خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدامی سازمان هلال احمر خرداد ۹۵ (اطلاعیه مهم)

آگهی استخدامی سازمان هلال احمر خرداد ۹۵ (اطلاعیه مهم)

متن آگهی:

خبر جدید:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۳/۵ در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (۱۳) ماده واحده بودجه سال ۹۴ جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر می‌رساند که با توجه به بررسیهای بعمل آمده در واحدهای استانی و ستادی در اطلاعات ثبت‌نامی موجود، داوطلبانی که حائز یکی از شرایط امدادگر فعال، داوطلب فعال، فرزند کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر و ایثارگران نبودند، غیر واجد شرایط شناخته شده و امکان صدور کارت شرکت در جلسه آزمون برای آنها میسر نمی‌باشد. لذا به این داوطلبان (که پیامکی درخصوص موضوع فوق برای آنها ارسال گردیده) تاکید می‌گردد، در صورت دارا بودن شرایط، لازم است در ساعات اداری و حداکثر در یکی از روزهای شنبه ۹۵/۵/۲، یکشنبه۹۵/۵/۳ و یا دوشنبه ۹۵/۵/۴ جهت تحویل مدارک و مستندات لازم به ستادهای مرکز استان شغل محل انتخابی خود مراجعه فرمایند و در غیر این صورت می‌توانند از اول شهریورماه با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به استان حوزه امتحانی انتخابی در زمان ثبت نام مراجعه و نسبت به دریافت وجه ثبت‌نام خود اقدام نمایند. ضمناً به دلیل طولانی بودن فرآیند بررسی شرایط و صلاحیت ثبت‌نام در آزمون داوطلبان، این آزمون در تاریخ ۹۵/۵/۸ برگزار نخواهد شد و زمان برگزاری آزمون به روز جمعه مورخ ۹۵/۵/۲۹ موکول گردید.


ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جمعیت هلال احمر آغاز شد – ۵ خرداد ۹۵

اطلاعیه‌ جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران درباره‌ تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ استخدام قراردادی مردادماه ۱۳۹۵:

به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (۱۳) ماده واحده بودجه سال ۹۴ جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدین وسیله به اطلاع کلیه امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر متقاضی ثبت‌‌نام و شرکت در آزمون استخدامی مرداد ماه ۱۳۹۵ می‌رساند که ثبت‌‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:  www.sanjesh.orgاز روز چهار‌شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۵ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۳/۱۳۹۵ پایان می‌پذیرد.

لذا ضرورت دارد کلیه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت ‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
داوطلبان می‌بایست با توجه به مندرجات جدول شماره ۱ (ذیل همین اطلاعیه) و با عنایت به نوع مدرک و رشته تحصیلی نسبت به انتخاب یک عنوان رشته شغلیاقدام نموده و سپس با توجه به رشته شغلی انتخابی نسبت به انتخاب یک کدرشته شغل محل از جدول شماره ۲ (ذیل این اطلاعیه) براساس شهرستان و استان بومیاقدام نماید.

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی سال ۹۵

شرایط عمومی استخدام :
۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۲- تابعیت ایران
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت در زمان ثبت نام . کارت یا برگ معافیت موقت و هرگونه گواهی صادره به صورت موقت قابل قبول نمی باشد. (ملاک محاسبه تاریخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ می‌باشد)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
۶- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
۷- داشتن­ سلامت ­کامل جسمانی و روانی و توانایی­ تصدی شغل مورد درخواست
۸- نداشتن منع استخدام به موجب آراء مراجع قضایی
۹- متقاضیان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی، قراردادی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
۱۰- عدم اشتغال به صورت قرارداد کار معین در جمعیت.

 

شرایط اختصاصی استخدام :
۱- حداکثر سن متقاضیان شرکت کننده در این فراخوان تا تاریخ پایان ثبت نام(در مورخ ۱۱/۳/۱۳۹۵) جهت دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم ۲۸ سال، کارشناسی ۳۰ سال، کارشناسی‌ارشد ۳۲ سال و دکتری ۳۵ سال تمام تعیین می‌گردد.
تبصره : موارد ذیل مشروط به ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر در بند فوق اضافه خواهد شد:
الف) مدت قانونی انجام شده خدمت نظام وظیفه
ب) مدت خدمت مستمر و تمام وقت داخل جمعیت آن دسته از متقاضیانی که سابقه پرداخت حق بیمه ایام مذکور از سوی جمعیت را نزد سازمان تامین اجتماعی دارا می باشند به میزان سابقه فعالیت و بیمه پردازی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی مندرج در آگهی اضافه خواهد گردید.
ج) درصورت ارائه گواهی لازم از سوی مدیر عامل استان و تایید حوزه های تخصصی ستادی به ازای هر سه سال سابقه فعالیت دائم و تمام وقت امداگران، نجاتگران، اعضاء وداوطلبان فعال، یکسال حداکثر تا سقف سه سال به سقف سنی اضافه خواهد شد.
د) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهداء، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند. (رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه به مدت میزان حضور در جبهه)
هـ) افراد خانواده شهداء (پدر، مادر، برادر، خواهر) تا میزان ۵ سال.
۲-متقاضیان می‌بایست، تا تاریخ پایان ثبت نام در مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی مشخص شده در جدولشرایط احراز مشاغل آزمون فارغ التحصیل و یا گواهینامه فراغت از تحصیل را دریافت نموده باشند. (ملاک محاسبه تاریخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ می‌باشد) لذا تاکید می‌گردد داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته و یا گرایش رشته تحصیلیآنها بطورکامل و به صورت مشخصدر این آگهی درج نشده است از ثبت نام خودداری نمایند و درصورت ثبت نام از فرایند استخدام حذف خواهند گردید و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت.
۳- با توجه به اینکه آزمون خاص مشمولین بومی هر استان می‌باشد در شرایط امتیاز برابر اولویت با داوطلب حائز شرایطبومی ساکن شهرستان محل جغرافیایی شغل بوده و درصورت برابری در محل سکونت، اولویت با امتیاز بالاتر در آزمون توانمندی های تخصصی خواهد بود.
۴-افرادی که دارای کارت معافیت پزشکی موثر به تشخیص سازمان امداد و نجات می‌باشند حق شرکت در آزمون مشاغل مرتبط با امداد و نجات را نخواهند داشت.
۵-براساس ضوابط و مقررات مربوط به ایثارگران در اعمال سهمیه های استخدامی این بخش از داوطلبین ترتیب اولویت با فرزندان شهید، جانباز، فرزند جانباز براساس درصد جانبازی، فرزندان آزادگان براساس مدت اسارت، همسران شهداء، جانبازان و آزادگان می باشد.
۶-جهت آن دسته از داوطلبینی که صرفاً در راستای انجام وظایف امدادی محوله و فعالیت مستمر خود در جمعیت دچار سانحه و نقص عضو گردیده اند بر حسب میزان و وسعت ضایعه امتیازاتی در مرحله مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی پیش بینی خواهد شد.
۷-اطمینان از داشتن مدارک ذیل در هنگام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل آن در مراحل بعدی آزمون الزامی بوده و در صورت تشخیص فقدان آن در هر مرحله از آزمون نام داوطلب حذف خواهد شد:
– تاییدیه مدیر عامل وحوزه های تخصصی مبنی بر فعالیت دائم و مستمر داوطلب و حکم بازنشستگی والدین در جمعیت
– دارا بودن گواهینامه رانندگی مندرج در جدول شرایط احراز این آگهیدر خصوص مشاغل امدادی

 

مراحل ثبت نام :
مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.orgو تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی.
– ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
· عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
· عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
· اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.
· تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
· حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
· حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
· حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی،شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است ازاصل عکس و مطابق با توضیحات فوق،اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران بایدباحجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر،ثبت‌نام داوطلب باطل شده وحق شرکت درآزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت‌نام می‌کنند رخ داده است، تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی سال ۹۵

د ـ پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز چهار‌شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۵ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به واریز مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ( دویست هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیازاقدام نمایند.
توضیح ۱:مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲:ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و کدپیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)
توضیح ۳:به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

تذکرمهم: باتوجه به اینکه مدارک متقاضیان پس ازتعیین نمرات داوطلبان درآزمون کتبی به میزان سه برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهدشد،لذادرصورتی که مدارک داوطلبان مغایر باشرایط مندرج دراین آگهی و همچنین اطلاعات مندرج درتقاضانامه ثبت‌نامی باشد،هیچ‌ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نگردیده،و درهرمرحله ازآزمون،اعلام نتایج اولیه،مصاحبه وحتی درصورت پذیرش نهایی،داوطلب حذف خواهدشد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

ه‍ ـ زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
پس از بررسی لیست اولیه ثبت‌نام شدگان در استانها و تایید نهایی مدیر عامل استان با حذف افراد فاقد شرایط مندرج در این آگهی کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا تاکید می‌گردد افراد فاقد شرایط از ثبت‌نام در این آزمون خودداری نمایند. در صورت عدم تایید افراد فاقد شرایط، هزینه آنها عودت نخواهد شد. آزمون در روز جمعه مورخ ۸/۵/۱۳۹۵ در تهران و یا پس از بررسی و اطلاع سازمان از تعداد و نحوه توزیع داوطلبان در سطح کشور، در برخی از قطب های استانی برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در جلسه آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و حقی جهت داوطلب ایجاد ننموده و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی سال ۹۵

مواد آزمون (کتبی) عبارتند از :
* به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد. (آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد)
آزمون عمومی:
۱ـ کمک‌های اولیه، اساسنامه‌ی جمعیت، تاریخچه‌ی صلیب سرخ و هلال احمر.
۲ـ معارف اسلامی.
۳ـ زبان و ادبیات فارسی.
۴ـ زبان انگلیسی ـ عمومی.
۵ـ فنّاوری اطلاعات (مهارت‌های ۳، ۴، ۶ و ۷ I.C.D.L)
۶ـ هوش و توانمندیهای ذهنی.
* اقلیّت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.
کلیه‌ی دروس عمومی با ضریب ۱ محاسبه و اعمال خواهند شد.
آزمون تخصصی :
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی بر مبنای دانش و مهارت داوطلب در زمینه رشته شغلی پست مورد تقاضا، مندرج در جدول شرایط احراز مشاغل این آگهی انجام خواهد شد. دروس اختصاصی با ضریب ۱ محاسبه و اعمال خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی:
الف) مرحله اول: انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به حوزه های تخصصی بمنظور انجام مصاحبه استخدامی وحسب مورد آزمونهای عملی و مهارتی منوط به کسب حد نصاب امتیاز لازم از آزمون کتبی بوده که مطابق با شرایط ذیل محاسبه می گردد:
۱- پس از برگزاری آزمون کتبی، میانگیننمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی در هر رشته شغلی بصورت مجزا با وزن برابر محاسبه می گردد.
۲- برای تعیین حد نصاب، امتیاز لازم در هر رشته شغلی بر مبنای پنجا ه درصد (۵۰%) مجموع بالاترین نمره مکتسبه در آن رشته تعیین می‌گردد.
۳- پس از تعیین حد نصاب مذکور فهرست افراد دارای امتیاز حد نصاب و بالاتر تهیه و تا سه برابر ظرفیت شغل درخواستی براساس بالاترین نمره کسب شده، داوطلبان جهت انجام مصاحبه استخدامی یا آزمونهای عملی و مهارتی و سنجش توانائیهای جسمانی و معاینات پزشکی به سازمان امداد و نجات و یا حوزه های تخصصی شغل درخواستی معرفی می‌گردند. در این مرحله از آزمون ضمن کنترل دقیق مدارک داوطلب، مواردی از قبیل سوابق و فعالیتهای مستمر امدادی و حضور در جمعیت، تجارب مرتبط با شغل درخواستی، گواهینامه های عمومی و تخصصی مرتبط، آشنایی با زبانهای خارجی، سوابق آموزشی و پژوهشی و مهارتی، درجه های کسب شده امدادی داوطلب و… حائز اهمیت و اولویت بوده و دارای امتیازات خاص خود می‌باشند.
ب) مرحله نهایی: پس از اتمام مراحل فوق و مشخص شدن امتیازات مکتسبه داوطلبان در کلیه مراحل آزمون و کسر سهمیه قانونی ایثارگران حائز شرایط عمومی و اختصاصی اشتغال در جمعیت هلال احمر، نفرات اصلی و ذخیره بر اساس بالاترین امتیاز حاصل از مجموع نمره کل نهایی با وزن هفتاد درصد (۷۰%) آزمون کتبی و سی درصد (۳۰%) مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی به هسته مرکزی گزینش جمعیت معرفی خواهند شد.

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی سال ۹۵

تذکرات :
۶-۱) قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن با دقت مطالعه شود.
۶-۲) آزمون خاص مشمولین بومی هر استان بودهو بر این اساس داوطلبان سایر استان ها تنها مجاز به شرکت در آزمون خاص استان خود خواهند بود.
۶ -۳) متقاضیان اشتغال در مشاغل مرتبط با امداد و نجات می بایست به لحاظ سلامت جسمی و روانی و فیزیک بدنی در صحت کامل بوده و توانایی انجام ماموریتهای دشوار درشرایط حادثه و بحران را داشته باشند.
شرایط داوطلب بومی:
۱- شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان مورد تقاضا جهت استخدام یکی باشد.
۳- داوطلب حداقل ۴ سال از سنوات تحصیلی خود را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
۴- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (صرفاً یک مورد قابل احتساب می باشد و تجمیع امکان پذیر نیست)
تبصره(۱):مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .
تبصره (۲):داوطلب ملزم به رعایت شرط بومی در زمان ثبت‌نام بوده و مسئولیت تطابق شرایط بومی بودن افراد با مدارک متقاضی پس از تعیین اولویت اصلی و ذخیره به عهده جمعیت استان می باشد.
۶-۳) داوطلب درصورت پذیرفته شدن به استخدام در جمعیت ملزم به سپردن تعهد خدمت ده سالهدر محل جغرافیایی (شغل )مورد درخواست بوده و همچنین تعهد می نماید که در کلیه فعالیت ها، دوره های آموزشی و ماموریت های امدادی محوله از سوی مدیران مربوطه شرکت نماید و درصورت انصراف از مفاد تعهد مذکور قرارداد یا حکم ایشان لغو خواهد شد، ضمن اینکه اشتغال در پایگاههای امدادی بصورت شیفتی و بر اساس دستورالعمل اجرایی امور پایگاه خواهد بود.
۶-۴) داوطلبان استخدام موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تائید گزینش، مدارک مربوط به کسب گواهینامه مهارت های هفت گانه (ICDL) صادر از مراکز و موسسات تائید صلاحیت شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور را ارائه نمایند .
۶-۵) پذیرفته شدگان اصلی می بایست پس از اعلام نظر هسته مرکزی گزینش و حداکثر ظرف یکماه از صدور مجوز اشتغال از سوی اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جهت ادامه مراحل جذب به جمعیت مراجعه نمایند. عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از استخدام خواهد بود و جمعیت می تواند از سایر داوطلبان ذخیره (براساس بالاترین امتیاز مکتسبه)دعوت به عمل آورد.
۶-۶) مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن این آگهی و یا ارائه ناقص مدارک اعلام شده از سوی داوطلب در هنگام ثبت نام در سایر مقاطع آزمون (مصاحبه علمی، گزینش، تشکیل پرونده و…) و همچنین عدم اخذ گواهی انجام خدمت و فعالیت امدادگری و یا داوطلبانه در جمعیت، از مدیرعامل جمعیت استان و عدم احراز فرزند کارمند بازنشسته جمعیت، صرفاً به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود که داوطلب به اشتباه یا عمد اطلاعاتی خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم یا قرارداد با فرد تسویه حساب به عمل خواهد آمد .
۶-۷) اتخاذ هرگونه تصمیم درخصوص مواردی که در آگهی مذکور درج نگردیده است و موارد اختلاف در حیطه وظایف کمیته منابع انسانی جمعیت بوده و مصوبات درقالب صورتجلسات مربوط پس از تائید اعضاء قابل اقدام خواهد بود .
۷-۷) انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینشی میسر بوده و اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت جمعیت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

دریافت فهرست عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز

دریافت فهرست شغل محلهای آزمون استخدامی

جهت ثبت نام در آزمون استخدام هلال احمر اینجا کلیک نمایید

ویرایش اطلاعات ثبت نامی مشاهده اطلاعات ثبت نامی خرید اینترنتی کارت اعتباری

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی سال ۹۵

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱۲ دیدگاه تاکنون.

  1. علی حسینی گفت:

    سلام
    میبخشد پول ثبت نامی های ک منتفی شد چی میشه؟؟؟؟
    —–
    مدیر سایت : اعلام کرده بودن ک شهریور ماه به به مراکز استان مراجعه کنین و وجه رو دریافت کنین.

    [پاسخ]

  2. زهراصادقی عموقین گفت:

    کارشناسی حسابداری مهارت حسابداری هلومسلط به کامپیوتر ۲۳ساله جویای کار دراستان اردبیل عضو بودم درهلال احمر در دوران دبیرستان نمیدونم الان هستم یا نه

    [پاسخ]

  3. زهراصادقی عموقین گفت:

    کارشناسی حسابداری مهارت حسابداری هلومسلط به کامپیوتر ۲۳ساله جویای کار دراستان اردبیل

    [پاسخ]

  4. علی حسنی گفت:

    سلام
    اخه چرا اسم منو حذف کردن.
    میگن باید عضو هلال احمر باشی!!واقعا متاسفم برای این وضعیت استخدامی!!!فقط بند پپــــــــــــــــــــــــــــــــــــپ باید داشته باشی

    [پاسخ]

  5. مرتضی گفت:

    منظورش از این بند چیه؟؟؟
    – تاییدیه مدیر عامل وحوزه های تخصصی مبنی بر فعالیت دائم و مستمر داوطلب و حکم بازنشستگی والدین در جمعیت

    [پاسخ]

  6. zahra گفت:

    چرا همه شهرستانه ها همیشه هست جز مرودشت که چسبیده به شیراز!شیراز با این همه جمعیت فقط ۴نفر میخان!! اونم از قبل تععین شده هست…

    [پاسخ]

  7. مریم گفت:

    معلوم نیست دو نفر بخوان یا نه اینم شگرد جدیده که تعداد پذیرفته شدگان معلوم نیست …. اینا هم هر وقت حقوق کامنداشون رو ندارن بدن میگن یه استخدامی بزنیم … یه پولی در بیاریم …

    [پاسخ]

  8. پونه گفت:

    من که دیگه به ازمونا اعتقادی ندارم فقط شده ی وسیله بیچاره کردن جوونای بیکار و کسب درآمد

    [پاسخ]

  9. ms گفت:

    سلام.چرا استخدامی ها اینجوریه؟یه موقع همه خانم میگرفتن.الان آقا.اگه اینجوریه چرا خانمها رو به ئانشگاه راه میدید وقتی شغلی رو براشون تعبیه نکردین؟ فقط وقت جوونا رو تو مقاطع مختلف میگیرین و عمر و زندگیشون؟این حق الناس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  10. shahin گفت:

    انقد با احساسات جوونا بازی نکنین. کافیه

    [پاسخ]

  11. سوده گفت:

    سلام ووقت بخیر این چه وضعیه چرا همه ی استخدامی ها آقا هستن. پس خانمها رو از دانشگاه ها بندازین بیرون. خدا لعنتون کنه بانیان را. انشاالله

    [پاسخ]

  12. علی گفت:

    برای راننده دیگه رشته چه فرقی داره

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.