خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » استخدام سازمان جهانی گمرک

استخدام سازمان جهانی گمرک

متن آگهی:

سازمان جهانی گمرک برای تصدی پست‌های کارشناس فنی پژوهش و کارشناس فنی تسهیل و مقررات، فراخوان داد.
به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک طی نامه‌ای به گمرکات سراسر کشور ضمن اعلام فراخوان یادشده، مهلت ارسال درخواست همکاران متقاضی را تا روز چهارشنبه مورخ ۳۰ فروردین سال ۹۶ اعلام کرده است. متن این بخشنامه به شرح زیر است:

نظر به اینکه سازمان جهانی گمرک طی نامه ارسالی به کشورهای عضو برای پست‌های ذیل فراخوان داده است لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اطلاع‌رسانی به کارکنان زیرمجموعه، همکاران متقاضی را همراه تکمیل فرم پیوست، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ به این دفتر ارسال و از وصول آن اطمینان حاصل نمایند بدیهی است به تقاضاهای ارسالی پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- کارشناس فنی پژوهش (یک نفر)

شرایط عمومی لازم: حداقل پنج سال سابقه کار در گمرک- تحصیلات بالاتر از لیسانس- تسلط کامل به زبان انگلیسی و یا فرانسه- مهارت بالا در نوشتن و ارائه مطالب فنی- ارائه نمونه‌ای از مطالب فنی نوشته شده به زبان خارجی.

۲- کارشناس فنی تسهیل و مقررات (دو نفر)

شرایط عمومی لازم: حداقل پنج سال سابقه کار در گمرک- تحصیلات دانشگاهی- تسلط کامل به زبان انگلیسی و یا فرانسه- مهارت بالا در نوشتن و ارائه مطالب فنی.

جهت دریافت فرم مشخصات اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. سیدبهنام جلالی جشوقانی گفت:

    متاهل و ۲۸ساله و صاحب دوبچه بشدت نیازمند کارهستم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.