خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد اهواز

استخدام موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد اهواز

متن آگهی:

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد اهواز – بیمارستان تخصصی امیرکبیر اهواز در سال ۱۳۹۶ می رساند که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی Exam.ajums.ac.ir از روز پنجشنبه ۲۴/۱/۹۶ لغایت سه شنبه ۲۸/۱/۹۶ خواهد بود ومهلت تعیین شده تمدید نخواهد شد. لذا کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون فوق اقدام نمایند.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی

الف- شرایط عمومی استخدام:

۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام با یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

۳ – دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن تمام و حداکثر سن بر اساس مندرجات جدول ضمیمه این آگهی می باشد.

تذکر: تاریخ ۲۴/۱/۹۶ ( اولین روز ثبت نام) ملاک محاسبه سن داوطلبان می باشد.

۴-دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر.

۵-دارا بودن کارت پایان خدمت دوره سربازی یا معافیت دائم برای آقایان حداکثر تا تاریخ ۲۴/۱/۱۳۹۶

۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد موادمخدر

۷ – نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.

۸ – استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید، خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

ب- شرایط اختصاصی استخدام:

۱ – مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز در عنوان شغلی مورد تقاضا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در جدول ضمیه در این آگهی می باشد.

۲ – توضیح: مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و زارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

۳ –افراد دارای معافیت پزشکی در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تایید واحد طب کار مدیریت درمان استان مبنی بر توانایی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا پذیرش خواهند شد.

۴ – ارایه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی به هنگام مصاحبه علمی الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارایه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۵- در خصوص متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، موسسه هیچ گونه تعهدی مبنی بر لحاظ مدرک تحصیلی جدید آنها نخواهد داشت.

۶- حداقل معدل مدرک تحصیلی مورد قبول از داوطلبان ۱۲می باشد و متقاضیان بومی استان (متولد استان و یا حداقل دو مقطع تحصیلی در استان خوزستان) در اولویت می باشند

۷-شرایط رسته نگهبانی: حداقل معدل ۱۲ و دارابودن حداقل قد ۱۷۵ و تائیدسلامت و آمادگی جسمانی و روانی توسط پزشک معتمد/ حداکثر سن ۳۰ سال / موفقیت در آزمونهای   آمادگی جسمانی

۸- مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حد نصاب امتیاز آزمون و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان ۳ برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

ج- مراحل ثبت نام :

  • مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی ajums.ac.ir
  • ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
  • عکس ۴*۳ در سال جاری گرفته شده باشد(عکس تمام رخ)
  • عکس اسکن شده باید با فرمتjpg باشد.
  • اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد.
  • تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
  • حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۵ کیلو بایت کمتر و از ۲۰۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
  • حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
  • حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره۱) اسکن عکس ازروی کارت های شناسایی( کارت ملی، شناسنامه) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق ، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲) عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره۳) در صورت ارسال عکس غیر معتبر ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

تذکر مهم : اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که درصورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی ، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی

د- پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از پنجشنبه ۲۴/۱/۹۶ لغایت دوشنبه ۲۸/۱/۹۶ پیش از مراجعه به پایگاه Exam.ajums.ac.ir نسبت به واریز مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۵۸۲۱۳۲۴ بانک رفاه کارگران – شعبه میدان ۱۵ خرداد اهواز (کد شعبه ۲۹۹) به نام موسسه خدمات درمانی ولیعصر(عج) قائمشهر میلاد اهواز [قابل پرداخت در تمامی شعب بانک رفاه کارگران] به عنوان هزینه ثبت نام، اقدام نمایند و سپس با مراجعه به پایگاه Exam.ajums.ac.ir نسبت به تکمیل تقاضا نامه ثبت نام و ارایه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی شود. و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح ۲: ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و کد پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام ، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدامی نزد خود نگهداری نمایند

توضیح ۳: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه موسسه میلاد نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد.

تذکرمهم: با توجه به این که مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان ۳ برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضا نامه ثبت نام باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

ه: زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

ه – ۱) کارت شرکت در آزمون بر اساس کدرهگیری داوطلبان در دسترس داوطلبان جهت مشاهده و چاپ بر روی پایگاه اطلاع رسانی آزمون به نشانی Exam.ajums.ac.ir قرار خواهد گرفت.

ه – ۲) آزمون روز ۳۱/۱/۹۶ در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی باشد و کلیه مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

و: مواد آزمون:

و – ۱) به هریک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.

آزمون عمومی:

ریاضیات و آمارمقدماتی – زبان انگلیسی –   زبان و ادبیات فارسی- آشنایی مقدماتی با رایانه- معارف اسلامی – اطلاعات عمومی- استعداد و هوش

توضیح: اقلیت های دینی مصرح در قانون اسلامی جمهوری اسلامی ایران از پاسخ گویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان ، بر اساس مجموع ترازشده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی:

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول و پیوست ضمیه این آگهی انجام خواهد شد.

تذکر:

۱- هر داوطلب با توجه به نوع مدرک تحصیلی مجاز به انتخاب یک کد شغلی از جدول شماره یک مندرج در این آگهی خواهد بود.

۲- آزمون کتبی(عمومی و تخصصی) دارای حد نصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

۳ -استخراج فهرست افراد دارای حد نصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود.

۴ -نمره کل داوطلب بر اساس میانگین وزنی با وزن حاصل از ضریب ۱ برای نمره کل دروس عمومی و ضریب ۳ برای نمره کل دروس اختصاصی محاسبه می شود. ضمنا نمره کل دروس عمومی بر اساس میانگین وزنی با ضریب ۱ برای هریک از این دروس محاسبه می شود.

۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ گونه حق استخدامی ایجاد نمی کند.

۶ -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون ، گزینش و جذب در صورتی که محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

توضیحات تکمیلی:

– آن دسته از متقاضانی که در ردیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان ۳ برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می گیرند می بایست نسبت به ارایه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام موسسه در موعد مقرر قبل از برگزاری مصاحبه علمی اقدام نمایند.

– پذیرفته شدگان پس از آزمون و مصاحبه و طی گزینش و آموزش بکارگیری و از نظر استخدامی تابع قانون کارخواهد بود.


مستندات:

لینک آگهی و ثبت نام

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.