خانه » اطلاعیه های مهم » جذب نیرو در اورژانس کشور؛ بزودی 

جذب نیرو در اورژانس کشور؛ بزودی 

متن آگهی:

خبر ۳ بهمن ۹۶: جذب نیرو در اورژانس کشور؛ بزودی 
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به کمبود نیرو در مجموعه اورژانس کشور، گفت: بزودی چندهزار نیرو جذب اورژانس می‌شوند.
به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در جلسه مشترک معاونین  و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۵۸۸ میلیون تومان جهت بازسازی امکانات و تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی قم اختصاص دادیم و هر هزینه‌ای انجام شود در سازمان اورژانس پرداخت می‌کنیم.
وی گفت: شهر قم بسیار استراتژیک و شاه‌راه است و بزودی چندین دستگاه آمبولانس نو در اختیار مرکز فوریت‌های قم قرار می‌گیرد.
کولیوند با اشاره به کمبود نیرو در مجموعه اورژانس کشور ادامه داد: در کل کشور دچار کمبود نیرو هستیم. دانشگاه علوم پزشکی قم با یک آزمون ورودی نیروی کارآمد دیپلمه و فوق دیپلمه جذب کند و برای مرکز فوریت‌ها پرورش دهد.
وی در این باره ادامه داد: بزودی چند هزار نیرو جذب اورژانس می‌شوند و ما در تمام کشور از تربیت نیرو حمایت می‌کنیم. تکنسین‌های اورژانس هم امورات پرستاران بیمارستانی و هم امورات کمک بهیاران را همزمان انجام می‌دهند و به این ترتیب سختی کار نیروهای اورژانس بسیار زیاد است. وزیر بهداشت پیوسته اورژانس را حمایت کردند و در خصوص جبران سختی کار پرسنل اورژانس قول مساعد داده‌اند.
بنابر اعلام ستاد اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، کولیوند ادامه داد: قم همچون تهران بستر مناسب برای اجرای طرح ۷۲۴  و ۲۴۷ را دارد و به این ترتیب، شهروندان قمی باید از این طرح‌ها آگاه شوند؛ چراکه جان بسیاری از هموطنان در  طرح ۲۴۷ نجات می‌یابد. صفر تا صد این طرح‌ها ایرانی است و دستگاه‌های مربوطه تولید داخل است. نجات جان یک انسان تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری ایسنا


خبر ۲۱ آذر ماه ۹۶ – رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی بااشاره به استخدام ۳۸۰۰نیروی تحصیلکرده در سال جاری دراورژانس کشور گفت: امیدواریم با استقرار ایستگاه های امدادی درمراکز صعب العبورعدالت رادر امدادرسانی رعایت کنیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نوری در مراسم رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور در پیست آبعلی گفت: کاهش مرگ و میر و کاهش معلولیت های حین تصادف امداد رسانی به حوادث ترافیکی و امداد رسانی به در راه ماندگان و ایجاد هماهنگی بین بخشی با سازمان های مسئول از جمله اهداف اورژانس پیش بیمارستانی است که امیدواریم با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه های مسئول بتوانیم به همه هدف هایی که تعیین کرده ایم، برسیم.

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی با اشاره به موفقیت های اورژانس کشور در زمان راهپیمایی اربعین و راهپیمایی حرم رضوی گفت: امیدواریم با استانداردسازی خودروها و ایمن سازی جاده ها ضمن تلاش برای کاهش آسیب های ترافیکی بتوانیم حوادث ترافیکی را در کشور کنترل کنیم.

وی افزود: در کشورمان تعداد مصدومان حوادث جاده ای بالاتر از نرم جهانی است و باید تلاش کنیم ضمن جلوگیری از بروز حوادث با استفاده از تجهیزات ایمنی مصدومان را با حداقل تلفات به مراکز درمانی برسانیم.

نوری با اشاره به اینکه ۳هزار و ۸۰۰ نیروی تحصیلکرده در سال جاری در اورژانس کشور استخدام شده اند، افزود: امیدواریم با استقرار ایستگاه های امدادی در مراکز روستایی و صعب و العبور بتوانیم عدالت را در امدادرسانی به در راه ماندگان و شهروندان مانده در برف داشته باشیم.

نوری به تخصیص ۱۶۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان حمل و نقل اورژانسی کشور خبر داد و گفت: از این تعداد تنها بخشی محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال همه آمبولانس ها به سازمان اورژانس تحویل داده شود تا بتوانیم با تجهیزات به روز به شهروندان و آسیب دیدگان خدمات رسانی کنیم.

وی گفت: هشت هزار و ۴۲۱ پایگاه داریم و ۹۰ دستگاه موتور آمبولانس، ۶۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۷۲۰ بخش بیمارستانی، ۱۲ هزار تخت بیمارستانی و سه هزار و ۲۸۵ آمبولانس بین بیمارستانی در طول آن خدمت رسانی می کنند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. با سلام
    کارشناسی برق هم می تواند در آزمون شرکت کند

    [پاسخ]

  2. vahid گفت:

    با سلام و احترام
    کار بسیار خوب و ضروری است
    اگر مقدور بود بنده رو در جریان استخدام قرار بدید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.