خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » استخدام نیرو در منطقه ویژه اقتصادی سلماس

استخدام نیرو در منطقه ویژه اقتصادی سلماس

متن آگهی:

خبر ۳۱ مرداد ۹۴ – استخدام نیرو در منطقه ویژه اقتصادی سلماس با اعلام فراخوان انجام می‌شود 

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلماس گفت: با تکمیل ساختمان اداری منطقه ویژه اقتصادی سلماس، استخدام نیرو با اعلام فراخوان انجام می‌شود.
محمد رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  ارومیه، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس از مطالبات مردم این شهرستان از دهه ۷۰ است که به سبب برخی مشکلات قانونی مانع از اجرایی شدن آن شده و در سال ۸۹ به تصویب هیئت دولت رسید.
وی گفت: این منطقه در سه فاز اجرایی می شود که فاز نخست آن ۱۸۷ هکتار از اراضی ملی بوده و شناسایی شده و اکنون نیز در حال اجرای یک سری استعلامات از قبیل گاز است.
رحیمی، آذربایجان‌غربی را دارای ۵ پایانه مرزی و گمرک رسمی دانست و تصریح کرد: بازگشایی مرز رسمی سلماس نیز نقش موثری در اقتصاد این منطقه می‌تواند ایفا کند.
وی گفت: از آنجایی که مناطق ویژه اقتصادی خارج از محدوده استحفاظی محسوب می‌شوند سرمایه‌گذاران از برخی معافیت‌های مالیاتی و گمرکات برخوردار می‌شوند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلماس بیان کرد: مناطق ویژه اقتصادی با هدف تشویق تولیدکنندگان و انتقال فناوری داخلی به خارج ایجاد می‌شود و معافیت‌های مالیاتی و گمرکی سبب می‌شود تولیدکنندگان سود بیشتری ببرند.
وی افزود: بروکراسی اداری و اتلاف وقت سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین مشکلات و معضلات جذب سرمایه‌گذار است و در این باره منطقه ویژه اقتصادی زمانبدی ورود، خروج و ترخیص کالا و نیز بروکراسی اداری را کاهش می‌دهد و با محاسبه شرایط سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی، از ۲۴ درصد معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.
رحیمی به کالاهای معاف از گمرک اشاره و تصریح کرد: اگر مشابه کالا در کشور وجود داشته باشد ۱۰ تا ۱۵ درصد از معافیت گمرکی برخوردار می‌شود اما اگر مثل برخی داروها مشابهی در کشور نداشته باشد تا ۱۰۰ درصد از پرداخت هزینه گمرک معاف می‌شوند.
وی به نحوه استخدام نیرو در منطقه ویژه اقتصادی سلماس اشاره کرد و گفت: هنوز تا زمانی که ساختمان اداری آن شکل نیافته باشد استخدامی صورت نمی‌گیرد و در موعد مقرر نیز تلاش می‌کنیم با اعلام فراخوان استخدام نیرو سیستم بی‌طرفی را پیش‌رو قرار می‌دهیم و غیر از سیستم کارگاهی و عمرانی، منطقه ویژه اقتصادی سلماس تا ۱۰ نفر نیرو نیاز دارد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.