خانه » استخدام در استان تهران » استخدام مجموعه مدد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران

استخدام مجموعه مدد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران

متن آگهی:

مجموعه مدد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران  در نظر دارد برای تأمین نیروهای مورد نیاز خود به منظور تامین نیروی انسانی برای انجام وظایف و مسئولیتهای مشخص ، ۳۵ نفر از افراد واجدشرایط مرد را از طریق امتحان کتبی و مصاحبه شفاهی پس از طی مراحل گزینش به صورت قراردادی به شرح ذیل استخدام نماید.

عنوان شغلمحل جغرافیایی خدمتتعداد مورد نیازجنسیتشرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلیتوضیحات
مرد
تکنسین امور داروئیبرحسب نیاز مجموعه در داروخانه های تحت پوشش دانشگاه ایران۳۳*دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم و کاردانی و کارشناسی
خدماتبرحسب نیاز مجموعه در داروخانه های تحت پوشش دانشگاه ایران۲*دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم

۱- شرایط عمومی استخدام قراردادی

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۶/۱- نداشتن منع استخدام دردستگاههای دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی

۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام صورت می گیرد(به تشخیص دانشگاه )

۱۰/۱-داوطلبان صرفا از ساکنین استان تهران (با توجه به شیفت های ۲۴ ساعته) و ازمردان انتخاب می شوند.

۲- شرایط اختصاصی استخدام قراردادی

۱/۲- داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام وحداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم ، کاردانی وکارشناسی

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت۱۳۶۷/۵/۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری ویا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد حق علیه باطل

ب) جانبازان و آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، فرزندان یک‌سال و بالای یک‌سال اسارت و فرزند رزمندگان(با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ج) برادر شهداء، فرزند جانبازان بالای بیست و پنج درصد( ۲۵%)، فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال

د) داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت متبوع به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیررسمی آنها.

هـ) مدت خدمت سربازی

و) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

۲/۲- مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه  باشند.

۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز

۱/۳- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱۲/۷ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی www.employee.iums.ac.irr اقدام نمایند.

۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی:

الف) تکمیل برگ درخواست شغل

ب) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۳۰۰۰۰۰ (سیصد هزار) ریال به حساب شماره ۴۸۰۶۱۴۷۵۰۷ شناسه ۱۳۰۱۱۰۱۱۳۱دانشگاه علوم پزشکی ایران  نزد بانک ملت شعبه هجرت به­عنوان حق شرکت درامتحان عمومی و تخصصی داوطلبان قابل پرداخت می­باشد، ایثارگران پنجاه درصد(۵۰%) مبلغ مذکور را می­پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.

ج) یک قطعه عکس ۴×۳ ( متناسب با توضیحات سایت اینترنتی دانشگاه) بانضمام فیش بانکی اسکن و ارسال شود.

۳/۳- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی­شود.

۴/۳- مدارک مورد نیاز پس از قبولی درمرحله اول امتحان:

داوطلبان قبول شده درمرحله اول امتحان موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه به همراه اصل مدارک به کارگزینی مجموعه مدد ایران حضوراً ارائه و رسید دریافت نمایند. دانشگاه موظف است کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده وبرابر با اصل نماید.

-اصل فیش بانکی به همراه تصویر آن

– اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن

– اصل کارت ملی به همراه تصویر آن

– اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

– اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن(ویژه برادران)

– اصل پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت ازآن

– اصل مدارک دال بر ایثارگری ، از مراجع ذیربط به همراه تصویر آن

– اصل سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصویر آن

تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی انجام خدمات قانون پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.

۴- زمان ومحل توزیع کارت

آگهی بر روی سایت معاونت توسعه دانشگاه و اتوماسیون اداری و به صورت کاغذی در مراکز درمانی خواهد بود.

کارت ورود به جلسه امتحان توانمندی­های عمومی و تخصصی درروزهای سه شنبه و چهار شنبه  مورخ (۱۷/۱۲/۱۳۹۵ و ۱۸/۱۲/۱۳۹۵) از طریق سایت اینترنتی به آدرس employee.iums.ac.ir قابل چاپ خواهد بود. همچنین آزمون ۲۰/۱۲/۹۵ روز جمعه برگزار خواهد شد و محل امتحان در هنگام توزیع کارت به­ اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

۵- مواد امتحان برای مقاطع دیپلم و بالاتر عبارتند از :

۱/۵- امتحان توانمندی های عمومی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- فن­آوری اطلاعات ۴- معارف اسلامی ۵- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون به صورت چهارگزینه ای با اعمال ضریب طراحی می گردد. ضمناً نیم نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.

تبصره: اقلیت­های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می­باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع می­شود.

۵۰% نمره آزمون کتبی و ۵۰% نمره شفاهی خواهد بود.

۲/۵- کلیه داوطلبانی که دارای مدرک مهارتهای ICDL و دارای مهارتهای زبان انگلیسی می باشند به عنوان شرایط عمومی جهت جذب در الویت خواهند بود.

۳/۵- کلیه داوطلبانی که اطلاعات داروئی دارند، به عنوان شرایط عمومی جهت جذب در الویت خواهند بود.

۴/۵- سه برابر ظرفیت یعنی ۱۰۵ نفر انتخاب و در آزمون تخصصی(شفاهی) ۳۵ نفر انتخاب خواهد شد.

۶- تذکرات

۱/۶- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲/۶- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۳/۶- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل خواهند بود.

۴/۶- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین  مدارک معادل، برای شرکت در امتحان و استخدام معتبر نمی­باشد.

۵/۶- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور حکم استخدام، حکم مزبور لغو وبلااثر می­گردد.

۶/۶-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون در هر رشته شغلی با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می­­باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد، ابتدا نمره آزمون توانمندی­های تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود؛ و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی­های تخصصی(مصاحبه) انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در شرایط برابری نمره کل دو داوطلب ایثارگر و عادی ملاک انتخاب داوطلب ایثارگر خواهد بود.

۷/۶- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله دوم (مصاحبه شفاهی) پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.

۸/۶- پذیرفته‌شدگان اصلی پس از اعلام نهایی حداکثر یکماه فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل استخدام به واحد استخدام مؤسسه مراجعه نمایند.

۹/۶- از پذیرفته شدگان نهایی، تعهد محضری جهت اشتغال با صلاحدید مدیر مجموعه در محل مورد نیاز اخذ می­گردد. در صورت عدم اجرای تعهد و یا انصراف از خدمت حکم استخدامی آنان لغو و از وجود افراد ذخیره استفاده می شود.

۱۰/۶- لازم به ذکر است حداقل یک ماه دوره کارآموزی در داروخانه های تحت پوشش مجموعه مدد ایران الزامی است و اعلام رضایت کتبی مدیر داروخانه از نحوه عملکرد شخص در دوره کارآموزی ملاک پذیرفتن داوطلب می باشد.

۱۱/۶- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی به صورت همزمان خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

۱۲/۶- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

۱۳/۶-تاریخ اعلام نتیجه از طریق سایت دانشگاه به آدرس iums.ac.ir  می باشد اطلاعات تکمیلی در خصوص پذیرفته شدگان به میزان ۳  برابر ظرفیت متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱۶ /۱۴- از ذخیره افراد در تامین نیازهای بعدی مجموعه مدد با نظر کمیته استفاده خواهد شد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. علی گفت:

    ایا تمام رشته ها میتوانند شرکت کنند؟ ایا سابقه کار میخواهید؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.