خانه » استخدام در استان چهار محال بختیاری » اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارمحال بختیاری سال ۹۹

اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارمحال بختیاری سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۱۸ بهمن ماه ۹۹ -معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش‌و‌‌پرورش استان اطلاعیه‌ای جهت پذیرش مدارک معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت متبوع صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردل به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری، معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش‌و‌‌پرورش استان اطلاعیه‌ای جهت پذیرش مدارک معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت متبوع صادر نمود. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 با سلام و احترام ، باعنایت به اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش  و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاههای اجرایی کشور  به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند برای انجام بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی  با توجه به جدول زمانبندی ذیل و و با در دست داشتن مدارک مربوطه به آدرس : شهرکرد – خیابان سعدی – چهار راه بوعلی– دبیرستان فجر اسلام – جنب آموزش و پرورش ناحیه یک مراجعه نمایند.

مدارک لازم:

۱.            پرینت کارنامه قبولی در آزمون

۲.            فرم خوداظهاری سلامت داوطلبان آزمون(کرونا) (پیوست)

۳.            نمون برگ شماره ۳ (معاینات پزشکی) (پیوست)

۴.            فرم اطلاعات فردی گزینش (پیوست)

۵.            اصل و یکسری کپی گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، نرم افزار ها و دانش کامپیوتر (بر مبنای گواهی رسمی و معتبر) با توجه به مفاد ذکر شده در نمون برگ (۶-ه) نمون برگ پیوست می باشد. باتوجه به اینکه امتیاز کسب شده در این بند تاثیر زیادی بر روند استخدامی شما دارد لطفاً دقت لازم را مبذول فرمایید.

۶.            توجه: کلیه فرمها توسط داوطلبان دریافت و فقط اطلاعات شناسنامه ای در آنها درج گردد، فرم ها بصورت یک رو و خوانا در روز بررسی مدارک تحویل گردد در صورت پر کردن سایر موارد در فرم ها  و یا امضاء توسط داوطلب  ، تحویل گرفته نمی شود.

۷.            مدارک بومی شهرستان:

الف-در صورتی که در شناسنامه داوطلب، شهرستان محل تولد با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد نیاز به فرم استشهاد و گواهی تحصیل نمی باشد.

ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مورد محاسبه می گردد.

ج- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.(پیوست)

۱۲.یک عدد پوشه گیره دار(آقایان رنگ زرد)-(خانم ها رنگ سبز)

۱۳.شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده  (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)

۱۴.اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری یک رو)

۱۵.اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا (دو سری)

۱۶.اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و فتوکپی خوانا  (برای آقایان)

۱۷اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و دو برگ فتوکپی آن(در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد قبول است)

۱۸.اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)

۱۹.اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)

نامه از دستگاه یا اداره مربوطه مبنی بر خدمت تمام وقت، تاریخ شروع و انتهای خدمت و قید دریافت حقوق و مزایا از اعتبارات دولتی الزامی است.

۲۰ . معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% ایثارگران (از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا اداره کل مربوطه)

۲۱.معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵% ایثارگران

مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۲۲.اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر(تاییدیه از بنیاد ملی نخبگان فقط برای مشمولین که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر)

۲۳.گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)

تذکرات مهم:

۱– ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در روز بررسی مدارک الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده داوطلب پذیرش نخواهد شد.

۲– معرفی شدگان مبتلا به کرونا که در حالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می باشند، به شرطی که  مدارک و مستندات لازم را توسط ولی یا نماینده قانونی جهت بررسی مدارک در موعد مقرر ارائه نمایند.مصاحبه از این افراد حداکثر تا دوازدهم اسفند ماه ، در صورت تایید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش و پرورش انجام خواهد شد .  لازم به ذکر است در راستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون ، بعد از پایان مهلت مقرر ، اقدامی میسور نخواهد بود.

۳– داوطلبان موظف به رعایت کلیه شیوه‌نامه های بهداشتی (داشتن ماسک، دستمال کاغذی، آب آشامیدنی، خوراکی مورد نیاز ، مواد ضدعفونی کننده، خودکار آبی و …) می باشند.

۴– عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

۵– برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.

۶– از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و مصاحبه علمی به منظور رعایت اصول بهداشتی جدا خودداری نمایید.

۷زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی متعاقبا از طریق همین سایت و مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان  اعلام خواهد شد.

فرم های پیوست

جدول زمانبندی  مراجعه داوطلبان جهت بررسی مدارک ، معاینات پزشکی:

 


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای مواردی را به آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ در مرحله چند برابر ظرفیت می رساند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاریو به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل امور اداری و تشکیلات با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور( آبان ۱۳۹۸) جهت آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون، اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل‌توجه پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۸

با سلام و احترام

   بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوزهای شماره۱۵۱۶۱۰  مورخ ۲۷ خرداد۱۳۹۸  و۱۶۰۴۹۱ مورخ  ۱تیر۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور)، موارد ذیل اعلام می­گردد؛

  • معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به‌منزله قبولی فرد تلقی نمی­گردد بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل  محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فصلی داوطلبان معرفی‌شده با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) آزمون کتبی و سی درصد(۳۰ %) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.
  • معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش‌وپرورش محل موردتقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و … خود مطلع گردند.
  • عدم مراجعه معرفی‌شدگان به هر دلیل جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به‌منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.
  • گذراندن دوره یک‌ساله مهارت­آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور، مطابق ضوابط و مقررات اعلام‌ شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته ­شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است، محل برگزاری دوره یک‌ساله مهارت ­آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه­های مجری دوره مهارت­ آموزی اعلام خواهد شد.
  • مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی مربوط بخشی از هزینه ­های برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.
  • داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از پرتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
  • چنانچه پذیرفته­ شدگان در طول برگزاری دوره یک‌ساله مهارت ­آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش‌ وپرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.
  • دانشگاه مجری دوره یک‌ساله مهارت ­آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.
  • رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه­های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه ­های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می باشد.

شایان ذکر است؛ آدرس سامانه های اطلاع رسانی ستادی و استانی ادارات کل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.


خبر ۱۴ آبان ماه ۹۷ – پذیرش حضوری استخدامی پیمانی مهارت آموزان ماده ۲۸ ورودی ۹۷

ثبت نام و شروع دوره:

پذیرفته شدگان باید روز دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام  غیرحضوری (در سامانه گلستان دانشگاه به آدرس http://10.9.29.92) اقدام و طی برنامه زمانی ذیل جهت ثبت نام حضوری به پردیس بحرالعلوم شهرکرد واقع در خیابان طالقانی مراجعه کنند:

تاریخ پذیرش

رشته

ساعت پذیرش

شنبه ۱۳۹۷/۰۸/۱۹

آموزش ابتدایی

ترتیب حرف اول نام خانوادگی

الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ

ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س

ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۴ بعدازظهر

یکشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۲۰

آموزش ابتدایی

ترتیب حرف اول نام خانوادگی

ش – ص- ض – ط – ظ- ع – غ – ف – ق –ک -گ – ل – م – ن – و – هـ – ی

ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۴ بعدازظهر

دوشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۲۱

دبیری علوم تجربی و دبیری هنر

ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۴ بعدازظهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیکن توجه به نکات ذیل مورد تاکید است:

  • در صورتی که پذیرفته شده برای ثبت نام یا بازیابی رمز عبور سامانه آموزش با مشکل مواجه شد باید به مسئول آموزش پردیسِ محل برگزاری دوره مراجعه نمایید.
  • مسئولیت ثبت نام غیر حضوری بر عهده خود متقاضی است.
  • ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده انجام می شود.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:
  • کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان( اصل و کپی)
  • مهارت آموزان در رشته علوم تربیتی پوشه قرمز فنردار و در رشته علوم تجربی زرد فنردار و رشته هنر پوشه آبی فنر دار به همراه داشته باشند
  • ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره ۱۶۶۷۲۰۷ مورخ ۱۰ بهمن ۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور) به پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی برای پذیرش فرد در دوره مهارت آموزی الزامی است.
  • پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه: ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند.
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • تاریخ های فوق تمدید نخواهد شد و مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده ذینفع است.
  • برنامه کلاسی از روز سه شنبه تا پنج شنبه خواهد بود.
  • شروع کلاس ها از روز سه شنبه ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ می باشد. لذا جلسه توجیهی در این روز ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات پردیس بحرالعلوم برگزار می گردد.حضور الزامی است.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس آموزش جناب آقای خسروی با شماره تلفن ۳۲۲۲۱۲۸۵ تماس حاصل فرمایید.

خبر ۳ مهر ۹۷: قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی چهارمحال وبختیاری سال ۹۷

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری، به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۷ می رساند به منظور تشکیل پرونده استخدامی انجام مراحل اخذ گواهی عدم سوء پیشینه ، معاینات پزشکی، اخذ تعهد وگزینش و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی با همراه داشتن مدارک زیر خواهران روز شنبه مورخ ۰۷/۰۷/۹۷ از ساعت ۸صبح لغایت ۱۳:۳۰ و برادران روز یکشنبه ۰۸/۰۷/۹۷ از ساعت ۸صبح لغایت ۱۳:۳۰ به اداره کل آموزش وپرورش واقع در خیابان طالقانی روبروی مصلی امام خمینی (ره) اداره امور اداری مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:

اصل شناسنامه و کارت ملی
۶ قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
اصل کارت پایان خدمت جهت برادران


خبر ۱۳ مرداد ماه ۹۷ – به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری،به اطلاع پذیرفته شدگان ماده ۲۸آزمون استخدامی سال ۱۳۹۷ می رساند، با در دست داشتن مدارک ذیل و براساس جدول زمان بندی اعلام شده از ساعت ۳۰/۷صبح الی ۱۳عصر وبرابر تاریخ های اعلام شده زیر مراجعه نمایند .

مدارک مورد نیاز:

اصل مدرک تحصیلی ثبت شده در حین ثبت نام آزمون استخدامی به همراه دوسری کپی ویا ارائه اصل گواهی موقت پایان تحصیلات به همراه دوسری کپی (افرادیکه اصل مدرک ویا اصل  گواهی موقت پایان تحصیلات در دست ندارند کپی برابر اصل شده توسط دانشگاه محل تحصیل الزامی  است )

اصل کارنامه مرحله اول پذیرفته شدگان در آزمون۹۷

اصل و دو سری کپی از تمام صفحات شناسنامه

اصل کارت ملی به همراه دو سری کپی

۶ قطعه عکس ۴*۳

اصل و کپی مدرک ایثارگری (کارت ایثارگری پذیرفته نمی باشدصرفاًگواهی یگان مربوطه موردقبول است)

در صورت استفاده از سهمیه و یا  سابقه خدمت قراردادی در دستگاه های دیگر، ارائه اصل گواهی الزامی است.

اصل کارت پایان خدمت به همراه دو سری کپی (جهت آقایان)

یک عدد پوشه فنردار  (  سفید رنگ جهت  برادران  –    سبز رنگ جهت خواهران)

واریز وجه به مبلغ ۴۰۰۰۰۰ ریال(چهارصد هزارریال معادل چهل هزار تومان ) به حساب  ۲۱۷۳۱۲۱۵۰۲۰۰۲ بانک ملی (تمرکزوجوه درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان )

تذکر: صرفا افرادی که در کارنامه آنان جمله ، برای مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید ، مراجعه نمایند .

آدرس :شهرکرد- بلوار طالقانی روبروی مصلی امام خمینی (ره) دبیرستان شهیداستکی شهرکرد

تذکر: پذیرش  صرفاًدرتاریخ های ذکرشده می باشد وافرادیکه درتاریخ مذکورمراجعه ننمایندبه منزله انصراف می باشد.

جدول زمانبندی مراجعه:

روز

تاریخ

جنسیت

ساعت مراجعه

رشته

حرف اول نام خانوادگی

دوشنبه

۱۵مرداد۹۷

زن

۷/۳۰الی۱۳

ابتدایی

الف ب- پ – ت- ث – ج چ – ح- خ- د- ذ-ر-ز-ژ-س-ش

سه شنبه

۱۶مرداد۹۷

زن

۷/۳۰الی۱۳

ابتدایی

ص  – ض – ط -ظ – ع – غ- ف – ق-ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ی

چهار شنبه

۱۷مرداد۹۷

مرد

۷/۳۰الی۱۳

ابتدایی وادبیات فارسی

کلیه پذیرفته شدگان

پنج شنبه

۱۸مرداد۹۷

زن و مرد

۷/۳۰الی۱۳

ریاضیات-زبان انگلیسی-شیمی-عربی-علوم اجتماعی

کلیه پذیرفته شدگان

شنبه

۲۰مرداد۹۷

زن و مرد

۷/۳۰الی۱۳

دبیری فیزیک-جغرافیا-دبیری حرفه و فن-معارف اسلامی-دبیری هنر-

کلیه پذیرفته شدگان

یکشنبه

۲۱مرداد۹۷

زن ومرد

۷/۳۰الی۱۳

هنرآموزان-  الکتروتکنیک (برق)-ساختمان-صنایع چوب-صنایع فلز-طراحی دوخت- کامپیوتر-مکانیک خودرو

کلیه پذیرفته شدگان

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.