خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۶

اطلاعیه پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۶

متن آگهی:

خبر ۱۵ مهر ۹۶: اطلاعیه پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۶

با توجه به سؤالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

براساس «ماده ۱۵ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد دردستگاههای اجرایی» منضم به بخشنامه شماره ۲۹۵/۹۳/۰۰۷ مورخ ۹۳/۰۷/۱۹ ، معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی حداکثر تا تعداد سه (۳) برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل و محل مورد تقاضا براساس بالاترین نمره امکان پذیر بوده و میزان ظرفیت استخدامی هریک ازدستگاههای اجرایی به تفکیک شغل محل‌های مربوطه در زمان ثبت‌نام در «دفترچه راهنمای ثبت‌نام چهارمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور» به اطلاع تمامی متقاضیان استخدام رسانده شده است.

مضافاً اینکه در این ازمون در برخی موارد از میان ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی، تعداد افراد شرکت‌کننده در آزمون که حداقل نمره را کسب نموده بیش از ظرفیتهای اعلام شده در آزمون بوده که با توجه به ظرفیتهای استخدامی اشاره شده در زمان ثبت‌نام، صرفاً تا سه برابر ظرفیت ‌های موصوف، به ترتیب نمره فضلی از بالاترین نمره مکتسبه، جهت بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی دعوت به عمل آمده ودرج عبارت مذکور به معنی قبولی در آزمون نبوده است.


خبر ۵ مهر ماه ۹۶ – بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی (شامل دستگاههای اجرایی استان البرز ، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان دامپزشکی، وزارت امور خارجه ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، بانک مسکن ، بانک صنعت و معدن ، بانک سپه ، سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان ملی بهره وری ایران ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان اداری  و استخدامی کشور ، سازمان سنجش آموزش کشور ، سازمان انتقال خون ایران ، سازمان حسابرسی ، موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آ ب و برق) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.  

بدیهی است نتایج نهایی آزمون در چارچوب قوانین و مقررات جاری، رعایت مفاد آگهی استخدامی منتشره و پس از کنترل مدارک و مستندات داوطلبان معرفی شده در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، برگزاری مصاحبه استخدامی (70 درصد آزمون کتبی، ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی) و اعمال اولویت‌های قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین عادی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس شغل محل انتخابی کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند:

توجه: 

– عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت  چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) فرمت PDF

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی


خبر ۴ مهر ۹۶: اطلاعیه اعلام نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور
به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ می رساند ، نتایج اولیه این آزمون تا ساعت ۲۴ امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.


خبر ۲ مهر ۹۶: اطلاعیه اعلام نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین ازمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده اند، می رساند که نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آزمون داوطلبان تا ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۹۶/۰۷/۰۴بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان معرفی شده به هریک از دستگاه های اجرایی کشور موظفند جهت ارائه مدارک و مستندات مربوطه با توجه به اطلاعیه ای که به همراه نتیجه آزمون بر روی سایت قرار خواهد گرفت، به دستگاه اجرایی ذی ربط مراجعه نمایند.

بدیهی است نتایج نهایی آزمون در چارچوب قوانین و مقررات جاری، رعایت مفاد آگهی استخدامی منتشره و پس از کنترل مدارک و مستندات داوطلبان معرفی شده در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، برگزاری مصاحبه استخدامی (۷۰ درصد آزمون کتبی، ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی) و اعمال اولویت های قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین عادی اعلام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.