خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام شرکت فولاد زرند ایرانیان

آگهی استخدام شرکت فولاد زرند ایرانیان

متن آگهی:

شرکت فولاد زرند ایرانیان (سهامی خاص) به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در کرمان، و کارخانجات خود در منطقه شهرستان زرند از بین واجدین‌ شرایط (مرد) در مقاطع تحصیلی دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی وکارشناسی ارشد از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه(فنی، تخصصی، مهارتی و روانشناختی) و به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می‌نماید.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای اطلاع از شرایط استخدام به پایگاه اینترنتی www.jobmidhco.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و شرایط اعلام شده ، در صورت واجد شرایط بودن حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۳/۱۲ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول نیازهای نیروی انسانی شرکت فولاد زرند ایرانیان در مقاطع دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد

کد شغلتخصص مورد نیازمقطع تحصیلیرشته وگرایش تحصیلیحداقل سابقه کارحداقل معدلمحل خدمتتعداد
۱۰۱مسئول ایمنی و آتش نشانیکارشناسیآتش نشانی ( کلیه گرایش ها)-مهندسی ایمنی صنعتی/ صنایع گرایش ایمنی۳۱۳شهرستان زرند۳
کارشناسی ارشدمهندسی ایمنی صنعتی/ صنایع گرایش ایمنی۳۱۵
۲۰۲کارشناس ایمنیکارشناسیمهندسی ایمنی صنعتی / مهندسی ایمنی بازرسی فنی۲۱۳شهرستان زرند۳
کارشناسی ارشدمهندسی ایمنی صنعتی / مهندسی ایمنی و بازرسی فنی۲۱۵
۳۰۳مسئول بهداشت صنعتیکارشناسیمهندسی بهداشت حرفه ای۳۱۳شهرستان زرند۳
کارشناسی ارشدمهندسی بهداشت حرفه ای۳۱۵
۴۰۴مسئول محیط زیستکارشناسیمهندسی محیط زیست/مهندسی شیمی(گرایش محیط زیست)/مهندسی عمران (محیط زیست)/مهندسی بهداشت محیط۳۱۳شهرستان زرند۳
کارشناسی ارشدمهندسی محیط زیست/مهندسی شیمی(گرایش محیط زیست)/مهندسی عمران (محیط زیست)/مهندسی بهداشت محیط۳۱۵
۵۰۵کارشناس برقکارشناسیمهندسی برق ، الکترونیک و الکتروتکنیک۲۱۳شهرستان زرند۱۰
کارشناسی ارشدمهندسی برق ، الکترونیک و الکتروتکنیک۲۱۵
۶۰۶کارشناس مکانیککارشناسیمهندسی مکانیک (سیالات و جامدات)۲۱۳شهرستان زرند۱۲
کارشناسی ارشدمهندسی مکانیک (سیالات و جامدات)۲۱۵
۷۰۷کارشناس متالورژیکارشناسیمهندسی شیمی / مهندسی مواد و متالورژی۲۱۳شهرستان زرند۵
کارشناسی ارشدمهندسی شیمی / مهندسی مواد و متالورژی۲۱۵
۸۰۸کارشناس صنایعکارشناسیمهندسی صنایع (گرایش های مختلف)۲۱۳شهرستان زرند۱۷
کارشناسی ارشدمهندسی صنایع (گرایش های مختلف)۲۱۵
۹۰۹کارشناس کامپیوتر و ITکارشناسیمهندسی کامپیوتر (سخت افزار- نرم افزار) مهندسی فناوری اطلاعات۲۱۳شهرستان زرند۲
کارشناسی ارشدمهندسی کامپیوتر (سخت افزار- نرم افزار) مهندسی فناوری اطلاعات۲۱۵
۱۰۰۱افسر ارشد آتش نشانیکاردانیآتش نشانی ( کلیه گرایش ها)، ایمنی صنعتی۲۱۳.۵شهرستان زرند۱۲
۲۰۰۲افسر ایمنیکاردانیآتش نشانی ( کلیه گرایش ها)- ایمنی صنعتی ، مکانیک، برق، متالورژی۲۱۳.۵شهرستان زرند۶
۳۰۰۳آتش نشاندیپلمریاضی فیزیک – تجربی۲۱۵شهرستان زرند۹
۴۰۰۴تکنسین نت آتش نشانیدیپلمبرق – مکانیک-ریاضی فیزیک – تجربی۲۱۵شهرستان زرند۳
۵۰۰۵اپراتور اتاق کنترل آتش نشانیدیپلمکامپیوتربرق – مکانیک-ریاضی فیزیک – تجربی۲۱۵شهرستان زرند۱۲
۶۰۰۶کارشناس بازرگانیکارشناسی
—————
کارشناسی ارشد
مدیریت بازرگانی۲۱۳
————–
۱۵
شهرستان زرند۲

شرایط عمومی
۱. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲. تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳. نداشتن سوء پیشینه
۴. عدم اعتیاد به مواد مخدر
۵. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
۶. داشتن سلامتی و توانائی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت
شرایط سنی
۱- حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان دیپلم ۲۴ سال(متولدین ۱۳۷۰/۱/۱ و بعد از آن) ، فوق‌دیپلم ۲۶ سال (متولدین ۱۳۶۸/۱/۱ و بعد از آن) و لیسانس ۳۰ سال (متولدین ۱۳۶۴/۱/۱ و بعد از آن) می‌باشد.
۲- مدت زمان سربازی به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.
۳- سابقه کار مفید و مرتبط با رشته تحصیلی، و یا سابقه کار مرتبط در شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع های شرکت فولاد زرند ایرانیان که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.(حداکثر سن قابل قبول دیپلم ۳۰ سال ، فوق دیپلم ۳۲ سال و لیسانس۳۶ سال)
تذکرات مهم
۱- حتما بخش راهنمای ثبت نام مطالعه شود.
· ثبت دقیق شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل الزامی است (لازم به توضیح است اطلاع رسانی در مورد زمان ویرایش اطلاعات ، زمان دریافت کارت و محل آزمون فقط از طریق سایت، پیامک و ارسال ایمیل خواهد بود .
۲-متقاضیان بومی شهرستان زرند در اولویت قرار دارند. بومی به فردی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
۱- ۲- محل تولد یا محل صدور شناسنامه فرد یا پدر، یکی از توابع شهر زرند باشد.
۲- ۲- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع توابع شهر زرند
توضیح ۱ : فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع توابع شهر زرند باشد نیز بومی تلقی می‌شوند.
۳- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع های فولاد زرندکه در این مجتمع‌ها مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد .
۴- متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های جذب نیروی فولاد زرند ایرانیان شرکت نموده و پذیرفته نشده‌اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.
۵- محل خدمت متقاضیان، بنا بر شغل و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی در محل‌های اعلام شده در جدول فوق می‌باشد.
۶- پذیرفته‌شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.
۷- پذیرفته‌شدگان نهایی در طی دوره قرارداد موقت سه ماهه مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.
۸- شرکت فولاد زرند ایرانیان هیچ‌گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته‌‌شدگان نخواهد داشت.
۹- معاینات پزشکی و آزمون‌های سلامت و توانایی جسمانی برای فعالیت در محیط‌های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می‌باشد.
۱۰- با توجه به اینکه پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می‌بایست صرفا با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار مشغول گردند و هیچگونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی‌باشد.
۱۱- متقاضیانی که فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی اعلام شده هستند مجاز به شرکت در آزمون می باشند و از پذیرش افرادی که فاقد این مدرک باشند خودداری خواهد شد .

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک

داوطلبان از تاریخ ۱۳۹۴/۳/۱ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر لغایت ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۴/۳/۱۲ مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند.
· فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴×۳ با زمینه سفید و فرمت JPG و حداکثر حجم ۱۰۰کیلو بایت
· فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی(فارغ التحصیلی) منطبق با جدول اعلام نیاز با فرمت JPG و حداکثر حجم ۱۰۰کیلو بایت و کاملا خوانا(در صورت خوانا و واضح نبودن داوطلب مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود)
· فایل اسکن شده کارت ملی متقاضی فرمت JPG و حداکثر حجم ۱۰۰کیلو بایت و کاملا خوانا(در صورت خوانا و واضح نبودن داوطلب مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود)
· فایل اسکن شده کارت ملی پدر فرمت JPG و حداکثر حجم ۱۰۰کیلو بایت و کاملا خوانا(در صورت خوانا و واضح نبودن داوطلب مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود)
· اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی فرمت JPG و حداکثر حجم ۷۰کیلو بایت و کاملا خوانا(در صورت خوانا و واضح نبودن داوطلب مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود)
· اسکن سوابق بیمه تأمین‌اجتماعی فرمت JPG و حداکثر حجم ۱۰۰کیلو بایت- این قسمت باید از سایت بیمه تامین اجتماعی یا شعبات بیمه تامین اجتماعی دریافت شود – کاملا خوانا(در صورت خوانا و واضح نبودن داوطلب مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود)

لازم به توضیح است مدت زمان فوق تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
· متقاضیان شرکت در آزمون میبایست پس از پایان ثبت‌نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.به ثبت‌نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسؤلیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
· ثبت دقیق شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل الزامی است (لازم به توضیح است اطلاع رسانی در مورد زمان ویرایش اطلاعات ، زمان دریافت کارت و محل آزمون فقط از طریق سایت، پیامک و ارسال ایمیل خواهد بود .
· توضیح ۱ : لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به ‌عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ می‌گردد.
(توضیح مهم: در زمان مصاحبه لازم است نسخه‌ی اصل کلیه مدارک ارائه شده در پایگاه اینترنتی توسط متقاضی تسلیم گردیده و برابر با اصل گردد.)
توضیح ۲ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
توضیح ۳: در کلیه مراحل ممکن است درصورت نیاز به صورت پیامک یا ارسال ایمیل به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد، لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن دقت کافی مبذول گردد.

زمان ویرایش اطلاعات ، برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

۱- زمان ویرایش اطلاعات از ۱۳۹۴/۳/۱۷ تا تاریخ ۱۳۹۴/۳/۲۱

۲- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان از روز ۱۳۹۴/۳/۲۴ تا ساعت ۲۳:۵۹ تاریخ ۱۳۹۴/۳/۲۸ ، از طریق پایگاه اینترنتی مذکور طبق شماره رهگیری ارائه شده، امکان‌پذیر است. بدیهی است از ورود افراد فاقد کارت ورود به جلسه به سالن آزمون جلوگیری خواهد شد.

۳- آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۴/۳/۲۹ برگزار خواهد شد و اطلاعات لازم در طول تاریخهای اعلام شده برای دریافت کارت از طریق پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

مواد آزمون

۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌‌های نادرست برگزار می‌گردد.
۲-آزمون کلیه‌ی مقاطع تحصیلی شامل۴۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی می‌باشد. سؤالات عمومی شامل معارف‌اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی و سؤالات تخصصی شامل مطالب تخصصی رشته شغلی مورد نظر در جدول اعلام نیاز خواهد بود.

توضیح: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.(حتما بخش منابع آزمون مطالعه شود)

اعلام نتایج آزمون

نفرات ممتاز شرکت کننده در آزمون برای مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد .

زمان ثبت نام از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه اول خرداد ۱۳۹۴ می باشد

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. غلام منصوری گفت:

    ناظررنگ یک شرکت خصوصی هستم مدت زمان۱۳سال در پروژههای نفتی در مناطق کل کشور کارکردم میخواهم یک شغل دولتی داشته باشم لطفاراهنماییم کنید ممنون

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.