خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام شرکت نفت ایرانول

استخدام شرکت نفت ایرانول

متن آگهی:

مرداد ۹۶ – بدینوسیله به اطلاع می رساند شرکت نفت ایرانول (سهامی عام) در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد های مختلف عملیاتی واقع در بندرماهشهر، تعداد ۱۴ نفر

داناز داوطلبان بومی واجد شرایط را به شرح جدول ذیل در مقطع تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی و بالاتر از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

1n.qxd

الف) شرایط بومی بودن :

۱-   محل تولد داوطلب، یکی از شهرهای استان خوزستان باشد. لازم به ذکر است اولویت انتخابی با متولدین ماهشهر می باشد.

۲-   مدت چهارسال سنوات تحصیلی داوطلب در مقطع دبیرستان  به صورت متوالی در محل مورد تقاضا ( استان خوزستان) سپری گردیده باشد.در این راستا داوطلبان می بایست نسبت به ارائه تائیدیه تحصیلی معتبر با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل اقدام نمایند.

ب)  شرایط عمومی:

۳-     تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛

۴-     اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور (مصرح در قانون اساسی)؛

۵-     دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (غیرپزشکی)؛

۶-     عدم سوء پیشینه کیفری؛

۷-     نداشتن تعهد خدمت در دستگاهها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار؛

۸-     داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی، انجام معاینات طب صنعتی و اخذ تائیدیه مرتبط و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان؛

ج) شرایط اختصاصی:

۱-     موفقیت در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و مصاحبه فنی و تخصصی.

۲-     سکونت در بندرماهشهر ( بندر امام خمینی) و ارائه تعهد محضری جهت انجام وظیفه در محل تعیین شده از سوی شرکت نفت ایرانول.

۳-     حداکثر سن متقاضیان برای شغل ردیف ۱ حداکثر ۳۲ سال ، برای مشاغل ردیف های ۲، ۴،۶،۷ و ۲-۳، به میزان ۲۷ سال و برای مشاغل سایر ردیف ها به میزان ۲۴ سال می باشد.

۴-      حداقل معدل برای داوطلبان دانشگاههای دولتی  برابر ۱۴، فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد و پیام نور برابر ۱۶ ، فارغ التحصیل های دانشگاههای علمی و کاربردی برابر ۱۷ و جهت داوطلبان دیپلم برابر ۱۵ می باشد.

تبصره: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی و مدارک پایان خدمت و یا معافیت دائم بایستی قبل از تاریخ ۹۶/۰۵/۱۶ باشد.

د) سوابق مورد نیاز جهت ثبت نام و مهلت ثبت نام:

۱- ثبت نام واجدین شرایط از تاریخ ۹۶/۵/۲۳ لغایت ۹۶/۰۶/۰۱ انجام می پذیرد. همچنین کلیه اطلاع رسانی ها از طریق سایت مذکور صورت خواهد پذیرفت.

۲- داوطلبان از طریق مراجعه به سایت می بایست مشخصات و اطلاعات درخواست شده را به صورت صحیح و دقیق تکمیل نموده و پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی نسبت به دریافت کدرهگیری اقدام نمایند.

۳- فرمت تمامی عکس ها (اسکن ها) می بایست به صورت  jpeg بوده، عکس داوطلبان نبایست از عرض ۱۲۰ پیکسل، طول ۱۷۰ پیکسل و حجم ۲۰۰ کیلو بایت بیشتر گردد. همچنین حجم هر یک از مستندات درخواستی نیز نباید از ۲۰۰ کیلوبایت بیشتر گردد.

ه) زمان و محل برگزاری آزمون:

۱- کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ ۹۶/۰۶/۰۷ لغایت ۹۶/۰۶/۰۹ از طریق سامانه اینترنتی سایت ثبت نام، قابل دریافت می باشد.

۲- تاریخ برگزاری آزمون (عمومی و تخصصی)،  روز جمعه مورخ ۹۶/۰۶/۱۰ ساعت ۹ صبح و به آدرس بندر ماهشهر-ابتدای جاده کمربندی هندی جان – جنب بیمارستان تامین اجتماعی- مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۴ خلیج فارس بندر ماهشهر می باشد.

۳- به همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل کارت ملی جهت حضور در آزمون الزامی بوده و درغیراینصورت از ورود به جلسه امتحان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

و) نکات قابل توجه:

۱- چنانچه در هر یک از مراحل جذب مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در متن آگهی جذب این شرکت باشد، مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع جذب آنها حتی در مواردی که جذب نیز انجام شده باشد منتفی تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این رابطه را ندارد.

۲- هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک ردیف شغلی را دارا می باشد.

۳- نتایج آزمون کتبی حداکثر ۳ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) هیچگونه حق به کارگیری برای داوطلبان ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی و تخصصی، معاینات طب صنعتی و انجام گزینش با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.