خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس

آگهی استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس

متن آگهی:

شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش HSE (ایمنی آتش نشانی، بهداشت و محیط زیست) در رشته های تحصیلی مرتبط (بشرح جدول ذیل) بصورت قراردادی مدت موقت و بصورت آزمایشی و بر اساس قانون کار و سازمان تأمین اجتماعی ، فقط از بین داوطلبان ذکور در الویت اول نیروهای بومی ساکن بندرعباس (ترجیحاً دارای حداقل ۲ تا ۳ سال سابقه کار مرتبط) از طریق برگزاری مصاحبه فنی/تخصصی دعوت به همکاری می نماید.

داوطلبان واجد شرایط در صورت تمایل لازم است، مدارک مورد نیاز اعلام شده را همراه با فرم تکمیل شده پیوست از طریق پست پیشتاز حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۵/۱۳۹۴ به صندوق پستی ۱۹۱۹۸۳۸۴۱۱ ارسال نمایند.

بدیهی است به مدارک ناقص و یا مدارک تحصیلی غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً هرگونه اطلاع رسانی بعدی از طریق همین سایت (www.pgsoc.ir)اعلام خواهد شد. (داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مشابه آن در بسیج الزامی است) لطفا فرم استخدام را از قسمت آلبوم تصاویر , قسمت استخدام تهیه و تکمیل بفرمایید .

مشخصات
۱ کارشناس /کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی( آتش نشانی ) – تعداد مورد نیاز ۲ نفر حداکثر سن ۳۵ سال
۲ کارشناسی/کارشناس ارشد بهداشت حرفه ای – تعداد مورد نیاز ۲ نفر حداکثر سن ۳۵ سال
۳ کارشناسی / کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست – تعداد مورد نیاز ۱ نفر حداکثر سن ۳۵ سال
۴ کارشناسی/ کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی – تعداد مورد نیاز ۱ نفر حداکثر سن ۳۵ سال
۵ کارشناسی/ کارشناسی ارشد بهداشت و تغذیه – تعداد مورد نیاز ۱ نفر حداکثر سن ۳۵ سال
مدارک مورد نیاز
۱. تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲ . تصویرسوابق کار
۳.تصویرکارت پایان خدمت/ معافیت دائم
۴. تصویر کارت ملی

لینک آگهی

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. سیمین گفت:

    شوهر من ۳سال پیش شرکت کرد و چند مرحله ازمون کتبی ومصاحبه داد وقبول شد اما روزی که از تهران رفت بندر عباس یکدفعه گفتند هفت صدم معدل شما پایین .یعنی درمدت یکسالی که شوهرمن ازمون داد متوجه معدل نشدید.برای ما هنوز جای سوال که چه عاملی باعث این اتفاق شد

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.