خانه » استخدام در استان تهران » آگهی استخدام شرکت هواپیمایی نفت ایران

آگهی استخدام شرکت هواپیمایی نفت ایران

متن آگهی:

با استعانت از خداوند متعال بدین وسیله به اطلاع علاقه مندان محترم می رساند ، نظر به برنامه ریزی برای توسعه ناوگان شرکت هواپیمایی نفت ایران در آینده ، این شرکت به منظور تکمیل کادر پروازی خود در رشته های خلبانی و کمک خلبانی جهت خدمت در استان های خوزستان و تهران ، با اولویت استخدام خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و افراد بومی از متقاضیان با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید .
ثبت نام از روز شنبه ۹۳/۱۰/۲۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه ۹۳/۱۱/۰۴ ( به مدت ۱۵ روز ) می باشد.

عنوان شغل

حداکثر سن

توضیحات

خلبان

۵۵

دارا بودن گواهینامه ATPL، سابقه پروازی حداقل ۴۰۰۰ ساعت شامل ۵۰۰ ساعت خلبان یکم (  PIC) تایپ های شرکت (فوکر ۵۰ و فوکر ۱۰۰ و مرتبط) و دارا بودن تسویه حساب و رضایتنامه از آخرین شرکت هواپیمایی که مشغول به خدمت بوده اند.

کمک خلبان

۴۰

سابقه پروازی حداقل ۱۰۰۰ ساعت خلبان دومی  تایپ های شرکت (فوکر ۵۰ و فوکر ۱۰۰و مرتبط) و دارا بودن تسویه حساب و رضایتنامه از آخرین شرکت هواپیمایی که مشغول به خدمت بوده اند.

مدارک لازم جهت بارگذاری در سایت :

  • شناسنامه (کلیه صفحات ) ، کارت ملی ، عکس پرسنلی
  • مدرک تعیین کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی و آخرین مدرک تحصیلی
  • گواهینامه خلبانی CDL-IR , ATPL

توجه:

  1. تکمیل و ارسال مدارک به منزله تعهد استخدام نبوده و انتخاب از بین واجدین شرایط در اختیار شرکت هواپیمایی نفت ایران می باشد.
  2. پذیرفته شدگان از بین واجدین شرایط بعد از مصاحبه حضوری و موفقیت در گذراندن آزمایش های پزشکی و تائیدیه حراست شرکت در سقف سمت های مصوب انتخاب خواهند شد.
  3. احراز عدم سوء سابقه و پیشینه کیفری در ارتباط با شغل مورد تقاضا الزامی است.
  4. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی برای آقایان ضروری است.
  5. در صورت قبولی در تمام مراحل، نوع استخدام بصورت قراردادی خواهد بود.
  6. حقوق و مزایا بر پایه ضوابط وزارت کار و براساس ضوابط شرکت هواپیمایی نفت ایران می باشد.
  7. متقاضی می باست پس از اتمام ثبت نام(پس از اطمینان از صحت و کامل بودن اطلاعات)، آنرا نهایی کرده و فرم خود را تایید نماید. فرم هایی که توسط متقاضی به تایید نهایی نرسند ناقص تلقی شده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  8. لازم به ذکر است، چنانچه در هریک از مراحل ثبت نام، عدم صحت مطالب ارائه شده از سوی متقاضی احراز گردد، ثبت نام کان لم یکن تلقی شده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت نام متقاضی ندارد.
  9. داوطلبین محترم توجه داشته باشند جهت بارگذاری مدارک خود (تصویر شناسنامه ، کارت ملی و …) ، تمامی فایل های مربوطه را در قالب یک فایل فشرده شده (زیپ شده) قرار داده و ارسال نمایند.
  10. عکس پرسنلی به صورت جداگانه دریافت می گردد و فایل ارسالی می بایست از نوع JPG با حداکثر حجم ۱۰۰ کیلو بایت باشد

لینک آگهی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۷ دیدگاه تاکنون.

  1. ﻧﺎﺯﻧﻴﻦ گفت:

    ﻋﺎﻏﺎ ﺳﻼﻡ , ﻣﻦ ﺗﺎﺯﻩ ﮔﻮاﻫﻲ ﻧﺎﻣﻪ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﭘﺎﺭﻙ ﺩﻭﺑﻠﻢ ﺑﻠﺪﻡ ﻣﻴﺸﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﻦ??

    [پاسخ]

  2. امین گفت:

    اقا ۲۰ سال هست با فروغون تو باغ کار میکنم و تو این بیست سال فکر میکردم که خلبانم. حالا ۱۰ سال مفید خلبانی هم تو ش در بیاد ایا قبول میکنن؟ تازه چند بارم تو خواب هواپیمای بدون چرخ رو فرود اوردم.

    [پاسخ]

  3. صادق گفت:

    محسن جون اگه با شرایط تو جای دیگه ای خلبان گرفتن به من هم خبری بده

    [پاسخ]

  4. نام شما گفت:

    محسن جان اینا خلبان می خوان .دانشکده خلبانی که نیست کسیو میخوان که سابقه ۴۰۰۰ساعت پرواز داشته باشه نه اینکه بخواد خلبان شه … حالا جا افتاد

    [پاسخ]

  5. میثم گفت:

    آقا من لیفتراگ روندم..میشه شرکت کنم ؟

    [پاسخ]

  6. محسن گفت:

    سلام
    من که هرجا استخدامی هست ثبت نام میکنم خو این یکی هم روش با اینکه مدرکم مهندسی صتایع هستش ولی به خدا باور کنین همیشه دوست داشتم خلبان یه جنگنده باشم خیلی دوست دارم هنوز راستی من عینکی هم هستم و شماره ی عینکام ۵/۳ هستش در ضمن قدم ۱۷۰ و دندونام هم کج و کوله هستن ولی بازم میخوام خلبان بشم و میتونم میتونم ما میتوانیم بله منم هم میتونم

    [پاسخ]

  7. کاظم گفت:

    دست همگی درد نکنه ،واقعا عالیه،از اینکه همه چیز منظم ردیف شده ودر دسترسه ممنون.

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.