خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴

اعلام نتایج تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴

متن آگهی:

خبر ۵ مرداد ۹۴ – اعلام نتایج تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴

دکترداود توکلی در مصاحبه با برق نیوز بیان داشت: پنجمین مرحله تطبیق مدارک آزمون استخدامی ۳۱ اردیبهشت ۹۴ تا صبح روز چهارشنبه ۷ مردادماه به پایان خواهد رسید. همزمان با این مرحله نیز تطبیق مدارک توسط گروه بررسی مدارک شروع شده است و لذا تا بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز بررسی مدارک داوطلبین مشمول تطبیق در مرحله پنجم نیز به پایان خواهد رسید و ما نیز بلافاصله نتایج را تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴ اعلام خواهیم کرد. نتایج همه داوطلبان اعم از برقی ها و آبی ها در تاریخ مقرر منتشر خواهد شد.
استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی با انتقاد از جو سازی های حاکم در رسانه های خبری تاکید کرد: در بسیاری از آزمون های استخدامی بیش از این زمان برای اعلام نتایج فرصت گرفته می شود و این روالی نبوده است که در وزارت نیرو برای اولین بار پیاده شده باشد. این تاخیر در راستای رعایت کامل حقوق داوطلبان بوده است.
رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق در خصوص روند برگزاری آزمون استخدامی و شرایط حاکم بر آن به برق نیوز گفت: دقت و حساسیت در بررسی تک تک مدارک باعث شد تا روند بررسی و تطبیق مدارک کمی طولانی شود و این مسئله بیشتر از آنکه به نفع ما و شرکت های استخدام کننده نیرو باشد به نفع داوطلبان بوده چراکه به دقت و در مراحل مختلف مدارک آنها بررسی شده تا حقی از کسی ضایع نشود.
دکتر توکلی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون ضوابط و شرایط خاص خود را دارد گفت: تامین نیروی متخصص مورد نیاز شرکت های صنعت آب و برق لازمه برخی ملاحظات در روند برگزاری آزمون است و علیرغم فشارهای مختلف حتی یک مورد خارج از ضوابط آزمون برای مصاحبه اعلام نخواهد شد و از این بابت متقاضیان هیچ نگرانی نداشته باشند.
وی در پاسخ به شایعات اخیر در خصوص ابطال نتایج آزمون و یا لغو آن به خاطر مسائل مالی توضیح داد: به هیچ وجه چنین مسائلی وجود نداشته و علیرغم اینکه ما هنوز هزینه های برگزاری و بررسی تطبیق مدارک را از نهادهای مربوطه به طور کامل دریافت نکرده ایم اما در سرعت و دقت ما کمترین تاثیری نداشته و دقیقا به محض اتمام بررسی تطبیق مدارک مرحله پنجم، نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیتی برای مصاحبه را اعلام خواهیم کرد.
در ادامه مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق اظهار داشت: علیرغم فشارهای گوناگونی که بر ما در این مدت وارد بوده است بدون توجه به ملاحظات خاص، فقط به بررسی مدارک داوطلبان پرداخته و تمامی عوامل مرکز آزمون در این مدت بی وقفه در تلاش بوده اند تا مدارک هر داوطلب به دقت بررسی شود.
مهندس نفر در ادامه بیان کرد: ما در مرحله اول تطبیق مدارک در پی تکمیل ظرفیت کامل برای مصاحبه بودیم اما به دلیل تعدد رده های شغلی و خالی ماندن برخی از ظرفیت ها مجبور بودیم از داوطلبان جایگزین استفاده کنیم و این امر مستلزم اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک بود که علیرغم میل و خواست ما این مراحل به پنجمین مرحله رسید.
وی گفت: مراکز ۸ گانه ما در سراسر کشور مسئولیت بررسی مدارک را بر عهده داشتند و برای همه مواردی که قانون مشخصی وجود نداشت ما استعلامات و پیگیری های لازم را انجام داده تا از شرایط مدرک ارسال شده مطمئن شده و دقیق ترین تصمیم گرفته شود.
مهندس نفر با اشاره به فشار زیاد کاری چند ماهه اخیر حاکم بر مجریان این آزمون گفت: برای بررسی دقیق تر مدارکی که در مراکز ۸ گانه ما رد شده اند دوباره در تهران بررسی مجدد صورت می گرفت تا اگر کوچکترین اشتباهی در بررسی آنها وجود دارد برطرف شود. بعد از طی مرحله دوم مدارک رد شده نهایی برای سومین مرتبه نیز چک و بررسی می شد تا کوچکترین اجحافی به هیچ داوطلبی نشده باشد.
مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق با اشاره به عدم اعلام تاریخ مشخصی برای اعلام نهایی نتایج گفت:علیرغم اینکه می توانستیم در ابتدا یک بازه طولانی چند ماهه را مدنظر قرار دهیم اما ترجیح دادیم مراحل تطبیق مدارک را به سرعت جلو ببریم و زودتر نتایج نهایی را استخراج نماییم. از طرفی اعلام ارسال مدارک ۸۲ هزار داوطلب ضمن ایجاد حق باعث به زحمت انداختن بیش از ۷۰ هزار نفر در سراسر کشور م یشد که اتفاقا نارضایتی های شدیدتری را نیز در پی داشت.
وی تاکید کرد: تغییر دامنه سایت آزمون نیرو به دلیل مشکل فنی بوجود آمده در سرورهای ارائه خدمات هاستینگ بوجود آمد و ما برای اینکه وقفه دو هفته ای برای بررسی مدارک اتفاق نیفتند ادامه مراحل تطبیق مدارک را در سایت خود موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق ادامه دادیم تا زودتر این فرایند تکمیل شده و نتایج اعلام گردد.
مهندس نفر با بیان اینکه ما با تنها سایت خبری که در زمینه اطلاع رسانی آزمون استخدامی وزارت نیرو همکاری داشته ایم برق نیوز بوده است تصریح کرد: برای اطلاع رسانی در اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک از سه روش ارسال پیامک های گروهی، ارسال پیامک با شماره موبایل اختصاصی و تماس تلفنی با شماره همراه و همچنین شماره تلفن ثابت داوطلب استفاده شده است و حتی یک مورد هم نداریم که از حداقل با یکی از این روش ها اطلاع رسانی نشده باشد مگر آنکه تمامی راه های ارتباطی با وی بسته بوده باشد.
وی در خصوص اعمال سهمیه ها در رده های شغلی کم ظرفیت بیان داشت: بعد از پیگیری های اداری و مستمر با متولیان خاص و ارگان های مسئول در این سهمیه ها، تصمیمی اتخاذ شد که فقط سهمیه های ها امکان قبولی در آنها را نداشته باشند و افراد بدون سهمیه نیز شانس قبولی در این موارد را از دست ندهند.
مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق در جواب درخواست برق نیوز جهت انتشار دلایل رد شدن مدارک داوطلبانی که مدارک خود را ارسال کرده اند گفت: تلاش می کنیم به این خواسته داوطلبان عمل کرده و دلیل رد شدن مدارک آنها در سایت اعلام شود تا در آزمون های بعدی نقایص موجود رفع شود و یا دوباره مدارک اشتباه ارسال نکنند.
مهندس نفر در خصوص جوابگویی تلفنی به داوطلبان اظهار داشت: ما و دیگر مجریان آزمون تمام سعی خود را داشته ایم تا جوابگوی تماس های گرفته شده از سوی داوطلبان باشیم اما حجم تماس ها آنقدر زیاد بود که پاسخویی به تک تک آنها نیازمند نیروهای زیادی بوده و عملا امکان پذیر نبود.
در ادامه نیز دکتر توکلی با اشاره به حساسیت مرحله مصاحبه برای داوطلبان و اهمیت امتیاز آزمون کتبی گفت: دلیلی که نتایج آزمون کتبی قبل از اتمام مراحل مصاحبه اعلام نمی شود این است که اطلاع از وضعیت امتیاز آزمون باعث نشود تا تاثیری بر مصاحبه افراد داشته و برای آنها مشکل ساز نشود. نتیجه آزمون کتبی داوطلبان، کارنامه و رتبه آنها نسبت به آخرین فرد قبولی بعد از انجام مراحل مصاحبه منتشر می شود تا داوطلبان از وضعیت آزمون خود مطلع شوند.
وی در پاسخ به این درخواست برق نیوز برای انتشار سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و پاسخنامه آن ادامه بیان داشت: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی، این سوالات و پاسخنامه آن در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. حتی سعی خواهد شد سوالات سالهای قبل تر نیز از طریق سایت مرکز آزمون یا برق نیوز در اختیار داوطلبان قرار گیرد.
دکتر توکلی با ارائه توضیحاتی در خصوص کنترل سوالات و بررسی صحت پاسخ های آن گفت: در چند مرحله قبل از آزمون سوالات بررسی شده و با تکنینک های خاصی حتی بعد از برگزاری آزمون مورد بررسی مجدد قرار گرفته است تا کمترین خطای احتمالی در سوالات و پاسخ های آنها وجود داشته باشد.
رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق تصریح کرد: در این آزمون بیش از ۱۴ هزار نفر غایب بودند و در تعداد معدودی از رده های شغلی حتی کسب حدنصاب ۵۰ درصد آزمون عمومی برای تکمیل ظرفیت مورد نیاز برای مصاحبه نیز محقق نشد و مجبور بودیم برای این موارد استثناء مجوزهای مربوطه را از مراجع مربوطه اخذ نماییم.
دکتر توکلی با رد شایعاتی مبنی بر استخدام بدون طی مراحل آزمون و مصاحبه گفت: استخدام های دولتی تابع ضوابط و دستورالعمل های مشخصی است و به هیچ وجه امکان دور زدن آنها وجود ندارد و حتی یک مورد هم نخواهیم داشت که فردی بدون مصاحبه و آزمون استخدام شود مگر اینکه نحوه همکاری آن جور دیگری باشد که خارج از نظام استخدامی دولتی است. فرزندان مقامات ارشد وزارت نیرو که در آزمون های گذشته رد شده اند کم نیستند و از این بابت اطمینان کامل وجود دارد و نظارت ها و بازرسی های خاصی نیز بر آزمون حاکم است که اجازه استخدام خارج از ضوابط را نمی دهد.
استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی بیان داشت: تاریخ مصاحبه های استخدامی این آزمون دست ما نیست و معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو در این مورد تصمیمات لازم را خواهد گرفت. برخی از شرکت های صنعت آب و برق به دلیل کمبود نیروی شدید در پی این هستند که در سریعترین زمان ممکن این مصاحبه ها را انجام داده و نیروهای مورد نیاز خود را استخدام نمایند اما بقیه شرکت ها معمولا براساس تاریخ اعلام شده از سوی وزارت نیرو داوطلبان پذیرفته شده را برای مصاحبه دعونت خواهند کرد.

اطلاعیه شماره ۹

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۲۳ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۹ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.
به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.
ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

برای دانلود اطلاعیه شماره ۹ اینجا کلیک کنید

اطلاعیه شماره ۸: تطبیق مدارک داوطلبان آزمون

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ  ۹۴/۰۴/۱۰  دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۸ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.

ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۸ را بطور کامل مطالعه نمایند.

پس از دانلود  و مطالعه متن اطلاعیه ذیل جهت بارگزاری مدارک   اینجا   اشاره نمایید .

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

ضمن تاکید مجدد این نکته که مرحله تطبیق مدارک ، درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

اطلاعیه شماره ۷ (منتشر شده در تاریخ ۸ تیرماه ۹۴): به اطلاع داوطلبان مشمول دومین مرحله تطبیق مدارک می رساند مهلت بارگذاری مدارک تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۴/۹۴ تمدید گردید.

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۰۶ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۶ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند. در بخشی از اطلاعیه آمده است:

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق سایت آزمون اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.
ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

برای مشاهده مستقیم سامانه آزمون استخدامی وزارت نیرو برای ورود به صفحه شخصی خود روی لینک زیر کلیک نمایید. لازم به ذکر است فعلا امکان مشاهده اطلاعیه و ورود به سایت از طریق آدرس azmoon-niroo.ir به دلایل فنی مقدور نیست.

لینک مشاهده سامانه استخدامی وزارت نیرو (مشاهده تطبیق مرحله دوم)

جهت مشاهده اطلاعیه شماره ۶ کلیک نمایید

شماره تماس مجریان آزمون

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۶ دیدگاه تاکنون.

  1. حامی گفت:

    تشکر از شما.

    [پاسخ]

  2. شکیبا گفت:

    عزیزان زمان شروع به کار ما تا مهر ۹۵ طول می کشه. صبور باشید. هنوز کسانی که در آبان ۹۳ آزمون وزارت نیرو داده اند به گزینش نرفته اند. اول تکلیف آنها مشخص شود بعد ما. به این دلیل کش می دهند. نکته جالب اینکه کسانی که در آزمون سال ۹۱ وزارت نیرو امتحان داده بودند در نیمه دوم سال ۹۳ سر کار رفتندیعنی بیش از دو سال !!!. کسانی که عجله دارند بروند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند . آگهی آزمون آموزش و پرورش ۷ روز دیگه از طریق سایت سنجش منتشر می شود. من که دنبال آموزش و پرورش هستم. از دوستان خواهشمندم این نظر را در سایر سایت ها کپی کنند
    لایک بزنید

    [پاسخ]

  3. حجت گفت:

    سلام
    من از طریق ایمیلی که از طرف سایت شما برام اومد تو آزمون شرکت کردم ولی برای اعلام نتایج چرا انقد دیر میل اومده برام؟؟؟
    من الان مطالعه کردم دیدم که سه هفته میشه نتایج اعلام شده ولی شما امروز که ۱۸ تیر میشه برام میل دادید در حالی که همه چی تموم شده
    درضمن اون سایتی هم که بخوام لا اقل شرایط خودم رو ببینم باز نمیشه

    [پاسخ]

  4. متین گفت:

    با سلام
    امروز ۱۶تیر ، ایمیل مربوط به ۶ تیر ارسال شده است . لطفا اطلاع رسانی دقیقتری داشته باشید
    با تشکر

    [پاسخ]

  5. آرمان گفت:

    با سلام
    خواستم بدونم کسانی که در مرحله اول تا سوم مشمول تطبیق مدارک نشده آیا امکان قبولیشون هست ک اسمشون تو لیست پذیرش برای مصاحبه باشه یا خیر ؟

    [پاسخ]

  6. بی نام گفت:

    سلام این اطلاعیه رو چرا زود تر رو سایت نذاشتین الان که مهلتش تموم شده .؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.