خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان سال ۹۵ (اطلاعیه تغییر شرایط)

آگهی استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان سال ۹۵ (اطلاعیه تغییر شرایط)

متن آگهی:

اطلاعیه ۴ آذر : قابل توجه متقاضیان رده کارشناسی

  • حداقل معدل قابل قبول برای هر دو رده شغلی اپراتوری و کارشناسی که در جدول شماره ۱ در صفحه ۲ آمده است ۱۳ می باشد.
  • در جدول شماره ۳ صفحه ۸ نیازهای رده کارشناسی برای کد ردیف های شغلی ۳۰-۳۱-۳۲-۳۳-۳۴-۳۵-۳۷-۳۸ خانم ها و آقایان حق مشارکت خواهند داشت ، لیکن نسبت آقایان و خانم ها براساس موقعیت فیزیکی محل خدمت تعیین خواهد شد.
  • در جدول شماره ۳ صفحه ۸ نیاز رده کارشناسی برای کد ردیف شغلی ۳۰ علاوه بر رشته شیمی کاربردی ، شیمی محض نیز قابل قبول می باشد.

خبر ۲۰ آبان ۹۵: استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دو استان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد  به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از  تعداد ۳۹۰ ، واجدین شرایط  مرد را بر اساس جداول پیوست شماره ۲ و ۳ از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، آزمون مهارت (برای مشاغل اپراتوری) کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، طب صنعتی (جهت سنجش سلامت و توانایی جسمی و روحی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین  اجتماعی جذب نماید.

شرایط عمومی:

  • تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
  • عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تأیید مراجع ذیصلاح
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی (دارا بودن معافیت دائم پزشکی در مشاغل کارشناسی بلامانع می باشد)
  • داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۰/۱
  • داشتن سلامتی و توانایی کامل جسمی و روحی جهت انجام فعالیت های شغلی طبق تأیید مرکز بهداشت حرفهای شرکت فولاد مبارکه
  • تایید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه

جدول شماره ۱ : شرایط اختصاصی

۱

جدول شماره ۲: نیازهای نیروی انسانی در رده اپراتوری

جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ بر روی آنها کلیک کنید
۲
جدول شماره ۳: نیازهای نیروی انسانی در رده کارشناسی

جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ بر روی آنها کلیک کنید

۳

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان اینجا کلیک نمایید

توضیح مهم: افراد دارای مدرک بالاتر (به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه) می توانند در مقطع پایین تر شرکت نمایند، لیکن می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند. لذا امکان تغییر ردیف یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و در طول اشتغال (با درخواست شخصی) حداقل تا ۷ سال امکان پذیر نمی باشد و در این خصوص تعهد محضری اخذ خواهد شد.

توضیحات شرایط اختصاصی:

دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی مطابق با شرایط اعلام شده الزامی بوده و در زمان ثبت نام این مدارک اخذ خواهد شد.

جزییات و تسهیلات سنی متقاضیان :

  • مبنای محاسبه حداکثر سن، تا روز چهارشنبه مورخ  ۹۵/۱۰/۱ می باشد.
  • مدت خدمت نظام وظیفه انجام شده به حداکثر سن اضافه می گردد.
  • متقاضیانی که در شرکتهای پیمانکاری مستقر در فولاد مبارکه اشتغال دارند (یا داشته اند) به شرط پرداخت حق بیمه، به ازای هر سال سابقه یک سال (تا سقف ۳ سال) به حداکثر سنی آنان اضافه میشود. این دسته از داوطلبین می بایست فرم تکمیل شده ” تایید سابقه فعالیت در شرکت های پیمانکار” (قابل تهیه در خدمات پرسنلی پیمانکاران) را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند.
  • فرزندان معزز شهدا و جانبازان ۲۵% و بالاتر که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان معرفی می شوند به میزان ۳ سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی، در کلیه مراحل آزمون شرکت نموده و به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان مراجعه نمایند.
  • در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق، سن متقاضیان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۵ سال نباید بالاتر باشد.
  • متقاضیان مشاغل رده اپراتوری می بایست بومی یکی از استان های اصفهان یا چهار محال و بختیاری باشند.

توضیح: متقاضی بومی به  فردی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد:

الف: محل صدور شناسنامه وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد.

ب: محل اخذ دیپلم وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

  • تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام که می بایست با دقت و صداقت تکمیل گردد.
  • اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود)
  • اسکن مدرک تحصیلی (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرایط اطلاعیه
  • اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
  • توضیح:  تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست قبل از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون شنبه مورخ ۹۵/۹/۱۳ باشد.
  • اسکن عکس ۳×۴ جدید (با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام)
  • پرداخت الکترونیکی مبلغ ۳۸۰۰۰۰ (سیصد و هشتاد هزار) ریال در وجه دانشکده فنی شهید مهاجر بابت ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طریق سامانه ثبت نام

توضیح: امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام و مهلت آن:

  • با توجه به اینکه آزمون ها، ارزیابی نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط متقاضی انجام می شود لازم است متقاضیان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازهاو شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها یک ردیف شغلی(یک کد ثبت نام) اقدام نمایند.
  • متقاضیان واجد شرایط می بایست از روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۹/۳ تا روز شنبه مورخ  ۹۵/۹/۱۳ به سامانه www.mohajertc.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.
  • لازم است متقاضیان قبل از مراجعه به سامانه (وب سایت) ثبت نام ، نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

زمان توزیع کارت و آزمون:

  • متقاضیان می توانند از جمعه ۹۵/۹/۲۶ تا یکشنبه ۹۵/۹/۲۸ با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
  • آزمون در روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۵/۱۰/۱ ، ۹۵/۱۰/۲ و ۹۵/۱۰/۳ برگزار خواهد شد.
  • همراه داشتن شناسنامه عکسدار یا کارت ملی در روز آزمون الزامی میباشد.

تذکر مهم: با توجه به اینکه کلیه اطاع رسانی های آزمون از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد لذا متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از مراحل، جزییات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.

فرآیند استخدام شامل مراحل زیر می باشد:

۱- ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری

۲- آزمون کتبی: آزمون کتبی برای تمام رده های شغلی شامل آزمون علمی مبتنی بر سوالات چهار گزینه ای با احتساب نمره منفی می باشد. سوالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته های مورد نیاز طراحی شده و مفاد درسی مورد آزمون طبق موارد زیر می باشد:

*رده اپراتوری

منابع آزمون کتبی (دانشی) شامل سه بخش:

  • عمومی شامل: زبان انگلیسی، آشنایی با مهارت های رایانه ای ICDL و اطلاعات عمومی با وزن ۲۰%
  • توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی با وزن ۳۰%
  • تخصصی: شامل دروس تخصصی مقطع دیپلم با وزن ۵۰% (طبق جدول شماره ۲ پیوست)

*رده کارشناسی

منابع آزمون کتبی (دانشی) شامل سه بخش:

  • عمومی شامل: زبان انگلیسی، آشنایی با مهارت های رایانه ای ICDL و اطلاعات عمومی با وزن ۲۰%
  • توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی با وزن ۲۰%
  • تخصصی شامل دروس تخصصی هر رشته با وزن ۶۰% (طبق جدول شماره ۳ پیوست)

 

۳- آزمون مهارت (برای متقاضیان رده اپراتوری) : نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) به این مرحله راه می یابند. این مرحله شامل آزمون مهارتی-علمی ردیف شغلی انتخاب شده می باشد.

۴- مصاحبه فنی-تخصصی: نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند در مصاحبه فنی-تخصصی شرکت می نمایند.

۵- کانون ارزیابی شایستگی (برای متقاضیان رده کارشناسی (نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) به این مرحله راه می یابند. این کانون جهت سنجش شایستگی و صاحیت های حرفه ای به همراه مصاحبه فنی-تخصصی می باشد.

۶- طب صنعتی و گزینش: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی متقاضیان (با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتر به تعداد درج شده در  اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی بدو استخدام و فرآیند گزینش دعوت خواهند شد. در این مرحله سلامتی و توانایی کامل جسمی و روحی جهت انجام فعالیت های شغلی طبق تأیید مرکز بهداشت حرف های شرکت فولاد مبارکه ارزیابی می گردد. در صورتی که متقاضی فاقد شرایط این مرحله باشد از فرآیند حذف و از نفر بعدی دعوت به عمل می آید.

۷- تشکیل پرونده: نفراتی که کلیه مراحل قبل را با موفقیت طی نمایند جهت تشکیل پرونده (شامل: استعلام مدارک ارائه شده، آزمایش عدم سوء استفاده از مواد  اعتیادآور، عدم سوء پیشینه و … ) دعوت می شوند.

۸- انعقاد قرارداد، شروع به کار و آموزش بدو استخدام: در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج مراحل قبل، جهت شروع به کار و آغاز دوره کارآموزی در شغل مربوطه از فرد  دعوت می شود.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان اینجا کلیک نمایید

توضیحات و تذکرات اطلاعیه استخدامی:

۱- متقاضیان می بایست مدرک تحصیلی (با در نظر گرفتن رشته، گرایش و معدل) مطابق با جدول نیازها (جدول پیوست) را ارائه دهند و افراد دارای مدارک بالاتر (به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه) می توانند در مقطع پایین تر شرکت نمایند. لیکن این افراد می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر
خودداری نمایند.

۲- نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا رده شغلی مرتبط با ارتقا  تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد.

۳- با توجه به استعام مدرک تحصیلی از مراجع ذی صلاح، به تقاضای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی پایین تر از مدارک اعلام شده در این اطلاعیه و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴- مدارک و مستندات مورد نیاز اعلام شده در این اطلاعیه، تا زمان کنترل مدارک دریافت نمی گردد و با تکیه بر اصل اعتماد و صداقت، اطاعات اعام شده از طرف  متقاضیان (شامل شرایط اعام شده در جداول ۱-۲-۳) ملاک عمل قرار می گیرد، ولی چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز گردد، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق  مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری شده و قرارداد وی فسخ خواهد گردید.

۵- کارکنان شاغل در شرکت فولاد مبارکه که دارای مدرک تحصیلی منطبق با نیازهای اعام شده در جدول نیازها هستند و متقاضی پذیرش مدرک خود می باشند، جهت ارزیابی می بایست در فرآیند جذب ثبت نام و در آزمون ها شرکت نمایند.

نمره کتبی  توضیح: فرزندان معزز شهدای مشمول این بند با ضریب ۱/۲ و سایر کارکنان با ضریب ۱/۱۵ محاسبه شده و در صورت قرار گرفتن در حدنصاب، به مرحله بعد راه می یابند.

۶- متقاضیانی که قبلاً در آزمون های جذب نیروی فولاد مبارکه شرکت نموده و پذیرفته  نشده اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط ازم میتوانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

۷- معاینات طب صنعتی و آزمون های توانایی جسمی و روحی با معیار توانمندی فردی برای فعالیت در مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می باشد.

۸- متقاضیان بومی شهرستان مبارکه و فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته فولاد مبارکه در شرایط مساوی در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

۹- نیازهای استخدامی در ردیف های اعلام شده در مقطع دیپلم پس از اعمال سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان که دارای شرایط عمومی استخدام می باشند، تامین خواهد شد. لذا برای متقاضیان ایثارگری که در تمامی مراحل فرآیند جذب (از جمله کتبی، مهارت و …) شرکت نموده و حداقل ۸۰% نمره آخرین فرد راه یافته به مرحله بعد را کسب نموده و سپس از طرف بنیاد شهید استان اصفهان در لیست سهمیه قرار بگیرند. سهمیه مربوط به ایثارگران برای آنها لحاظ خواهد شد. لازم به ذکر است سهمیه مذکور صرفا در مقطع دیپلم اعمال خواهد شد. این گروه از داوطلبان ازم است وضعیت ایثارگری خود را در فرم تقاضانامه ثبت نام در سامانه مربوطه مشخص نمایند.

۱۰- ایثارگرانی که در خارج از حوزه فعالیت بنیاد شهید و ایثارگران استان اصفهان قرار دارند می بایست به اداره استان مربوطه مراجعه نمایند تا هماهنگی لازم با اداره بنیاد شهید و ایثارگران استان اصفهان صورت پذیرد.

۱۱- تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی بر اساس نیاز در هریک از واحدهای شرکت یا تابعه، در اختیار شرکت فولاد مبارکه بوده و قابل تغییر نمی باشد. محدوده جغرافیایی سکونت برای متقاضیان، حوزه سرویسهای عمومی ایاب و ذهاب فعلی شرکت میباشد و شرکت فولاد مبارکه هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که خارج از این محدوده ساکن می باشند را نخواهد داشت و هیچ گونه مسیر سرویس دهی یا ایستگاه جدیدی اضافه نخواهد شد.

توضیح: محدوده سرویس دهی شامل: اصفهان، شهرکرد، بروجن، بلداجی، فرخ شهر، مبارکه، شهرضا، شاهین شهر، زرین شهر، سپاهان شهر، بهارستان، فولاد شهر، نجف آباد، باغ بهادران، خمینی شهر، کلیشاد، زازران، واشان، چمگردان، سده لنجان، ورنامخواست، دیزیچه، صفاییه، قهنویه، حسن آباد، دهنو، کرکوند، مجلسی، طالخونچه، دهاقان، پوده، خوراسگان، سیاهبوم، یزدآباد، سفید دشت، چرمهین، کچوییه، سهر و فیروزان، کلیسان، کافشان، زفره  ، دهسرخ، اراضی، باغملک، لنج، زیبا شهر، نکو آباد، اسماعیل ترخان، وینیچه، او حوض ماهی، قمیشلو، درچه، سورچه، قهه، یزدان شهر، قهدریجان، قلعه ایبید، قلعه قاسم، علی آباد جمبزه ، حسین آباد کرسگان  و امیرآباد یزدانشهر می گردد.

جهت دانلود فایل PDF شرایط آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. سعید گفت:

    ده صفحه سوال که میدن دست مردم میشه ۱۰۰۰ تومن.چرا اینقد بابت ثبت نام پول میگیرید؟

    [پاسخ]

  2. کلانتری گفت:

    حیف پول……………

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.