خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » استخدام روزنامه آوای خراسان جنوبی

استخدام روزنامه آوای خراسان جنوبی

متن آگهی:

خبر ۱۶ بهمن ماه ۹۶ – روزنامه آوای خراسان جنوبی جهت تکمیل کادر تحریریه خود از افراد جویای کار با تخصص های زیر دعوت به همکاری می نماید.

چنانچه توانمندی های ذکر شده در جدول زیر برای هر رسته شغلی را در خود می بینید و برای کار در حوزه مطبوعاتی و رسانه ای انگیزه کافی دارید می توانید درخواست خود را از طریق شماره تلگرامی ۰۹۰۱۷۵۵۴۴۲۱ برای ما ارسال نمایید نوع نگارش درخواست و ارائه رزومه از سوابق کاری گذشته یا دوره ها و اطلاعات مرتبط به تخصص مورد نیاز و همچنین اطلاعات کامل جهت برقراری ارتباط ، همکاران مارا در گزینش سریعتر و شناخت بهتر در دعوت مصاحبه حضوری یاری می نماید.حقوق و مزایای ردیف های شغلی اعلام شده در حدود قانون کار و با بیمه تامین اجتماعی خواهد بود.در صورت پذیرش شما در دفتری مرکزی روزنامه ی آوای خراسان جنوبی مشغول به کار می شوید.اخرین مهلت ارسال درخواست تا ۲۵ بهمن ماه خواهد بود و به درخواست های پس از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

زمانبندی گزینش اولیه تا اول اسفند است.و افراد پذیرش شده پس از آن جهت مصاحبه دعوت خواهند شد اطلاعات لازم جهت این دعوت به کار در این اطلاعیه آمده است پس پیشاپیش از شما که درخواست های خود را صرفا به شماره اعلام شده ارسال و از تماس با سایر واحدهای روزنامه و مراجعه حضوری اجتناب می نمایید . ممنونیم.

جدول ردیف های شغلی مورد نیاز تحریریه روزنامه آوای خراسان جنوبی
ردیفعنوان های شغلیتخصص های لازمساعات کار
۱طراح و گرافیستسرعت تایپ خوب ، تسلط برنرم افزارهای فتوشاپ ،آفیس – ترجیحا آشنایی با نرم افزار ایندیزاین / آشنایی با اینترنت / ترجیحا آشنایی با طراحی با اصول منطبق بر چاپ افست / ترجیحا آشنا با تعمیرات نرم افزاری رایانهشیفت عصر (ساعا ۱۲ الی ۲۰)

هر روز جز ۵ شنبه

۲دبیر صفحات کشوریسرعت تایپ خوب ، آشنایی با نرم افزارهای فتوشاپ، آفیس ، ایندیزاین / آشنایی با اینترنت و فضای مجازی /آشنایی با مسائل فرهنگی  / سیاسی اقتصادی و اجتماعی روز کشور / آشنا با تعمیرات نرم افزاری ، سخت افزاری / پشتیبانی رایانه به ویژه شبکه /اشنایی با خبر نویسی و گزارش نویسیشیفت عصر (ساعا ۱۳ الی ۲۱)

 

 

۳دبیر صفحات استانیسرعت تایپ خوب ، آشنایی با نرم افزارهای فتوشاپ، آفیس ، ایندیزاین / آشنایی با اینترنت و فضای مجازی /آشنایی با مسائل روز استان / آشنا با تعمیرات نرم افزاری ، سخت افزاری / پشتیبانی رایانه /اشنایی با خبر نویسی و گزارش نویسی (دارای سابقه کار خبری)شیفت عصر (ساعا ۱۳ الی ۲۱)

 

 

۴ویراستار مطبوعاتیآشنایی با نرم افزار آفیس / اشنایی با خبر نویسی و گزارش نویسی با ویرایش فارسی (ترجیحا دانش آموخته رشته ادبیات)شیفت عصر (ساعا ۱۳ الی ۲۱)

 

 

 

برای تخصص های خبرنویسی و گزارش نویسی و ایندیزاین دوره آموزشی و آزمون برگزار می شود . چنانچه تخصص های این حوزه را ندارید ولی توانمندی فراگیری سریع را در خود می بینید ، می توانید از فرصت های آموزشی استفاده و در آزمون شرکت نمایید.

 

منبع: روزنامه آوای خراسان جنوبی
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.