خانه » استخدام در استان بوشهر » استخدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه

استخدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه

متن آگهی:

خبر ۱۲ اسفند ماه ۹۶ – شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در نظر دارد برای تأمین نیروهای مورد نیاز خودجهت خدمت در واحدهای تابعه بر اساس مجوز برنامه PHC شهری (کارشناس تغذیه ) و برنامه پزشک خانواده (ماما ) تعداد ۲ نفراز افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون کتبی تخصصی و پس از طی کردن مراحل گزینش توسط هسته گزینش دانشگاه به صورت قراردادی ( پزشک خانواده و شرکتهای طرف قرارداد ) به شرح ذیل جذب نماید.

جدول رشته های شغلی مورد نیاز

عنوان شغلمحل جغرافیایی خدمتتعداد مورد نیازجنسیتشرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلیتوضیحات
زنمرد
مامامرکز خدمات جامع سلامت روستایی امام جعفر صادق ع شول۱*کاردان /کارشناس ماماییفقط بومی شهرستان گناوه
کارشناس تغذیه و رژیم درمانیمراکز شهری گناوه۱**کارشناس تغذیه و رژیم درمانیبومی شهرستان و استان

۱- شرایط عمومی جذب

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۶/۱- نداشتن منع استخدام دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی

۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۹/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس دستورالعمل مصوب از سوی هیأت امناء موسسه

۱۰ /۱ دارای گواهی پایان انجام طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان مربوطه باشند.

۲- شرایط اختصاصی جذب

۱/۲اولویت ها:

افراد ی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند بترتیب در اولویت پذیرش قرار دارند:

۱- بومی به ترتیب محل مورد تقاضا،شهرستان ،استان ( در مورد ماما فقط بومی محل خدمت و شهرستان جذب می گردد )

۲- ایثارگران بر اساس بند۸. آگهی مربوطه

۳- در شرایط کسب امتیاز یکسان فی ما بین شرکت کنندگان در آزمون اولویت با فرزند یا همسر پرسنل شاغل یا باز نشسته دانشگاه علوم پزشکی بوشهرمی باشد .

۲/۲ تبصره : مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در حال انجام طرح می باشند نمیتوانند در آزمون شرکت نمایند .

۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز

۱/۳- متقاضیان واجد شرایط می بایست جهت تحویل گرفتن و تحویل دادن فرم ثبت نام در آزمون حداکثر تا پایان وقت اداری از تاریخ ۱۲ /۱۲/۹۶ لغایت ۲۰/۱۲/۱۳۹۶ به واحد کارگزینی یا گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه مراجعه نمایند .

۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام:

– تکمیل برگ درخواست شغل

– یک قطعه عکس ۴×۳

– تصویر آخرین مدرک تحصیلی

– تصویر کارت ملی

– تصویر شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

– تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت ازآن یا اشتغال به طرح به همراه تصویر آن

– تصویر مدارک دال بر بومی بودن (در خصوص اولویتهای لازم)

– تصویر سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

۳/۳- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۴- زمان ومحل آزمون : متعاقباً اعلام می گردد .

۵-مواد امتحان :

۱/۵- امتحان تخصصی شامل سوالات مربوط با رشته شغلی مورد درخواست می باشد .

۶ -کسب حداقل ۴۰./. از نمرات آزمون مربوطه الزامی است.

تبصره:در صورت عدم کسب ۴۰./. نمره آزمون وعدم تکمیل ظرفیت در رشته شغلی مذکور تقلیل آن توسط کمیته آزمون بلامانع است.

۷- تذکرات

۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲/۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از ۳۰درصد فوق­الذکر، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک­سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج(۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد وآزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد.

تبصره: فرزندان (شهید، جانباز بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر، آزاده، اسیر و مفقودالاثر) بازنشسته مراکز تابعه دانشگاه/دانشکده نیز مشمول بند فوق هستند.

۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.

۴/۷- پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۵/۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۶/۷- تمامی سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی پس از کسب حد نصاب لازم اختصاص می یابد.

۷/۷- داوطلب بومی شهرستان یا استان به ا فرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

تبصره۲: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز هریک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی شهرستان تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .

۸/۷- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود.

۹/۷- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین مدارک معادل، برای شرکت در امتحان و استخدام معتبر نمی­باشد.

۱۰/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور قرارداد حکم مزبور لغو وبلااثر می­گردد.

۱۱/۷- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر(اعلام شده توسط کارگزینی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمان تحویل مدارک) به کارگزینی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.

۱۲/۷- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

۱۳/۷- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

۱۴/۷- شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه هیچ گونه تعهدی جهت تامین غذا و مسکن پذیرفته شدگان ندارد.

برای مشاهده برگ درخواست شغل شبکه بهداشت و درمان شهرستان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.