خانه » استخدام در استان کهگیلویه و بویر احمد » اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام بیمارستان جدید یاسوج

اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام بیمارستان جدید یاسوج

متن آگهی:

خبر ۲۲ شهریور ۹۶: اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام بیمارستان جدید یاسوج 

قابل توجه داوطلبان استخدامی آزمون ۲۱/۸/۹۵ (مرحله تکمیل ظرفیت ) در رشته های ماما – پرستار و فوریت های پزشکی بیمارستان جدید یاسوج

با عنایت  به دستورالعمل تکمیل ظرفیت ارسالی از وزارت متبوع ، مبنی بر استفاده از افراد حد نصاب دار آزمون ۲۱/۸/۹۵ (با رعایت شرایط بومی مندرج در اگهی ) که در مرحله اول پذیرفته نشده اند ، بدینوسیله ، لیست افراد مورد نیاز جهت تکمیل ظرفیت که بر اساس نمره فضلی انتخاب گردیده اند جهت بررسی مدارک و صحت اطلاعات خوداظهاری زمان ثبت نام اعلام می گردد.لذا داوطلبان می بایست  مطابق جدول ذیل اقدام نمایند . (لازم به ذکر است مرحله تکمیل ظرفیت فقط برای بیمارستان جدید یاسوج می باشد. )

ردیفرشته شغلیتاریخ تشکیل پرونده
۱ماماروز دوشنبه ۲۷/۶/۹۶  –   از ساعت ۹ صبح تا۱۵ عصر- حسینیه دانشگاه
۲پرستار
۳فوریت های های پزشکی      تاریخ آزمون عملی و مصاحبه رشته فوریت ها  متعاقبا” اعلام می گردد
مدارک مورد نیاز : ۱-اصل و تصویر شناسنامه وکارت ملی۲مدرک تحصیلی و پایان طرح

۳- مدارک دال بر ایثارگری و بومی بودن

۴-کارت پایان خدمت برای برادران

۵-اصل قرارداد و فرم ۵۰۲ برای کارکنان قراردادی

۶-پوشه papco  داوطلبان رشته پرستاری پوشه  قرمز –ماما پوشه سبز و فوریت ها پوشه آبی

توضیح ۱: درخصوص  سایررشته ها (اتاق عمل ،هوشبری، آزمایشگاه ،رادیولوژی ، مدارک پزشکی و پزشک عمومی باتوجه به عدم  اعلام نتایج  نهایی ازطریق سازمان سنجش برنامه زمانی تکمیل ظرفیت متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد .توضیح ۲ :    افرادی که قبلا تشکیل پرونده داده اند نیازی به مراجعه و تشکیل پرونده جدید در روز ۲۷/۶/۹۶ ندارند .

توضیح۳:  این اسامی به منزله قبولی نبوده ، لذا لیست نهایی ،پس از بررسی مدارک ، اعلام و افراد برتر به هسته گزینش معرفی خواهد شد.

جهت دانلود لیست اسامی اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.