خانه » استخدام در استان گیلان » آگهی استخدام ۶۱ نفر در شهرداری های استان گیلان(زمان دریافت کارت ورود به جلسه)

آگهی استخدام ۶۱ نفر در شهرداری های استان گیلان(زمان دریافت کارت ورود به جلسه)

متن آگهی:

از آنجائیکه بر اساس‌نامه شماره ۴۲۸۴۲ مورخ ۳۰/۰۹/۱۳۹۴ مدیرکل محترم دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور زمان برگزاری سراسری آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور تغییر نموده است. از اینرو زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداری‌های استان متعاقباً از طریق سایت استانداری اعلام خواهد شدو زمان و مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه مشخص می‌گردد.


استانداری گیلان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای (رشت، بندرانزلی ،آستارا ، تالش ، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لوشان، فومن ، رودبار ، ماسوله ،واجارگاه ، دیلمان ، سیاهکل ، احمد سرگوراب ، رضوانشهر ، خشکبیجار ، چابکسر ، جیرنده ، کوچصفهان، ماسال ، رودسر) از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تعداد ۶۱ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا را کلیک کنید

برای ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا را کلیک کنید

برای آمادگی آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. رحمان گفت:

    بسیار متشکرم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.