خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » استخدام ماما در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

استخدام ماما در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

متن آگهی:

خبر ۱۵ آبان ماه ۹۷ – شرکت طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی عمومی و تخصصی و مصاحبه وطی مراحل گزینش بصورت شرکتی برای خدمت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید.

الف) شرایط عمومی
۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲- تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان
۵-نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
۶-داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی ، پیمانی، یا قراردادی دانشگاه و یا سایر دستگاههای دولتی یا نهاد عمومی غیر دولتی باشند.
۷-داشتن سلامت جسمانی ،روانی و توانایی برای انجام کاری که بکار گیری می شوند(طبق نظر کمیسیون پزشکی یا گروه طب کار دانشگاه)
۸-عدم انفصال از خدمت و یا عدم اخراج توسط دستگاهها و موسسات دولتی
۹- داوطلبان نباید جزء افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی صلاح ، از خدمات دولتی منع شده باشند.
۲ـ شرایط اختصاصی اشتغال:
۱/۲ ـ داشتن حداقل سن ۲۰ و حداکثر سن ۳۵ سال تمام (متولدین ۰۸/۱۵/ ۱۳۶۲ وبعد از آن)
۲/۲-داشتن مدرک تحصیلی کارشناس مامایی
۳/۲ گذراندن تمام دوران طرح در بیمارستانهای دولتی (ارائه گواهی از دانشگاه علوم پزشکی مربوطه باقید تاریخ شروع و اتمام )
۴/۲ –داشتن پایان طرح
تبصره۱: موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :
الف) افراد خانواده معظم شهداء ، آزادگان ،مفقود الاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شامل : همسر ، پدر ، مادر ، خواهر و برادر تا میزان پنج سال .
ب) آزادگان ، فرزندان شاهد ، فرزندان جانباز ۲۵ %و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارندو شخص رزمنده (با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه درجبهه فقط بسیج سپاه پاسداران و جهاد گران) از شرط حداکثر سن معاف می باشند )
تبصره ۲: چنانچه در هر یک از مراحل بکارگیری یا حین انجام کار مشخص گردد که فرد ، دارای مدرک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مدرک اعلام شده باشد شرکت نسبت به اخراج فرد مذکور اقدام خواهد نمود و فرد خارج شده هیچگونه ادعایی نخواهد داشت
تبصره ۳: افرادی که دانشجو بوده قبل از شروع بکار و صدور قرارداد موظف به انصراف قطعی از دانشگاه می باشند
تبصره ۴ : قبول شدگان حق تحصیل در مقاطع بالاتر راندارد و درصورت ادامه تحصیل شرکت نسبت به اخراج فرد مذکور اقدام خواهد نمود و فرد خارج شده هیچگونه ادعایی نخواهد داشت
تبصر۵: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل ، پایان طرح آخرین روز ثبت نام می باشد
۳-نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز :
ثبت نام به صورت الکترونیکی از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می گیرد.
ثبت نام از طریق سامانه استخدام دانشگاه علوم پزشکی گناباد انجام میگیرد
۱/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی
خرید سریال ثبت نام به مبلغ۲۰۰/۰۰۰ (دویست هزار ریال)از طریق سامانه استخدام
الف) تکمیل برگ درخواست شغل (از طریق سایت)
ب- اسکن یک قطعه عکس ۴×۳ با فرمت jpg ) .حداکثرحجم ۷۰ کیلو بایت)
ضمنا به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
مدارک مورد نیاز پس از ثبت نام
داوطلبان می بایست پس از ثبت نام درتاریخ ۲۶ و۲۷ /۸/ ۹۷ مدارک ذیل را به مدیریت توسعه و منابع انسانی به آدرس میدان غدیر معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه ارائه نمایند
– اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی کارشناس مامایی
– اصل به همراه تصویر کارت ملی
– اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه
-اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن.
-اصل گواهی اشتغال بکار در بیمارستان
– اصل به همراه تصویر پایان طرح
– پرینت برگ تکمیل شده درخواست شغل
۴-زمان ثبت نام :
متقاضیان واجد شرایط می توانند از مورخه ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ لغایت ۰۸/۲۴/ ۱۳۹۷ از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی گناباد نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند .
زمان و محل توزیع کارت
زمان و مکان امتحان وکارت ورود به جلسه از طریق همین سایت متعاقبا اعلام خواهد گردید
تبصره پس از بررسی مدارک داوطلبان کارت ورود به جلسه برای افراد واجدالشرایط صادر خواهد گردید

متقاضیان موظف هستند حداقل هر ۲۴ ساعت یک بار جهت اطلاع از اخبار واطلاعیه های استخدامی از سایت بازدید نمایند
۵-مواد امتحان :
سوالات بصورت اختصاصی وعمومی خواهد بود
۱/۵- آزمون کتبی نمره منفی دارد.
۲/۵- از ۳ برابر ظرفیت رشته شغلی براساس نمره فضلی مصاحبه بعمل می آید. زمان برگزاری مصاحبه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد اعلام خواهد شد.
۶- تذکرات :
۱/۶ ـ ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی ، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود .
۲/۶ـ از کل مجوز تخصیص یافته ، سی ( ۳۰ )درصد آن برابر قوانین و مقررات برای اشتغال ایثارگران اختصاص می یابد ، بیست و پنج ( ۲۵ )درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسر شهداء ، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج (۲۵ )% و بالاتر و فرزندان همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید، معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص می یابد فلذا کسب حد نصاب نمرات آزمون ،رعایت شرط حداقل معدل و حداکثر سن برای داوطلبان مذکور (به استثناء خواهر و برادر شهید ) در حد سهمیه تعیین شده الزامی نمی باشد و پنج درصد( ۵) %سهمیه استخدامی باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵ ) %و آزادگان زیر یک (۱ )سال اسارت اختصاص می یابد
۳/۶ـ انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد .
۴/۶ ـ اشتغال مازاد بر ۳۰ %سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت .
۵/۶ ـ معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی از سه (۳ )درصد قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود .
۶/۶ ـ تمامی باقیمانده سهمیه مذکور به داوطلبان بومی در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابند.
ملاک بومی بودن آخرین تقسیمات کشوری می باشد
داوطلب بومی به افرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد.
الف)شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد
ب)همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد (ارائه گواهی اشتغال از محل خدمت الزامی می باشد)
ج)داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد (ارائه گواهی از مقاطع مورد نظر الزامی می باشد)
د) ) پرداخت حق بیمه به صندوق های بازنشستگی به مدت چهار سال متوالی منتهی به تاریخ برگزاری آزمون در شهر مورد تقاضا توسط فرد متقاضی و یا پدر، مادر و یا همسر وی (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است و محل کارگاه بیمه پرداز ملاک می باشد نه شعبه پرداخت بیمه)
تبصره ۱:در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان اشتغال بومی تکمیل نگردد ، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره ابتدا از بین متقاضیان بومی استان خراسان رضوی و سپس غیر بومی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد.
تبصره۲: مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود . و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد . حتی در صورت صدور قرارداد از سوی شرکت ، قرارداد مذکور لغو و بلااثر می گردد .
۷/۶ ـ اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در امتحان ( حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه ) از سوی شرکت الزامی است
ـ نتایج مصاحبه مذکور به تعداد یک و نیم برابر ظرفیت مورد نیاز در رشته شغلی اعلام شده متعاقباً از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد به اطلاع عموم خواهد رسید .
۸/۶ـ انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از طی مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.
تبصره ـ داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در مهلت تعیین شده قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد.
۹/۶ پذیرفت شدگان موظفند حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام نتیجه نهایی پذیرش به شرکت مراجعه نمایند درصورت عدم مراجعه ظرف مدت مقرر یا انصراف آنان شرکت می تواند نسبت به اشتغال ذخیره اقدام نماید
۱۰/۶ـ پذیرفته شدگان نهایی ،متعهد می شوند در محل مورد تقاضا خدمت نمایند درغیر اینصورت قرارداد آنان لغو و در صورت لزوم از افراد ذخیره بجای آنان گزینش و وفق مقررات بکار گیری خواهند شد.
۱۱/۶ـ داوطلبان پس از قبولی در مصاحبه و تایید هسته گزینش توسط دانشگاه جهت بکارگیری به شرکت پیمانکاری مربوطه معرفی می گردند
۱۲/۶ـ با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان اشتغال تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را بعمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.