خانه » اطلاعیه های مهم » استخدام ۵۰ پرستار در دامغان

استخدام ۵۰ پرستار در دامغان

متن آگهی:

کمبود پرستار در کشور برطرف می شود/استخدام ۵۰ پرستار در دامغان

خبرگزاری مهر : دامغان – نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا دو سال آینده مشکل کمبود پرستار در کشور رفع خواهد شد، گفت: زمینه استخدام ۵۰ پرستار در دامغان فراهم شده است.
عبدالرحمن رستمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال تدوین برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی هستیم و آمادگی داریم تا با استفاده از نظرات کارشناسان نسبت به شناسایی مشکلات اقدام و آن را برطرف کنیم.
وی اضافه کرد: ۷۵ میلیارد ریال از سوی یک خیر دامغانی برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان شامل خرید پیشرفته ترین دستگاه ام ار تی، دستگاه سنجش تراکم استخوان، دستگاه سی تی اسکن و سونوگرافی اختصاص یافت که با خرید و تجهیز این امکانات بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع و از مراجعه آنان به دیگر شهرهای همجوار جلوگیری خواهد شد.
منطقه ویژه اقتصادی دامغان تصویب شد
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در دولت خبر داد و اظهار داشت: این مهم با اتفاقات خوبی همراه خواهد بود و توسعه اقتصادی شهرستان و مردم این خطه را به دنبار خواهد داشت.
رستمیان تبصره ۲۲ماده ۱۸۰ مصوبه مجلس شورای اسلامی را اقدامی مناسب در راستای توسعه متوازن سطح کشور دانست و افزود: از محل این بودجه، پروژه محور مواصلاتی دیباج به گلوگاه که ۵۰درصد آن سهم دامغان است اجرا و تا آخر شهریور ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین با بیان اینکه پرداختن به راه های مواصلاتی یکی از الویت های سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است، خاطرنشان ساخت:  در این سفر نواقص و کمبودهای کریدور شمال به جنوب رفع خواهد شد و سه کیلومتر از باند دوم محور دامغان – جندق نیز بررسی و ت

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.