خانه » استخدام در استان کهگیلویه و بویر احمد » استخدام ۲۲۵ نفر در بخش‌ بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد

استخدام ۲۲۵ نفر در بخش‌ بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد

متن آگهی:

خبر ۱۱ خرداد ماه ۹۵

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم استقبال مردم از کلینیک دندانپزشکی یاسوج گفت: ۲۲۵ نفر در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی استان جذب می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امام‌‍‌‌بخش قائدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کمبود اعتبار و منابع مالی را مهمترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی دانست و اظهار کرد: با توجه به وضعیت مالی و اعتباری دانشگاه تاریخ دقیق هیچ پروژه‌ای در استان مشخص نیست و نمی‌توانیم زمان دقیق برای افتتاح پروژه‌ها اعلام کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح‌های عمرانی دانشگاه در سال گذشته گفت: در سال ۹۴، ۱۰۲ پروژه فعال عمرانی در ۴۸ هزار متر مربع و اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در استان در دست اقدام بوده که از این میزان اعتبار ۲۸ میلیارد تومان جذب شد.
قائدی تصریح کرد: کل پروژه‌های سال ۹۴ با در نظر گرفتن میزان پیشرفت ۸۰ درصدی در اولویت قرار گرفته و تکمیل شدند.
وی با بیان اینکه ۸۵ درصد پروژه‌های این دانشگاه در سال گذشته به بهره‌برداری رسید، افزود: از مجموع ۱۰۲ پروژه سال گذشته حوزه بهداشت و درمان استان ۷۰ مورد آن خانه بهداشت بوده که با همکاری کمیته امداد احداث شد، ۱۷ پروژه دیگر در سال جاری و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسؤول با اشاره به پیشرفت  ۸۵ درصدی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهر یاسوج افزود: برای تکمیل این بیمارستان نیازمند ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم، ضمن اینکه تلاش دانشگاه افتتاح این بیمارستان تا شهریور سال ۹۶ است.
قائدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکمیل بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عنوان کرد: عملیات احداث بیمارستان ۱۲ تختخوابی سوختگی یاسوج و هشت تختخوابی در شهرستان گچساران آغاز شده که فاز اول تکمیل و تحویل موقت شده است، فاز دوم این بیمارستان‌ها نیازمند ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار است.
معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به تکمیل سلف سرویس و همچنین کتابخانه دانشگاه گفت: این دو پروژه در مراحل پایانی قرار داشته که در صورت تکمیل اعتبار لازم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.
وی بهسازی زایشگاه‌های استان را از برنامه‌های مهم دانشگاه دانست و افزود: بهسازی زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مورد نیاز، ظرف چند ماه آینده این بخش بیمارستان امام سجاد به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسؤول تصریح کرد: بهسازی زایشگاه دهدشت در دستور کار است که به علت تغییر نقشه و جابه‌جایی تاکنون نتوانستیم این طرح را از طریق مناقصه واگذار کنیم، همچنین اعتبار مورد نیاز زایشگاه دیشموک توسط وزیر بهداشت تأمین شد.
قائدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کلینیک تخصصی شهرهای دهدشت و گچساران افزود: تاکنون کلینیک تخصصی دهدشت ۶۰ درصد و گچساران ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ که برای احداث این کلینیک‌ها مبلغ ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت فیزیکی دانشکده بهداشت و پرستاری را ۱۵ درصد ارزیابی کرد و افزود: برای تکمیل این دانشکده مبلغ ۱۴ میلیارد تومان  اعتبار نیاز است که تاکنون یک  میلیارد و ۲۰۰ تومان آن تخصیص یافته است.
وی تصریح کرد: اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه برای جا‌به‌جابی و مکان‌یابی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی با مشکل مواجه هستیم.
این مسؤول ساخت مرکز بهداشت در مناطق محروم تمنک، پوره زیلایی و روستای امامزاده غالب را از  دیگر برنامه‌های دانشگاه دانست و افزود: احداث بخش بیماران سرطانی ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این طرح نیازمند بیش از یک میلیارد تومان اعتبار است.
قائدی در خصوص احداث بخش ناباروری و پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: برای احداث بخش ناباروری مبلغی اختصاص داده شده، بخش پزشکی هسته‌ای با همکاری خیرین سلامت شروع شده است.
وی اضافه کرد: ۳۵۰ خانه بهداشت در استان وجود دارد که از این تعداد ۷۰ خانه بهداشت جدیداً احداث، تعمیر و تجهیز شدند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: کلینیک دندانپزشکی یاسوج با اعتبار ۳ میلیارد تومان احداث و تجهیز شد اما با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو نشده است.
قائدی تصریح کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۱۶۸ پروژه عمرانی بخش بهداشت و درمان با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
وی در پایان اضافه کرد: ۲۲۵ نفر نیروی جدید در بخش پرستاری، پزشکی، اتاق عمل، بهداشت محیط، آزمایشگاه، رادیولوژی، بهداشت خانواده، تجهیزات پزشکی، هوش‌بری، و .. جذب خواهیم داشت.
این مسؤول با بیان اینکه زمان ثبت‌نام این آزمون ۱۷ خرداد سال جاری است، عنوان کرد: این آزمون تحت نظارت سازمان سنجش کشور ۲۹ مرداد جاری طی دو مرحله عمومی، اختصاصی و مصاحبه برگزار می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.