خانه » اطلاعیه های مهم » اصلاح شرط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان

اصلاح شرط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان

متن آگهی:

خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۶: اصلاح شرط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان 

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: حداکثر سنّ متقاضیان ورود به پردیس‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی در آزمون سال ۹۶، «حداکثر ۲۲ سال تمام» است.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون برای سال ۱۳۹۶، اظهار داشت: مطابق مفاد بند (۲) بخش «ب» ویژه داوطلبان آزاد، (شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، آزمون سراسری سال ۱۳۹۶)، «حداکثر سن ۲۰ سال تمام» در بدو ورود به دانشگاه (یکم مهر ماه ۱۳۷۶ به بعد)، لحاظ شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌ها و مکاتبات متعدد، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، مقرر است برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۶، شرط مذکور به «حداکثر سن ۲۲ سال تمام» در بدو ورود به دانشگاه (یکم مهر ماه ۱۳۷۴ به بعد) اصلاح و در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال جاری درج شود.

چهاربند تأکید کرد: پذیرش دانشجو، در صورت اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی صلاح صورت می‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. دوستدار معلمی گفت:

    با سلام در جامعه ما برای رسیدن به اهدافمان با محدودیت هایی مواجه هستم مثل شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان. مگر نه این که دانشجو معلمان باید تا قبل از ۲۸ سالگی فارغ التحصیل شده و شروع به کار نمایند بنابراین از شما در خواست می کنم شرط سنی را به ۲۴ سال افزایش دهید تا ازاین طریق افراد با استعداد و توانای بیشتری به این نظام راه یابند. باتوجه به این که کنکور ۹۷ اخرین سال برگزاری کنکور به سبک نظام قدیم است بنابراین این اخرین فرصت را در اختیارمان قرار داده و شرط سنی را به۲۴ سال افزایش دهید امید است با کمک شما مسئولین عزیز گامی بزرگ در جهت پیشرفت کشور عزیزمان ایران برداشت شود با تشکر .

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.