خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج سومین آزمون استخدامی علوم پزشکی کشور

اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج سومین آزمون استخدامی علوم پزشکی کشور

متن آگهی:

خبر ۱ آذر ماه ۹۶ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی

با عنایت به برگزاری سومین ازمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۹۵/۰۸/۲۱ پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۰۹/۲۰ و اطلاعیه‌های بعدی در تاریخ ۳، ۵، ۱۳، ۱۹، ۲۴ و۹۵/۱۱/۲۷ و ۲۱,۱۸,۸,۱ و ۹۵/۱۲/۲۵ و ۹۶/۰۱/۲۱،  96/03/31، ۹۶/۰۴/۱۱، ۹۶/۰۵/۰۳، ۹۶/۰۵/۲۵، ۹۶/۰۶/۲۹ ، ۹۶/۰۷/۲۰,۹۶/۰۷/۱۱و ۹۶/۰۸/۱۰ در رابطه با نتایج شغل محل‌های دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتیجه شغل محل‌های )بجز ۷ خوشه شغلی ( دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان ، سبزوار ونیشابور  که نتایج آنها نهایی و مورد تایید قرار گرفته برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می‌گردد.

بدیهی است سایر رشته شغل‌محلهای باقیمانده که فرایند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده‌ است، متعاقباً اعلام خواهد شد. 

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ مهر ۹۶: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکز
با عنایت به برگزاری سومین ازمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۹۵/۰۸/۲۱ پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۰۹/۲۰ و اطلاعیه‌های بعدی در تاریخ ۳، ۵، ۱۳، ۱۹، ۲۴ و ۹۵/۱۱/۲۷ و ۱، ۸، ۱۸، ۲۱ و ۹۵/۱۲/۲۵ و ۹۶/۰۱/۲۱، ۹۶/۰۳/۳۱، ۹۶/۰۴/۱۱، ۳/۵/۱۳۹۶، ۹۶/۰۵/۲۵، ۹۶/۰۶/۲۹ و ۹۶/۰۷/۱۱ در رابطه با نتایج شغل محل‌های دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتیجه شغل محل‌ها (بجز ۷ خوشه شغلی) دانشگاههای علوم پزشکی ارومیه، بوشهر، تربت جام، گیلان و یاسوج که نتایج آنها نهایی و مورد تایید قرار گرفته برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می‌گردد.
بدیهی است سایر رشته شغل‌محلهای باقیمانده که فرایند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده‌ است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ مهر ۹۶ -اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکز

با عنایت به برگزاری سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۹۵/۰۸/۲۱، پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۰۹/۲۰ و اطلاعیه‌های بعدی در تاریخ ۳، ۵، ۱۳، ۱۹، ۲۴ و ۹۵/۱۱/۲۷ و ۱، ۸، ۱۸، ۲۱ و ۹۵/۱۲/۲۵ و ۹۶/۰۱/۲۱، ۹۶/۰۳/۳۱ ، ۹۶/۰۴/۱۱، ۹۶/۰۵/۰۳ ۹۶/۰۵/۲۵ و ۹۶/۰۶/۲۹ در رابطه با نتایج شغل محلهای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتیجه شغل محلها(به جز ۷خوشه شغلی) دانشگاههای علوم پزشکی اراک، تربت حیدریه، زاهدان، قزوین ، شاهرودولرستان که نتایج آنها نهایی و مورد تأیید قرار گرفته برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می‌گردد.

بدیهی است سایر رشته شغل محلهای باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.