این سامانه به مراکز طرف قرارداد امیدواریم شاهد افزایش تولید نسخه الکترونیک باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی ۱۱هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور دارد که حدود ۱۰ درصد کل تخت ها در بخش دولتی را شامل می‌شود، گفت: بیمارستان جدید شهید فیاض بخش در تهران در دست ساخت است و سال آینده افتتاح می‌شود که شبیه به بیمارستان میلاد است و با آخرین تکنولوژی در غرب تهران ساخته می‌شود. بیمارستان هدایت نیز دو سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفت که سال آینده به بهره برداری می‌رسد. ظرفیت این دو بیمارستان حدود هزار تخت است. بیمارستانهای خوی، دزفول و آبادان نیز امسال یا سال آینده افتتاح می‌شوند و در هفته دولت بیمارستانهای تبریز، شیراز و اصفهان کلنگ زنی می‌شوند.

دکترنوربخش ادامه داد: اکنون سازمان ۴۲ هزار پرسنل درمانی دارد و در استخدامی که یک ماه آینده انجام می‌شود ۲۷۰۰ نفر به کادر درمانی افزوده خواهند شد.

وی به ارتقای هتلینگ بیمارستانی اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد این پروژه پیش رفته است و اقدامات بسیار موثری در این بیمارستانها انجام شده است.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی


خبر ۲۰ تیر ماه ۹۷ -مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور تا مهرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی بمنظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ای و درمانی سراسر کشور از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی، گزینش و طی سایر مراحل جذب بصورت متمرکز دعوت بعمل می آورد. وی افزود : متقاضیان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که درمرداد ماه سالجاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، ثبت نام نمایند. حسینی آذرنوشان تاکید کرد: داوطلبان گرامی توجه فرمایند، هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون های استخدامی تامین اجتماعی صرفا از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است .

منبع: سایت تامین اجتماعی
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۶ دیدگاه تاکنون.

  1. زهره اورازانی گفت:

    با سلام و خسته نباشید. برای ویرایش اطلاعات شخصی داوطلب آزمون استخدامی تامین اجتماعی به کدوم سایت مراجعه کنیم؟

    [پاسخ]

  2. mahsa گفت:

    سلام
    شرایط معدل عادلانه نیست.
    اگر امکانش هست تجدیدنظر بفرمایید.ممنون

    [پاسخ]

  3. آیدا گفت:

    شرایط سنی عادلانه نیست. دانشگاه های علوم پزشکی شرط سنی ارشد تا ۳۵ هست. خواهشا تجدید نظر بفرمایید

    [پاسخ]

  4. parnane گفت:

    شرایط سنی اصلا درست نیست برای فوق لیسانس حداکثر۳۰ سال یعینی چی واقعا !!!!!

    [پاسخ]

  5. نکته گفت:

    ادمین محترم
    سوالات تامین طراح سوال سنجش است یا خود تامین؟
    برای ارشد چه سنی در نظز کرفته شده است؟

    [پاسخ]

  6. فریبا پورابش گفت:

    بنده رو از شرکت در آزمون مطلع فرمایید
    متولدین ۶۳ را هم پذیرش کنید
    باتشکر

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.