خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » استخدام شرکت پارس فولاد سبزوار(اعلام زمان برگزاری آزمون)

استخدام شرکت پارس فولاد سبزوار(اعلام زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۸ اردیبهشت ۹۷: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت پارس فولاد سبزوار

به اطلاع شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت پارس فولاد سبزوار د رعنوان شغلهای اتش نشان ( کد شغل ۱۰۴ ) ، تکنسین فوریتهای پزشکی ( کد شغل ۱۰۵ ) ، بهیار ( کد شغل ۱۰۶ ) و آتش نشانها و راننده ( کد شغل ۱۰۸ و ۱۰۷ ) می رساند آزمون کتبی مروبط به این کد شغلها در روز دوشنبه مورخ مورخ ۹۷/۰۲/۱۰ رأس ساعت ۹ صبح در محل شرکت پارس فولاد سبزوار ( کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار – اسفراین ) برگزار می گردد
تذکرات مهم :
– حضور متقاضیان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون درمحل آزمون الزامی است .
همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی وشناسنامه) الزامی می باشد .بدیهی است از ورود افراد فاقد کارت شناسایی به جلسه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد .
– همراه داشتن تلفن همراه ،کتاب ،کیف و… درجلسه آزمون اکیدا ممنوع می باشد .
– متقاضیان خودکار، مداد، پاک کن ومدادتراش همراه داشته باشند .
داوطلبان شرکت کننده در عنوان شغلهای فوق (۱۰۴-۱۰۵-۱۰۶-۱۰۷-۱۰۸) که درمرحله اولیه بررسی مدارک ارسالی تایید نگردیده اند در اسرع وقت اطلاع رسانی می گردد .


خبر ۱۷ اسفند ۹۶: اطلاعیه برگزاری آزمون استخدام شرکت پارس فولاد سبزوار

به اطلاع شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت پارس فولاد سبزوار در عنوان شغلهای ” کارشناس محیط زیست و انرژی (کد شغل ۱۰۱)”، ” کارشناس ایمنی صنعتی (کد شغل ۱۰۲) و “کارشناس بهداشت حرفه ای (کد شغل ۱۰۳)” می رساند آزمون کتبی مربوط به این کد شغلها در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ رأس ساعت ۹ و در محل شرکت پارس فولاد سبزوار برگزار می گردد. لذا شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایند

در خصوص تاریخ برگزاری آزمون کتبی سایر کد رشته ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ آذر ماه ۹۶ – شرکت پارس فولاد سبزوار به منظور تامین نیروی انسانی واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) خود، از میان واجدین شرایط مرد، در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس و از طریق آزمون کتبی، ارزیابی آمادگی جسمانی، مصاحبه و طب صنعتی بصورت قرارداد موقت، در قالب شرکت تأمین نیرو و طبق ضوابط کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نماید.
متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط جذب و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ ۹۶/۰۹/۱۴ لغایت ۹۶/۰۹/۲۲ ، دفترچه راهنمای آزمون را از لینک زیر دریافت نمایند.

جهت دانلود دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.